V čem ale nemám jasno je, jestli je to přímovstřik či ne. V tomto článku https://www.auto.cz/ford-fiesta-dostane ... 0-km-70003 se tedy píše o přímém ale na druhou stranu 1.1. Ti-VCT 51/63kW v MK8 má nepřímé vstřikování a také vychází z ecoboost.. https://www.auto.cz/poprve-za-volantem- ... nel-108530
Jediný test, který jsem našel je zde https://www.autocar.co.uk/car-review/fo ... ive-review
Dnes jsem se s jedním svezl (dokonce 48kW verzí) v 2017 3D Fiestě a musím říci, že to nebyla až taková tregédie jak jsem čekal od kombinace Amo/1100+KG/Euro6..a 170.000km ...samozřejmě se musí pro otáčky...
jediné co jsem k motoru našel jsou prováděné úpravy v tomto rozsahu:
48 kW->66 kW a 105 Nm->120 Nm
Což se mi zdá u atmo motoru skoro neuvěřitené.. (že by jen nějaké SW omezení, které pokud jsem dobře pochopil bylo u starších 1.25 Zetec-S?


Srovnání parametrů motorů zde:
https://www.sauto.cz/katalog-modelu?cat ... el_id=1776
Pokud jsem jen špatně hledal, tak omluva za zakládání nového tématu.. ale nenašel jsem nic konkrétního, zde ani jinde...
pokud by to byl NEpřímovstřik a nechal by se upravit na těch 59kW, asi bych uvažoval .. otázkou bude výdrž přes 200kkm...