Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 07.04.2020 21:45

V cem?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od enjoy » 07.04.2020 22:15

To jsi dopadl vid? Kádruje tě tady člověk, který jako nejlepší volbu koupil ojetý, ale jakože nový koncernovy litrový tříválec.
To mi ho vyndej. Jemu už jeden vyndali :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13448
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 07.04.2020 22:19

:totlsmile: Tak tohle nemá chybu... přidá se i stano se svým moudrem k tématu? :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 07.04.2020 22:49

A jéje klub kovošrot pod záštitou kovohutí vysoká pec Třinecké železárny si zase spletl vlákno a rozdává tu svá noudra :ble2:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 07.04.2020 22:51

Ja som na rozdiel od vas, krcmovych a internetovych teoretikov, jazdil na vselijakych motorizaciach roznych znaciek. Takze vase hejtovanie niecoho, co ste videli maximalne na internetovej diskusii, mam u prdele. A presvedcovat vseznalcov a vsadebolov nema zmysel. Uz je to tu ako obhajovanie modly vylietanej dovezenej 20 rocnej jednickovej Kokcafky f tedeicku so spotrebou 3,6 do chorvatska.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 08.04.2020 06:27

Tedka mě čeká jedna cesta, kterou pojedu ted a pak za měsíc. Cca 170kilometrů jeden směr do jižních čech. Tak jsem se rozhodl, že jednou pojedu Duratecem a podruhý TSIčkem a budu se snažit jet stejně a schválně mě zajímá jaká bude výsledná spotřeba :)

Osobně si myslím 6,9l Duratec ku 5,9L TSIčko :)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 07:25

Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 07:30

enjoy píše: 07.04.2020 22:15 To jsi dopadl vid? Kádruje tě tady člověk, který jako nejlepší volbu koupil ojetý, ale jakože nový koncernovy litrový tříválec.
To mi ho vyndej. Jemu už jeden vyndali :mrgreen:
Je toho vic, jemu chybi valec, kubiky uvnitr, o kolečko min zminovat nebudu, at nedostanu ban :D
Ale nejvetsi parodie je ohromovat svymi ridicskymi schopnostmi a zkusenostmi a pak si koupit gumove VW :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 08.04.2020 07:39

Ma.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.
Tu trasu jezdím často, bohužel s Focusem ještě ne :-D U TSIček je to od 5,4 co jsem jel s 1.2 TSI 82kW, po 6,9L kdy sem jel s 1.5 110kW, ale zase to byla rychlá jízda :-)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 08:25

s 1.2tsi jsem jel parkrat v Yeti a bezne kolem 8. Sice vetsinou po dalnici, ale na limitu, zadna divočina. Mozna dan za horsi Cx.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 08.04.2020 08:31

Nevěřím ty by si do gumovýho koncernu nikdy nesedl.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6870
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 08.04.2020 08:49

https://www.autorevue.cz/vsimli-jste-si ... a-trivalce
Je tady však značka, která docela nedávno pustila do prodeje v EU povedený litrový tříválec s turbem a dnes už po něm není památky. Časem se ukázalo, že zatímco čtyřválec v SUV Vitara prošel emisemi i bez filtru pevných částic, tříválec 1.0 BoosterJet jej mít musel. Z nabídky přitom vyšoupnul sice lehce dýchavičnou, ale jinak povedenou čtyřválcovou atmosféru, což ne všichni zákazníci dokázali akceptovat. Více na: https://www.autorevue.cz/vsimli-jste-si ... a-trivalce
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5761
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 08.04.2020 08:53

Ma.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.
Ale smeroplatny je to podle toho, jak to vyjde, ne? :lol:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 08:58

fofok píše: 08.04.2020 08:31 Nevěřím ty by si do gumovýho koncernu nikdy nesedl.
Bohužel jsem nucen v práci na služebky, ale tak co už - člověk má aspoň srovnání, jako poslední auto na důchod to ještě zvážím :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.04.2020 09:00

Stanley_vy píše: 08.04.2020 08:53
Ma.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.
Ale smeroplatny je to podle toho, jak to vyjde, ne? :lol:
To rozhodně. Tak nikdo snad nečeká, že duratec pojede za míň.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host