B-Max vlhkost, motorový prostor
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
B-Max vlhkost, motorový prostor
Na konci května nám po vydatném dešti zazlobil B-Max. Nouzák, chyby v PCM, nestabilní chod atd... Na vině byla vlhkost/voda - usuzuju podle toho, že den stání na sluníčku auto vyléčil....
Dnes se chyba zopakovala, tak jsem si konečně našel čas se zahledět do schémat a mám asi jasno - ty věci mají společné referenční napětí z PCM. Konektor PCM už jsem prohlížel dřív a je čisťoučkej a suchej. Tak si říám, jestli to není v tom spoji S114..
Nevíte někdo kde ten spoj tak asi hledat??
A pro mě jako pro motorovou lamu - kde najdu ten snímač tlaku klimatizace (ve schématech jako Tlakový převodník klimatizace)?
Té první chyby komunikace si nevšímejte, je to vypnuté BMS.
Děkuji!
Dnes se chyba zopakovala, tak jsem si konečně našel čas se zahledět do schémat a mám asi jasno - ty věci mají společné referenční napětí z PCM. Konektor PCM už jsem prohlížel dřív a je čisťoučkej a suchej. Tak si říám, jestli to není v tom spoji S114..
Nevíte někdo kde ten spoj tak asi hledat??
A pro mě jako pro motorovou lamu - kde najdu ten snímač tlaku klimatizace (ve schématech jako Tlakový převodník klimatizace)?
Té první chyby komunikace si nevšímejte, je to vypnuté BMS.
Děkuji!
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
v S114 bych chybu nehledal 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
Ale někde tam bude zakopanej pes, protože chyby s tímto souvisí... Nebo potom PCM, který dává špatný napětí... No, mrknu ještě jednou k PCM. Ale zrovna toto místo nějak moc netrpí na déšť nebo vlhkost, je to docela nahoře v mot. prostoru.
Kde bys hledal chybu Ty?
Ještě jsem vygooglil jednoho nešťastníka s podobným problémem... Tam to bylo v konektoru (asi) PCM. Zkusím to tam preventivně vzít sprejem na kontakty.
https://www.bmaxownersclub.co.uk/thread ... lems.1586/
Kde bys hledal chybu Ty?
Ještě jsem vygooglil jednoho nešťastníka s podobným problémem... Tam to bylo v konektoru (asi) PCM. Zkusím to tam preventivně vzít sprejem na kontakty.
https://www.bmaxownersclub.co.uk/thread ... lems.1586/
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
to vypada na kolisani napeti na danych prvcich - jeden z nich v chybe neni (snimac podtlaku brz), koukl bych na jeho konektor
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
A ten zase najdu kde, prosím?? 
A v tom schématu ho taky nevidím... Resp je zapojen na PCM jinde. To je ta chyba P06A6:01-2C nebo jak jsi k těm brzdám došel?

A v tom schématu ho taky nevidím... Resp je zapojen na PCM jinde. To je ta chyba P06A6:01-2C nebo jak jsi k těm brzdám došel?
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
to je vyvod "D" ve Tvem obrazku ze schematu ... jen tipuji, protoze mi prijde, ze od nej zadna chyba neni, takze si patrne "bere napeti" pro sebe 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
Jo, tak na to jsem nebral ohled, protože z výroby nemám S/S (uvedeno na schématu). Jestli jsem to dobře pochopil, nemělo by se mě týkat...
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
Ked maju zvlast zdroj referencneho napatia, budu mat pravdepodobne aj zvlast ukostrenie, mimo silovych kablov, kvoli ubytku napatia. Ale ked tebe pindaju samotne cidla, ktore podla tej schemy ani ukostrenie nemaju.. 
Nema PCM viacero kostier? Ze by jedna z nich bola problematicka?

Nema PCM viacero kostier? Ze by jedna z nich bola problematicka?
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: B-Max vlhkost, motorový prostor
Domů jsem včera s autem dojel naprosto bez problémů, už bylo zase vyléčené. Večer jsem se v tom potom vrtal. Ten spoj jsem samozřejmě nenašel, ale jinak jsem rozdělal konektory u PCM, snímače tlaku turba i klimy, velký C140 pod baterkou - vše jsem ošetřil sprejem na kontakty.. Musely pryč obě světla, airbox, baterie, sání atd.
Co jsem potkal kostry, tak se všechny tvářily neuhnile.
Ten snímač tlaku klimy má konektor hodně dole před podběhem, tam se může voda dostat docela lehce. Tak jsem jej taky prostříkl a po zapojení omotal izolačkou dohromady i s protikusem. Tak snad bude klid..

Ten snímač tlaku klimy má konektor hodně dole před podběhem, tam se může voda dostat docela lehce. Tak jsem jej taky prostříkl a po zapojení omotal izolačkou dohromady i s protikusem. Tak snad bude klid..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host