Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
V cem?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To jsi dopadl vid? Kádruje tě tady člověk, který jako nejlepší volbu koupil ojetý, ale jakože nový koncernovy litrový tříválec.
To mi ho vyndej. Jemu už jeden vyndali
To mi ho vyndej. Jemu už jeden vyndali

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu


Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A jéje klub kovošrot pod záštitou kovohutí vysoká pec Třinecké železárny si zase spletl vlákno a rozdává tu svá noudra 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja som na rozdiel od vas, krcmovych a internetovych teoretikov, jazdil na vselijakych motorizaciach roznych znaciek. Takze vase hejtovanie niecoho, co ste videli maximalne na internetovej diskusii, mam u prdele. A presvedcovat vseznalcov a vsadebolov nema zmysel. Uz je to tu ako obhajovanie modly vylietanej dovezenej 20 rocnej jednickovej Kokcafky f tedeicku so spotrebou 3,6 do chorvatska.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tedka mě čeká jedna cesta, kterou pojedu ted a pak za měsíc. Cca 170kilometrů jeden směr do jižních čech. Tak jsem se rozhodl, že jednou pojedu Duratecem a podruhý TSIčkem a budu se snažit jet stejně a schválně mě zajímá jaká bude výsledná spotřeba 
Osobně si myslím 6,9l Duratec ku 5,9L TSIčko

Osobně si myslím 6,9l Duratec ku 5,9L TSIčko

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je toho vic, jemu chybi valec, kubiky uvnitr, o kolečko min zminovat nebudu, at nedostanu banenjoy píše: 07.04.2020 22:15 To jsi dopadl vid? Kádruje tě tady člověk, který jako nejlepší volbu koupil ojetý, ale jakože nový koncernovy litrový tříválec.
To mi ho vyndej. Jemu už jeden vyndali![]()

Ale nejvetsi parodie je ohromovat svymi ridicskymi schopnostmi a zkusenostmi a pak si koupit gumove VW

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tu trasu jezdím často, bohužel s Focusem ještě neMa.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.


-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
s 1.2tsi jsem jel parkrat v Yeti a bezne kolem 8. Sice vetsinou po dalnici, ale na limitu, zadna divočina. Mozna dan za horsi Cx.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nevěřím ty by si do gumovýho koncernu nikdy nesedl.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autorevue.cz/vsimli-jste-si ... a-trivalce
Je tady však značka, která docela nedávno pustila do prodeje v EU povedený litrový tříválec s turbem a dnes už po něm není památky. Časem se ukázalo, že zatímco čtyřválec v SUV Vitara prošel emisemi i bez filtru pevných částic, tříválec 1.0 BoosterJet jej mít musel. Z nabídky přitom vyšoupnul sice lehce dýchavičnou, ale jinak povedenou čtyřválcovou atmosféru, což ne všichni zákazníci dokázali akceptovat. Více na: https://www.autorevue.cz/vsimli-jste-si ... a-trivalce
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5761
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale smeroplatny je to podle toho, jak to vyjde, ne?Ma.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Bohužel jsem nucen v práci na služebky, ale tak co už - člověk má aspoň srovnání, jako poslední auto na důchod to ještě zvážím

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To rozhodně. Tak nikdo snad nečeká, že duratec pojede za míň.Stanley_vy píše: 08.04.2020 08:53Ale smeroplatny je to podle toho, jak to vyjde, ne?Ma.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti