momentálně řeším výměnu auta. Pořád ale váhám, jestli do toho jít - proto by mě zajímaly názory jiných. Osobně jsem zatím nahlodanej k tomu, že to vezmu - vypadá to dobře a prodávající se jeví velmi solidně. Trošku se bojím nafty, protože jezdím spíše krátké trasy, ale co jsem tak četl, tak se stačí chovat k turbu a ono to i krátký trasy zvládne - i když za cenu vyšší spotřeby.
Prosím o nestranné a neprofordí názory, děkuji.
Jedná se o toto auto: http://www.sbazar.cz/slal/detail/129305 ... rok-vyroby
Výššího nájezdu se nebojím - z důvodu proběhlých výměn a oprav v motoru. Ještě jsem se ptal, jak je na tom převodovka a synchrony po tom nájezdu a poptal jsem se na podrobněji na podvozek (tlumiče, výfuk, ....) - teď čekám na odpověď.
Mail od prodejce:
Dobrý den,
k vašim dotazům

vysoký nájezd je zapříčiněn tím, že předchozí majitel (rodina - znali jsme minulost auta a nájezd byl cca 228 000 km) jej používal jako služební auto a jezdil s ním do zahraničních nemocnic (Comesa, spol. s r.o.).
1) olej měním raději co 15 000 km a ke konci toho cyklu to chce vždy dolít zhruba 0,5 litru
2) Na podvozku se nic nedělalo, auto máme od roku 2010 a všechny základní věci, které se dělaly jsou uvedeny v inzerátu (turbo, vstřiky, rozvody, dvouhmota, hřídelka olejového čerpadla, ...), dále se průběžně také měnily ložiska kol, spínač elektronické parkovací brzdy a klapka regulátoru
3) rez se objevila vloni a letos pouze na předních blatnících, cca dva cm, vždy v nejvyšší části blatníku a bylo opraveno a blatníky přelakovány v Autodružstvu Frýdek-Místek
4) Důvod prodeje - od stejného člověka jako dřív Passata jsme koupili Volvo V70 (identická historie používání auta) a v současnosti nabízíme k prodeji buď předmětného Passata nebo manželčinu Fabii, tři auta nám jsou doma moc

Jak to vidíte? Nebo byste se o to vůbec nezajímali?
