Tedy je výcuc problémů jak šel po sobě
" chladič je celou dobu ok, nikdy prej prasklej nebyl, vyzkoušený
natlakováním a ok. Voda utekla přes těsnení pod hlavou ale ven, ne do oleje.
Kolik jí uteklo nevědí, v nádržce nebyla, oni pak zkusili dolít a zjistili
že to teče ven. Proto se rozhodli sundat hlavu a někam jí poslat, protože se
báli že je tam nějaká drobná neviditelná prasklinka kterou by neuměli sami
analyzovat. Ventily nechali dělat preventivně. Mimochodem repase by měla být
levnější, protože se dělaly jen 3 nový ventily, ostatní prej jen nějak
zabrousili že prej byly dobrý. Vodítka a sedla ventilů udělali všechny.
Ventily na plyn - prý standardně dávají nějakou značku, když je plyn tak
dávají něco kvalitnějšího co neměli skladem.
- Přehřívání - auto se momentálně neodhadnutelně přehřívá. Když to jen stojí
a oni to točej na volnoběh, je to ok. Když s tím jedou třeba na dvojku, 5
tisíc, je to ok. Když s tím najedou na dálnici, na pětku, tři tisíce, během
pár vteřin teplota vyletí, to je nejčastější situace kdy se to stává, ale na
druhou stranu stalo se mu to i při normální jízdě, jednou. Teplota vyletí,
když se dá noha z plynu, teplota zase během pár vteřin spadne, jako kdyby se
to v tu chvíli zvládlo dochladit. Není to ale tak, že by se autu dala čočka
a teplota automaticky vyletěla, stává se to nepravidelně. Sahara spíná. Voda
nikde neteče. Ve chvíli kdy se to přehřeje, začne z topení jít strašlivě
horkej vzduch, vypadá to že problém někde je, není to tak že by si auto jen
myslelo že se přehřívá. Dělá to jak na plyn, tak na benzín, v tom prý není
rozdíl, zkoušel obojí, víc benzín.
- bajpas - vůbec neví co to je, k čemu to je a jak to funguje. Takže pokud
popsané chování odpovídá tomu co to dělalo před bajpasem, může to bejt i
tím, to mi nedokázal říct. NENÍ TEN POPIS ZÁVADY PŘESNĚ STEJNEJ JAKO TO CO
TO DĚLALO PŘED BAJPASEM? JESTLI JO, NEBUDE TO JEN ŠPATNÝ ZAPOJENÍ TOHO
BAJPASU? Nehejbal někdo s tím bajpasem třeba při revizi plynu, nebo teď při
tý výměně hlavy?
Návrh řešení - zkusí odpojit termostat, jestli to přeci není tím. Zkusí to
znova odvzdušnit. Vodní pumpa vypadá ok, ale stejně zkusí zjistit jestli
funguje. Zkusí nějak zjistit, jestli není třeba někde přicpanej chladič. To
udělá dneska večer a dá vědět.
Celý mu to přijde jako kdyby v tom okruhu byl vzduch, nebo jako kdyby ta
voda nechtěla obíhat. Další věc je, proč vlastně šlo pryč to těsnění, jestli
to není tak že opravili následky přehřátí, ale příčina zůstala.
Ptala jsem se jestli nemůže bejt něco přicpaný v bloku, to říkal že by taky
mohlo bejt, to myslel tím "něco v motoru". "
Mě osobně to připomíná stav před bajpasem, ale ten by tam měl být.
Prosím budu moc ráda za nápady už mi to auto skoro měsíc stojí a s ním dost pokuhlává i stavba
