 a je mi jasné, že jsou tu zkušení řidiči s delší historií. Ani se nehádám, že půlka z těch už relativně starších aut byla zralá na vrakoviště (i když tomu nákupka neodpovídala), právě o tom píšu. A jak říkáš, Honda v té době, protože v 95 se tady proháněly přinejlepším felicie. No v téhle době mají tyhle motory to nejlepší už dávno za sebou.
  a je mi jasné, že jsou tu zkušení řidiči s delší historií. Ani se nehádám, že půlka z těch už relativně starších aut byla zralá na vrakoviště (i když tomu nákupka neodpovídala), právě o tom píšu. A jak říkáš, Honda v té době, protože v 95 se tady proháněly přinejlepším felicie. No v téhle době mají tyhle motory to nejlepší už dávno za sebou. Vždyť i ta Honda opustila od atmosfér, protože nemohla výkonem a spotřebou konkurovat turbu. Motory a výkony jsou dostupnější. Kdo dřív měl na M3 s 350 koňmi? Teď je tento výkon mnohem dostupnější, motory jsou levnější, stejně tak servis. I ty malé tříválce 1.0 se už vyrovnají starým dvoulitrům. Jediné, co je váš argument, je poruchovost. Ale dřív to nebylo lepší.





 ale karbon tomu predcasnemu vybuchu muze dost pomoci.
 ale karbon tomu predcasnemu vybuchu muze dost pomoci.

 
  




 ) :
 ) :

