Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když hodím stejnou převodovku na naftu a benzín, někdo nedomyslel, když nafta pojede na 3500 ot/min 180 km/hod, co potom bude mít benzín na tachometru při 6000 ot/min.
Nehledě tomu, že benzín ten převod v určitých otáčkách neutahne.
Tak stejná převodovka , blbost
Nehledě tomu, že benzín ten převod v určitých otáčkách neutahne.
Tak stejná převodovka , blbost
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jel jsem s takovým autem a jede to akorát to řadilo zbytečně vysoko a cukalo to.
Max rychlost není daná převodovkou,ale výkonem
Max rychlost není daná převodovkou,ale výkonem

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Aha, tak už vím po létech, proč jsem dával jinou špajzku na kopce, a jinou na okruhy.fofok píše:Jel jsem s takovým autem a jede to akorát to řadilo zbytečně vysoko a cukalo to.
Max rychlost není daná převodovkou,ale výkonem

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tady se ale bavíme o různých motorech se stejnou převodovkou a ještě USA automat
a ne o veteran rallye 


Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jen o dvou motorech, nafta, benzín na stejné převodovce. Za mne nereálné.fofok píše:Tady se ale bavíme o různých motorech se stejnou převodovkou a ještě USA automata ne o veteran rallye
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No vidíš,že to google nenajde neznamená,že to není pravda.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak to mám chápat tak, když tak oprav.
Na EB1.0 ; 1,5 ; 1,6 stačí jedna převodovka. Rozdíl rychlosti a spotřeby je dáno výkonem motoru. V podstatě je jedno, jak bylo podáno, co za kola jsou v převodovce , jestli pro EB 1,6 ; nebo 1,6 nafta, důležitý je výkon.
Na EB1.0 ; 1,5 ; 1,6 stačí jedna převodovka. Rozdíl rychlosti a spotřeby je dáno výkonem motoru. V podstatě je jedno, jak bylo podáno, co za kola jsou v převodovce , jestli pro EB 1,6 ; nebo 1,6 nafta, důležitý je výkon.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nedávala se náhodou převodovka MTX75 do benzínu a i do nafty a nelišila se v převodovým poměru? 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dávala, dokonce ta samá je i v benzinovém Mondeu. Samozřejmě jiný stálý poměr a jinak odtupňované kvalty.
Tady se řeší, že na chlup stejná převodovka je použita jak pro benzín, tak pro naftu. A že maximálku a spotřebu nedělá převodovka, ale výkon motoru.
Tady se řeší, že na chlup stejná převodovka je použita jak pro benzín, tak pro naftu. A že maximálku a spotřebu nedělá převodovka, ale výkon motoru.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ballu píše:Tak to mám chápat tak, když tak oprav.
Na EB1.0 ; 1,5 ; 1,6 stačí jedna převodovka. Rozdíl rychlosti a spotřeby je dáno výkonem motoru. V podstatě je jedno, jak bylo podáno, co za kola jsou v převodovce , jestli pro EB 1,6 ; nebo 1,6 nafta, důležitý je výkon.

A u toho výkonu mám na mysli auto se stejnou převodovkou a různejama motorama,tak který bude mít větší maximálku?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Klidně i ten nejslabší.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No to právě ne 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Klidne se to muze stat, ze se to tak sejde, pokud budou max.vykony v ruznych otackach.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6888
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takze uz i 1,5EB ma problem i tady na foru? viewtopic.php?f=241&t=49420 Pocitam podobny pristup jako s 1,6EB a auto delsi dobu mimo provoz, pristup Forda. A to jsem si myslel, ze ta 1,5EB bude lepsi ve spolehlivosti, cice zatim 1 pripad, ale....
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] a 3 hosti