Příspěvek
od stano. » 10.06.2014 20:16
Nie, je to "chyba" nejakeho cidla, na ktore sa (az prilis) spolieha? A ja si osobne myslim, ze ide o vahu vzduchu. Mozno je spinava, mozno je poskodena. A mozno ked je pod kapotou, tak je prehriata od motora, od asfaltu, od slnka hrejuceho na kapotu. Takze pri otoceni klucikom da RJ informaciu o teplote vzduchu, ktora je podstatne vyssia ako ta naozaj.
A teda RJ to nepovazuje za hlupost, kedze teplota vody je tiez vysoka (ale nie od tepla vonku, ale od predchadzajucej jazdy).
Predpokladam, ze RJ si dokaze mysliet, ze teplota okoliteho vzduchu je povedzme 70 stupnov. Aj ked je to nerealne. Asi tam chyba rozumne obmedzenie, povedzme ze nasavany vzduch nikdy nebude mat cez 45 stupnov. Treba teda par krat pretocit motor, "vyvetrat" v sani, padne teplota na cidle a zmes ma konecne normalny pomer.