omlouvam se za zalozeni noveho tema ohledne meho problemu . Vim,ze je tady o tomto problemu napsano hodne,ale proste ja uz vyzkousel vse napsane a problem porad pretrvava .
Takze jeste jednou to shrnu :
- Ford Focus II - rok vyroby 2008 , 1.6 TDCi , 66 kw
- auto bylo zakoupeno v unoru tohoto roku
- pri koupi jsem zjistil,ze dochazi k mensi hazivosti kol pri brzdeni i pri jizde kolem 100 km/h
- tento problem jsem prikladal desnym zimnim pneumatikam ,ktere byly a jeste porad jsou skoro sjete
- zakoupil jsem tedy z ELEKTRONY.CZ kola znacky KORMETAL WHEEL - take i pneumatiky jsem koupil nove - BARUM BRAVURIS 2
- po nasazeni, vyvazeni a udelani geometrie - kola hazi kolem rychlosti 100 km/h i vice - a pri brzdeni z rychlosti cca 80 km/h
- prevazeno znovu v jinem servisu a znovu udelana geometrie - vysledek stejny
- po nasazeni na zimni komplet se situace hodne zlepsila
- zacal jsem to prikladat tomu,ze bud kola nebo zakoupene nove lite kola jsou spatne
- udelal jsem tedy test ,zajel jsem do fordu - nechal jsem si nazout komplet novou sadu kol + pneumatik ( 17 " ) => zadne kmitani do volantu pri rychlosti 100 km/h ,ale pri brzdeni porad stejne,cili vybrace pretrvavaly
- s ELEKTRONY.CZ jsem se domluvil na vymene "no name" kol za RONALy ( 16 " )
- vysledek stejny jako u zimnich kol - cili stale hazi ( jak pri jizde tak pri brzdeni )
Je to hodne zvlastni,nekdy to delaji vice nekdy mene . Kmitani neni zavisle na tom,zda je motor v zaberu nebo zda jedu jen na volnobeh . Nezalezi zda jedu do zatacky nebo rovne .
Jedine ,co me jeste napadlo tak,ze by to mohly delat kotouce . Ty se zdaji na pohled byt OK , ale clovek nikdy nevi . To kmitani pri brzdeni by tomu odpovidalo,ale je divne to kmitani za jizdy .
Napada nekoho,co by to mohlo zpusobovat ??
diky za kazdou radu

Pavel