

Asi jsem jetel, ale nemůžu je nikde najít.tomcar píše:A jsi si jistý že zrovna vrtaný?? Myslim, že drážkovaný by byla lepší volba
aha a preco sportove seriove auta s velkym vykonom pouzivaju vrtane kotuce len tak pre srandu kralikov aby skor praskli ? ..aky ma to vyznam potom hm ?tomcar píše:Přesně tak vrtané jsou méně pevné a opravdu tam je větší riziko prasknutí atd(třeba když je pořádně zahřeješ na okruhu a ano pokud jsi hodláš koupit ds2500 tak předpokládám že pojedeš) . Drážkovaný jsou opravdu lepší volba ale dostaat se do 5 000? to je poměrně nereálný
![]()
Jinak mám na mysli něco takového
http://www.hothatchshop.cz/ostatni-vozy ... -2905.html
Hlavně ty 2500ky nedávej na seriový!![]()
kup si vrtane kotuce ..ak ich budes pouzivat na okruhy a prudko ich zahrievat ano moze sa stat ze skor prasknu "prudke zohriatie prudke schladnutie" ale potom nvm preco by davali an sportove auta keby to bola blbost no ale kazdy ako kto chce ..inaksie na bezne pouzivanie vrtane su velmi dobre ale treba kupit kvalitne ...alebo tie kotuce ktore mas s ciarkami na kotuci "nvm presny nazor" tak tie su tiez dobre na odvod maziva vody ked sa ti dostane na kotuc ja urcite si dam vrtane aj s "ciarkami" je to najlepsia volba ale musia stat zato brembo zimerman ferodo ebc jedno stych urcite by som braldavid.britva píše:Je potřeba drážkovaný kotouče? Nemůžu koupit normální kotouče bez toho gravírování?
To právě potřebuju rozlousknout, zda obyč (Zimmermann, nebo jinou značku? ), drážkovaný, nebo děrovaný - ale pravda je, že sem jich taky pár viděl popraskanejch.r0mik píše:kup si bezne kotouce, a poradne desky
Popraskanych derovanych kotoucu jsem videl dost. U drazkovanych pocitej s velkou spotřebou vnitřních desticek.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host