
Když mi auto přestalo táhnout a začalo čudit, tak jsem hned podle zvuku odhadl prasklou hadici od turba.
A taky prasklinu na té plastové trubce za mezichladičem (proč tam nedávaj něco lepšího

No a napadlo mne jaktože tam jednotka rve naftu když nemá vzduch... To by vypadalo na špatné čidlo plnícího tlaku.
Tak jsem ho změřil a tady je moje otázka. Dá se někde najít údaj jaké má poskytovat napětí při daném tlaku. A nastavuje se/kalibruje se tato hodnota někde v řídící jednotce? Nebo se prostě předpokládá že čidlo měří tak jak si to výrobce vymyslel? Mě to přijde jako totální blbost aby po x letech to čidlo neujelo a nemuselo se překalibrovávat... To bych se pak nedivil že starší motory čouděj a nebo rychleji zanášejí filtry, když mám málo kyslíku, tak prostě tu naftu pořádně spálit nemůžu...
Při hledání toho čidla na netu jsou u některých napsané rozsahy tlaků a napětí. A jsou dost podobné - při cca 2,4 baru 4,8 V.
A mně to dává 4,8 V při cca 1,6 barech, takže pokud to tak je, tak jednotka si myslí že tam má víc vzduch než má a dává víc nafty. A tomu by odpovídalo že mi přijde že moje spotřeba cca 6,5 je vyšší než by se naftu slušelo.
Nebo je to jinak?
Díky za info a radu