
Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nejvic me rozesmala veta "ČEZ se rozhodl bojovat i proti zbytečnému blokování nabíjecích míst." no a co asi udela v budoucnu pri vice elektromobilech? https://www.autorevue.cz/cez-dobijeni-s ... arify-2020 No ceka nas zariva budoucnost. 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ano čeká
Obrovské množsti tarifů proti PHM
- za dobu při nabíjení
- za dobu blokace před a po (nutnost být v autě či v blízkosti
)
- různé balíčky odběrů
- čím více všeho tím menší přehlednost tím lepší kasírung
Až přijdou uživatelé na to, že jim rychlonabijecky ničí baterky (snižují kapacitu) bude se nabíjet pomalu a zase s poplatnenym časem

Obrovské množsti tarifů proti PHM
- za dobu při nabíjení
- za dobu blokace před a po (nutnost být v autě či v blízkosti

- různé balíčky odběrů
- čím více všeho tím menší přehlednost tím lepší kasírung
Až přijdou uživatelé na to, že jim rychlonabijecky ničí baterky (snižují kapacitu) bude se nabíjet pomalu a zase s poplatnenym časem

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.auto.cz/koenigsegg-gemera-m ... idi-133549
3valec, 2.0 a 600 koniku, sice jen pro hrstku vyvolenych, ale ty parametry......
3valec, 2.0 a 600 koniku, sice jen pro hrstku vyvolenych, ale ty parametry......
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ach jo. Uz ani ta erekcia nie je taka, ako pred par rokmi...
Zaujimave, ze sluzobaky, rozne preplnovane 3 valce, s lahkobeznym olejom, za nerozsypaju po 50t km, ako sa aj tu niektori rozkrikuju.
Niekedy boli auta jednoduche. Soferov bolo doslova zopar. Museli to byt taki, co mali pre auto cit. Ci uz vodicsky, alebo technicky. A samozrejmostou bolo ovladanie udrzby.
Postupne sa z aut stala masovka. Su lahsie na ovladanie a bezpecnejsie, preto potrebuju zlozitejsiu techniku a rozne asistenty. V jednej rodine je bezne viacero aut (volakedy ich bolo tolko na jednej ulici/jednom panelaku). Soferovat moze bars ake poleno (potom to na cestach aj tak vyzera). A udrzba sa riesi odvozom do servisu.
A podme teraz plakat za telefonnymi budkami. Alebo sporakmi na drevo.
Zaujimave, ze sluzobaky, rozne preplnovane 3 valce, s lahkobeznym olejom, za nerozsypaju po 50t km, ako sa aj tu niektori rozkrikuju.
Niekedy boli auta jednoduche. Soferov bolo doslova zopar. Museli to byt taki, co mali pre auto cit. Ci uz vodicsky, alebo technicky. A samozrejmostou bolo ovladanie udrzby.
Postupne sa z aut stala masovka. Su lahsie na ovladanie a bezpecnejsie, preto potrebuju zlozitejsiu techniku a rozne asistenty. V jednej rodine je bezne viacero aut (volakedy ich bolo tolko na jednej ulici/jednom panelaku). Soferovat moze bars ake poleno (potom to na cestach aj tak vyzera). A udrzba sa riesi odvozom do servisu.
A podme teraz plakat za telefonnymi budkami. Alebo sporakmi na drevo.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Vsechny se po 50tkm nerozsypou, ale nektere ano. Kolegovi se rozsypal motor v jednickovem bmw po 60 tkm.Ten clanek je docela dobre napsany, od te doby, co o vyvoji rozhodujou urednici, jsou auta zbytecne komplikovaný.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hele když vidím, kolik lidí motory neuvěřitelně podtaci... Někdy si stoupni k menšímu kruhaci a poslouchej, na jakou rychlost vyjíždí z kruhace. Klidně za 3 nebo za 4. Motory doslova brečí.
Lidi se placaj přes peněženku, kolik zrovna šetří na benzínu.
Lidi se placaj přes peněženku, kolik zrovna šetří na benzínu.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To mas pravdu. A pak breci na forech, jak ta atmosfera predtim v 1500 ot. netahla 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hoši čemu říkáte podtáčení.U vašich starých atmosfér je třeba do 3000 poměrně mrtvo
takže máte trochu zkreslenej pohled.Doba pokročila,motory se nemusí extra točit,aby to jelo.Mobily jsou taky komplikovaný a lidi je kupujou,dokonce i pračky už mají WiFi.Zlatá valcha a Nokia 5110 co kluci.

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To uz ani nema cenu komentovat... clovek, ktery je línej sáhnout na radici paku a ocekava, ze mu motor bude tahnout vsude jak motor od tramvaje, by se mel registrovat spis na nejake forum salinaku.
Velkou atmosferu taky nemusis tocit, ty rozumbrado. Jestli jsi driv jezdil jen v nejake 1.4/1.6, tak to by mohlo omlouvat tvuj hodne zkresleny pohled na atmosfery.
Velkou atmosferu taky nemusis tocit, ty rozumbrado. Jestli jsi driv jezdil jen v nejake 1.4/1.6, tak to by mohlo omlouvat tvuj hodne zkresleny pohled na atmosfery.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hele ty si fakt zamrzl v devadesátkách jinak by si neměl takový názory.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hele to by asi stačilo.
Chybí ti Ballu, to chápu..., ale my ti ho fakt kompenzovat nebudeme.
Chybí ti Ballu, to chápu..., ale my ti ho fakt kompenzovat nebudeme.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mě nic nechybí.Kompenzovat nic nemusíš,už si každej všiml,že vy tři jste stejnýho ražení,takže vy ho stoprocentně zastupujete 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak ono je podtáčení a podtáčení.
A ano, atmosféry pod 3tis otáček moc nejedou, tak podřadím ale dusit to a čekat od toho zázraky nebudu. A pokud jedu s TSIčkem, tak v 2tis otáček taky nedávám plnej knedlík, ale stačí tak 1/3 plynu a hezky to vystřelí bez nutnosti podřazovat
A ano, atmosféry pod 3tis otáček moc nejedou, tak podřadím ale dusit to a čekat od toho zázraky nebudu. A pokud jedu s TSIčkem, tak v 2tis otáček taky nedávám plnej knedlík, ale stačí tak 1/3 plynu a hezky to vystřelí bez nutnosti podřazovat

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů