Ahoj lidičky, nedávno jsem si koupil FF a mám s ním problém...
Hlásí mi to chybu "Engine systems fault => Acceleration reduced" Tuto chybu mi auto hazí pokaždé až na vyjímky a to je jen když je venku cca pod 10°C, ale stejně se mi chyba zobrazí cca do 15-20km jízdy. Už nevím co s tím měl jsem to v servise tam mi nejdřív říkali že to bude turbo atd.. Nakonec jsem jel do autorizovaného servisu kde mi to napíchli na diagnostiku a zjistili že je chyba v plynovém pedálu tak jsem ho nechal vyměnit za nový ale chyba mi tam zůstala. (s turbem prý nic není jen je motor v nouzovém režimu a tím pádem jezdím i bez toho turba.) Servisák mi tam říkal že chyba bude pravděpodobně někde mezi plynovým pedálem a řídící jednotkou, že tam bude přerušený nějaký drát.. Co si o tom myslíte? Nemáte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za každou radu.
Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.07.2017 12:09
- Bydliště: Šumperk
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.07.2017 12:09
- Bydliště: Šumperk
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
BTW chtěl by jsem dodat že na diagnostice mi to píše chybu "P193B". Nic jiného tam není.
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
Tak doufám, že jsi jim řekl ať si nový plynový pedál vezmou zpátky.
Nesnáším tyhle opraváře. Jednou je to autorizovaný servis tak má mít na opravy jedno kompletně rozebrané auto a jen zkoušet ty jednotlivé díly. A pak objednat nový za ten špatný a prodat ti ho. Jinak pokud to není plynovým pedálem co si tady z fora pamatuji tak problém byl taky že na palubce je nějaký studený spoj. Pedál totiž kromě k ŘJ je zapojen i někde tam tuším. Zkus tady pohledat. Snad nějaký elektrikář odsud si vzpomene více.
Nesnáším tyhle opraváře. Jednou je to autorizovaný servis tak má mít na opravy jedno kompletně rozebrané auto a jen zkoušet ty jednotlivé díly. A pak objednat nový za ten špatný a prodat ti ho. Jinak pokud to není plynovým pedálem co si tady z fora pamatuji tak problém byl taky že na palubce je nějaký studený spoj. Pedál totiž kromě k ŘJ je zapojen i někde tam tuším. Zkus tady pohledat. Snad nějaký elektrikář odsud si vzpomene více.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.07.2017 12:09
- Bydliště: Šumperk
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66kw - Nouzový režim
Pedál jsem jim tam nechal a chtěl jsem ať mi tam nechají ten starý..
Ještě jim to tam zkusím nechat ať zjistí čím to je a kolik to bude stát protože nehodlám nechat třeba 5ooo,- jen za nějakou blbost kterou by jsem si mohl koupit na vrakovišti žejo...
no a podle servisáka to bude ta přístrojovka.. Že už tam měl párkrát nějakou takovou chybu.. Teď jen doufat aby to zvládli... Tady asi nikdo neví jak ten studenej spoj opravit co? Potřeboval by jsem návod tak nějak pro amatéra... 



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host