Zdravím,
mám cca půl roku Ford Focus 1.8 TDCi. Zatím najeto cca 5.000km a mám takovýto problém.
Když je motor studený, tak nomálně nastartuje a přede jako kočka. Již 3x se mi však stalo, že po ujetí cca 20km a více, tedy motor byl už zahřátý, tak jsem zastavil např. u obchodu a po cca 15 min, co jsem se vrátil, tak zasunu klíček do zapalování, dám první polohu, nechám zhasnout všechny kontrolky a potom nastartuju, ale v tom okamžiku mi motor jakoby klepe, dělá rachot a cítím vibrace (více to neumím popsat). Ihned vypnu klíč, znova dám do první polohy, nechám zhasnout kontrolky a potom už normálně a plynule nastartuju, nic neklepe, nevibruje ani nedělá žádné problémy.
Divný je, že po natankování, kdy je motor vypnutý do cca 5 min. se mi to zatím ještě nestalo. Občas to neudělá vůbec a motor normálně startuje. Kdo mi poradí, co tam mám za problém?
Filtry tam jsou měněný při koupi. Při stratu sešlápnu spojku.
PS: Jinak motor jede dobře, pěkně táhne a spotřeba je kolem 5,6 litru, tankuju pouze Vervu od Benziny a v motoru mám olej Ford Formula 5W30.
PS2: Technik od forda mi řekl, že prej problém může být setrvačník a že je potřeba jej vyměnit. Je to možné?
Díky
Problém při startu motoru za tepla
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.09.2013 12:47
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při startu motoru za tepla
Nejake divne zvuky pri zmene momentu na setrvacniku (tj. pridani a ubrani plynu)? Setrvacnik to muze byt a nemusi ...
Je to verze 74 kW, nebo 85 kW?
A zkus startovat bez vyslapnute spojky.
Je to verze 74 kW, nebo 85 kW?
A zkus startovat bez vyslapnute spojky.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.09.2013 12:47
Re: Problém při startu motoru za tepla
Mám 85kW a při nastartování s plynem vůbec nemanipuluju. Po nastartování a při jízdě žádný divný zvuky.
A jakej je rozdíl mezi startováním se spojkou a bez?
A jakej je rozdíl mezi startováním se spojkou a bez?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 18.07.2011 19:55
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Problém při startu motoru za tepla
TheXindy: to co popisuješ pravděpodobně dělá dvouhmota v horším stavu v kombinaci s horším startérem. Už se to tu řešilo. Starter za tepla nemá takovou razanci a při startu se dvouhmota rozkmitá od dorazu k dorazu. Pokud je baterka OK, nechal bych pro začátek zrepasovat starter.
Tátovi to občas dělalo na O II a zatím mu pomohla nová baterka.
Tátovi to občas dělalo na O II a zatím mu pomohla nová baterka.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host