
Budoucí vývoj automobilismu
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak ono je rozdíl 1.2 TSI v lehkém Rapidu a těžším a hlavně vyšším Jettim 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Má to nějakých 1330 kg, to ještě není tak strašný.
Hlavně na D1 na dlouhou 6ku do kopce máš plyn téměř na podlaze, tak to turbo si něco vezme, to není zrovna pro něj nejefektivnější.
Hlavně na D1 na dlouhou 6ku do kopce máš plyn téměř na podlaze, tak to turbo si něco vezme, to není zrovna pro něj nejefektivnější.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale je to vyšší, což taky udělá hodně u tak malého motoru....
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To rozhodně, na dálnici pak Cx ma vetsi vliv nez hmotnost.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj určitě nezrezne, když je z gumy.Koukám že jsem s koupí udělal velkou chybu.Měl jsem dát radši na zdejší fundované odborníky

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To uz zkouseli soudruzi s nehnijicim trabantem 
To urcite ne. Tak jako ty by sis nevybral me auto, tak ja bych si nevybral tve. To je cele. Lide maji různé preference a ja vlastne o ničem jinem v zasade v tomto tematu nemluvim.
Akorat mezi nami je rozdil, ze Ty nedokazes respektovat volbu druheho a zachazis ke zbytecnym invektivam. Ja naprosto chapu, ze si nekdo udrzuje i tu 20 let starou oktavku.

To urcite ne. Tak jako ty by sis nevybral me auto, tak ja bych si nevybral tve. To je cele. Lide maji různé preference a ja vlastne o ničem jinem v zasade v tomto tematu nemluvim.
Akorat mezi nami je rozdil, ze Ty nedokazes respektovat volbu druheho a zachazis ke zbytecnym invektivam. Ja naprosto chapu, ze si nekdo udrzuje i tu 20 let starou oktavku.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale nechápeš proč si někdo koupí nový a hejtuješ s dvacet let starou technikou ve vlákně o vývoji.Ostatní už to vzdali já asi začnu hejtovat taky ať je nějaká sranda.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale já to chápu, to jsi úplně vedle, nikde nepolemizuju s tím, že nové motory jsou živější na jednotku objemu a úspornější na jednotku výkonu. Polemizuju s tím, že to není o tolik, jak se slibuje a že atmosféry mají své výhody, to je celé.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kamarád to měl s tím podladěným 85kw 2.0 tdi ve čtyřkolce a občas hlásil okreskovou spotřebu i přes 7. Další s dvojkovou oktávkou s 1.4 tsi v automatu zase říká, že jezdí do 5. Takové porovnávání fakt nedává smysl a směrodatný je průměr z většího vzorku.Ma.rt píše: 08.04.2020 08:25 s 1.2tsi jsem jel parkrat v Yeti a bezne kolem 8. Sice vetsinou po dalnici, ale na limitu, zadna divočina. Mozna dan za horsi Cx.
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Moderátoři by většinou měli situaci uklidnit, ale tohle?

Pánové vy mi někteří připomínáte kluky z mladých let, co tahali kačera na provázku, zatím co ostatní už kačery zahodili do kouta a měli autíčka na ovládání. Ono by to bylo celkem jedno, ať si každý hraje s čím chce, ale nejvíc keců ohledně toho měli právě ti, co dál tahali kačery

Ford Focus ST 2014
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3118
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.novinky.cz/auto/clanek/spal ... w-40319744
Dle mého (nejen) cesta rozumu, o které se nějak moc v té záplavě elektromobility nemluví.
A přitom by se dala využít stávající technika i infrastruktura.
Dle mého (nejen) cesta rozumu, o které se nějak moc v té záplavě elektromobility nemluví.
A přitom by se dala využít stávající technika i infrastruktura.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je jasný. Ale dava smysl srovnani vice aut jednim ridicem, pokud jede svym stejnym stylem. Yeti tsi 77kw jede na dalnici cca se stejnou spotrebou jako mondeo 2.0 107kW. 1.4tsi by v te skodarne byla nejspis uspornejsi.321910336 píše: 08.04.2020 15:06Kamarád to měl s tím podladěným 85kw 2.0 tdi ve čtyřkolce a občas hlásil okreskovou spotřebu i přes 7. Další s dvojkovou oktávkou s 1.4 tsi v automatu zase říká, že jezdí do 5. Takové porovnávání fakt nedává smysl a směrodatný je průměr z většího vzorku.Ma.rt píše: 08.04.2020 08:25 s 1.2tsi jsem jel parkrat v Yeti a bezne kolem 8. Sice vetsinou po dalnici, ale na limitu, zadna divočina. Mozna dan za horsi Cx.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
tak zkusim dat odkaz na neco k tematu (mam tlacitkovy -nedotykovy- telefon
)
https://www.garaz.cz/clanek/proc-jsou-v ... u-21003765

https://www.garaz.cz/clanek/proc-jsou-v ... u-21003765
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Když za jízdy ťukáš do mobilu, dostaneš pokutu. Když ťukáš do lcd panelu na palubovce, neděje se nic a je to vpořádku.
Zamyslel se někdo nad tím, jak dalece je to nebezpečné vzhledem k odvedení pozornosti od řízení?

Zamyslel se někdo nad tím, jak dalece je to nebezpečné vzhledem k odvedení pozornosti od řízení?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nad tím se intenzivně přemýšlí co rok už asi deset let. Dosavadní výsledek postnul ZaQik. Tady je rok starý názor od Mazdy, která se i zde snaží jít proti proudu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/je ... ou-spatne/
https://www.autoforum.cz/predstaveni/je ... ou-spatne/
Ford Focus ST 2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti