Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 08.04.2020 09:03

Tak ono je rozdíl 1.2 TSI v lehkém Rapidu a těžším a hlavně vyšším Jettim :wink:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 09:15

Má to nějakých 1330 kg, to ještě není tak strašný.
Hlavně na D1 na dlouhou 6ku do kopce máš plyn téměř na podlaze, tak to turbo si něco vezme, to není zrovna pro něj nejefektivnější.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 08.04.2020 09:21

Ale je to vyšší, což taky udělá hodně u tak malého motoru....

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 10:02

To rozhodně, na dálnici pak Cx ma vetsi vliv nez hmotnost.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 08.04.2020 12:10

Ma.rt píše: 08.04.2020 08:58
fofok píše: 08.04.2020 08:31 Nevěřím ty by si do gumovýho koncernu nikdy nesedl.
Bohužel jsem nucen v práci na služebky, ale tak co už - člověk má aspoň srovnání, jako poslední auto na důchod to ještě zvážím :mrgreen:
Jj určitě nezrezne, když je z gumy.Koukám že jsem s koupí udělal velkou chybu.Měl jsem dát radši na zdejší fundované odborníky :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 12:51

To uz zkouseli soudruzi s nehnijicim trabantem :-)
To urcite ne. Tak jako ty by sis nevybral me auto, tak ja bych si nevybral tve. To je cele. Lide maji různé preference a ja vlastne o ničem jinem v zasade v tomto tematu nemluvim.

Akorat mezi nami je rozdil, ze Ty nedokazes respektovat volbu druheho a zachazis ke zbytecnym invektivam. Ja naprosto chapu, ze si nekdo udrzuje i tu 20 let starou oktavku.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 08.04.2020 13:29

Ale nechápeš proč si někdo koupí nový a hejtuješ s dvacet let starou technikou ve vlákně o vývoji.Ostatní už to vzdali já asi začnu hejtovat taky ať je nějaká sranda.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 14:06

Ale já to chápu, to jsi úplně vedle, nikde nepolemizuju s tím, že nové motory jsou živější na jednotku objemu a úspornější na jednotku výkonu. Polemizuju s tím, že to není o tolik, jak se slibuje a že atmosféry mají své výhody, to je celé.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od 321910336 » 08.04.2020 15:06

Ma.rt píše: 08.04.2020 08:25 s 1.2tsi jsem jel parkrat v Yeti a bezne kolem 8. Sice vetsinou po dalnici, ale na limitu, zadna divočina. Mozna dan za horsi Cx.
Kamarád to měl s tím podladěným 85kw 2.0 tdi ve čtyřkolce a občas hlásil okreskovou spotřebu i přes 7. Další s dvojkovou oktávkou s 1.4 tsi v automatu zase říká, že jezdí do 5. Takové porovnávání fakt nedává smysl a směrodatný je průměr z většího vzorku.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 08.04.2020 15:21

miki21 píše: 07.04.2020 22:19 :totlsmile: Tak tohle nemá chybu... přidá se i stano se svým moudrem k tématu? :mrgreen:
Moderátoři by většinou měli situaci uklidnit, ale tohle? :D

Pánové vy mi někteří připomínáte kluky z mladých let, co tahali kačera na provázku, zatím co ostatní už kačery zahodili do kouta a měli autíčka na ovládání. Ono by to bylo celkem jedno, ať si každý hraje s čím chce, ale nejvíc keců ohledně toho měli právě ti, co dál tahali kačery :lol:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3118
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 08.04.2020 15:51

https://www.novinky.cz/auto/clanek/spal ... w-40319744

Dle mého (nejen) cesta rozumu, o které se nějak moc v té záplavě elektromobility nemluví.
A přitom by se dala využít stávající technika i infrastruktura.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 16:13

321910336 píše: 08.04.2020 15:06
Ma.rt píše: 08.04.2020 08:25 s 1.2tsi jsem jel parkrat v Yeti a bezne kolem 8. Sice vetsinou po dalnici, ale na limitu, zadna divočina. Mozna dan za horsi Cx.
Kamarád to měl s tím podladěným 85kw 2.0 tdi ve čtyřkolce a občas hlásil okreskovou spotřebu i přes 7. Další s dvojkovou oktávkou s 1.4 tsi v automatu zase říká, že jezdí do 5. Takové porovnávání fakt nedává smysl a směrodatný je průměr z většího vzorku.
To je jasný. Ale dava smysl srovnani vice aut jednim ridicem, pokud jede svym stejnym stylem. Yeti tsi 77kw jede na dalnici cca se stejnou spotrebou jako mondeo 2.0 107kW. 1.4tsi by v te skodarne byla nejspis uspornejsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24628
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 08.04.2020 16:32

tak zkusim dat odkaz na neco k tematu (mam tlacitkovy -nedotykovy- telefon :wink: )

https://www.garaz.cz/clanek/proc-jsou-v ... u-21003765
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13448
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 08.04.2020 16:47

Když za jízdy ťukáš do mobilu, dostaneš pokutu. Když ťukáš do lcd panelu na palubovce, neděje se nic a je to vpořádku. :irre:
Zamyslel se někdo nad tím, jak dalece je to nebezpečné vzhledem k odvedení pozornosti od řízení?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 08.04.2020 16:56

Nad tím se intenzivně přemýšlí co rok už asi deset let. Dosavadní výsledek postnul ZaQik. Tady je rok starý názor od Mazdy, která se i zde snaží jít proti proudu

https://www.autoforum.cz/predstaveni/je ... ou-spatne/
Ford Focus ST 2014

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů