Jsem na tom némlich stejně. Teda až na to ts ts ts...Marod22 píše: http://www.youtube.com/watch?v=ijbMD76M ... e=youtu.be
Ale jinak problémy nemám, startuje dobře, výkon v pohodě, spotřeba i teď kolem 5,3 po městě


Jsem na tom némlich stejně. Teda až na to ts ts ts...Marod22 píše: http://www.youtube.com/watch?v=ijbMD76M ... e=youtu.be
Názor mám podobný, jen bych doplnil, že měřící zkouška by měla proběhnout cca při 20stupních. Je to z důvodu, že se provádí ihned po nandání nového turba a tam není čas čekat až se zahřeje olej, to by už turbo mohlo do té doby lehnout.V12 píše:Nie je otazka ci klakne, ale kedy
Ad mazacia skuska - ci za tepla, alebo za studena :
Osobne si myslim, ze to treba merat za studena. Prve kilometre ide motor studeny a ked pocas tychto prvych km nie je to turbo dostatocne mazane, dostava poriadne do drzky, vlastne do loziska. Oleja tam musi byt dost ihned po natoceni, pretoze prave ten okrem mazania aj vystreduje hriadel v lozisku...
Tak to si presne nemyslim - "za studena" muze znamenat pri +30 nebo pri -20. Coz da vzdy jiny vysledek pro srovnavani. kdezto za tepla znamena srovnatelnejsi podminky mereni.V12 píše:Ni
Osobne si myslim, ze to treba merat za studena.
Ten minimální průtok oleje 0,3l/min je určen jako minimální, za jakýchkoliv podmínek.vita_k píše:Tak to si presne nemyslim - "za studena" muze znamenat pri +30 nebo pri -20. Coz da vzdy jiny vysledek pro srovnavani. kdezto za tepla znamena srovnatelnejsi podminky mereni.V12 píše:Ni
Osobne si myslim, ze to treba merat za studena.
+1 tak nějak to vidím jáV12 píše:Nejako sa tam miesaju 2 zvuky. Jeden je presne previazany s otackomerom, ten druhy ale nie. Cize si myslim, ze to prve je nejake lozisko, to druhe vyzera na nacate turbo
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů