To bude vzdycky ztracet, pokud jsou to dva motory se stejnym vykonem. Ty atmosky s euro5 jsou ekologicky lepsi nez nove primovstriky s turbem. A dynamika je jen otázkou objemu.fofok píše:Ale už nejede jako euro 4 a na turbo už hodně ztrácí kvůli přiškrcení.
Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3118
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A pak taky motor plnící Euro 4 nejede tak, jako plnící Euro 3 a tak dále...fofok píše:Ale už nejede jako euro 4 a na turbo už hodně ztrácí kvůli přiškrcení.
Krom toho (ne)plnění Euro 6 nezávisí na způsobu plnění motoru...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To nikdo netvrdí,ale pokud chceš snížit spotřebu potažmo emise,musíš použít přímý vstřik a u euro 5 už to bylo na hraně,proto to spousta automobilek odpískalo a soustředili se jenom na přímý s turbem a dneska mají celkem už náskok třeba proti korejcům.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No to se bavis o CO2. A to rozhodne neni ta nejnebezpecnesi vec ze spalovaciho motoru pro ekologii.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Co myslíš.Filtry penejch částic u benzínů?Nechci se zamotat do polemiky,že starý atmosféry jsou ekologičtější než nový
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Limity euro 5 jsou dost podobne 6ce, jestli si pamatuji. 6ka nic vyrazneho u benzinu nepřinesla krome problemu s pevnymi casticemi. Takže dalsi kurvitko. Neni ekologičtější jednoduchy motor s dlouhou zivotnosti?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nevím a nechci do toho zabrušovat.To je jako by si řekl,že ekologičtější je nemít žádný auto nebo kdo je víc ekologický.Ten kdo najezdí málo a mění auto po deseti letech anebo ten co jezdí hodně a mění auta po třech letech.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Chci jen rict, ze ekologicke duvody pro skonceni vyroby atmosfer jsou smyslene, ne realne. Mnoho lidi by si radeji koupilo levnější auto s jednodussi atmoskou, kolikrat je pro ne vhodnejsi a 100-110 koni pro bezne lidi v dnesni hustote provozu je casto dostatecnych. Treba se jeste dockame 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Doba jde holt kupředu.A jinak chceš říct,že když ti to žere o litr až dva na sto míň při dejme tomu stejný dynamice,než stará atmosféra,že to je smyšlený a že to není žádnej přínos?Kdy v podstatě diesly u některých modelů ztrácejí smysl, protože ve spotřebě se ti rozdíl v pořizovací ceně vrátí třeba po najetých dvěstětisících km?Já v tom vidim pokrok.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jeden rozumnější člověk si to nemyslí.
https://www.garaz.cz/clanek/a-biermann- ... paign=null

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak on tam píše úplně o něčem jiným.O N kovejch modelech jakoby sportovních a je to obdoba M u BMW co má na starosti vývoj a mají turbo benzíny.O emisích a spotřebě ani čárka.O šetření na normálních modelech hyundaye to vidí snad i slepej.Oni tu technologii hlavně ani vyvynutou nemají,takže jí tam ani dát nemůžou.Je to nová okrajová odnož a pokud budou chtít držet krok tak to budou muset časem nabídnout.Těch co to tam nechtějí si to nepřiplatí a nebo jdou jinam kde jim nabídnou to co chtějí.Otázka trhu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3118
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pokrok je třeba taky to, že můžeme jezdit autama na elektřinu a doma topit topným olejem 

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A za jakou cenu nizsi spotreba? A co emise pevnymi casticemi? Filtry prisly se zpozdenim a je to další vec, co se musi vyrobit a zlikvidovat. COx u aut fakt problem neni, navic jsou to jednotky % z celkovych emisi COx na svete. Tak to ma fakt smysl ta auta komplikovat a vyvolavat horsi problémy.
A o atmosfery zajem je, staci sledovat bazary. Pekne udržované auto s atmoskou se vetsinou ani neohreje.
A o atmosfery zajem je, staci sledovat bazary. Pekne udržované auto s atmoskou se vetsinou ani neohreje.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A pro spoustu lidi najeti 200tkm je zalezitost na +/- 20 let. Pokud je to stylem nakup, doktor, nakup, nakup, chata, tak o vhodnosti pro moderní motory nemuze byt ani rec.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host