Zdravím vás,
Mám problém s fordem.
Nejprve se den předem začal projevovat že při jízdě občas chcípnul, otáčkoměr zůstal na otáčkách motor přestal a rozsvítili se konrolky jako kdybych ho udusil.
Dneska ho chci přeparkovat a startér otočí o půl otáčky a vše chcípne, auto se jeví uplně mrtvě nereaguje vůbec na klíček v zapalování jako kdyby se sním netočilo. Nerozsvítí se jediná kontrolka nic. Baterii jsem dobíjel napětí 12,89V radio parkovačky blinkry běží.
O problému kterém vím že auto má je olej v sání (v cooleru), protéká nejspíš kolem turba, asi před měsícem jsem dával nové těsnění na víčko hlavy protékal olej. Mám teď nové hžavící svíčky protože ty staré nefungují ale to si myslím s tímhle problémem nemá nic společného.
Díky za jakékoliv rady.
Umřel motor.
- uruem
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.08.2009 17:43
Umřel motor.
Ford Focus TDDi 1,8 rv. 2000
Toyota Celica STi 1992 (5. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=23840
Toyota Celica GT 1994 (6. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=24236
Toyota Celica STi 1992 (5. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=23840
Toyota Celica GT 1994 (6. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=24236
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Umřel motor.
Začal bych kontrolou kabelů u baterky a starteru. Dále bych přešel pojistky. Pokud se ani kontroky nerozsvítí může bejt KO i spínací skříňka.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- uruem
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.08.2009 17:43
Re: Umřel motor.
Jo díky za první typy, určitě kabeláž důkladně prohlídnu, pojistky jsem všechny propískal. První by mne napadl startér nebo přívod k němu, spíš je mi podivné to že auto vůbec nereaguje.
Ford Focus TDDi 1,8 rv. 2000
Toyota Celica STi 1992 (5. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=23840
Toyota Celica GT 1994 (6. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=24236
Toyota Celica STi 1992 (5. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=23840
Toyota Celica GT 1994 (6. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=24236
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: Umřel motor.
Měl jsem podobný problém. Klíček prostě nereagoval jenom když jsem dal klíček do polohy startování a držel jsem ho tam a trošku jsem s ním v tý poloze cukal tak se trošku roztočil startér ale toď vše.
Vyměnil jsem startér a asi týden všechno fungovalo tak jak má ale po týdnu to přišlo zase jedna a ta samá věc. Tak jsem to dal do servisu a příčina byla ta že mi na startér tekl olej. Už nevím odkud ://
Snad jsem ti alespoň trochu pomohl
Vyměnil jsem startér a asi týden všechno fungovalo tak jak má ale po týdnu to přišlo zase jedna a ta samá věc. Tak jsem to dal do servisu a příčina byla ta že mi na startér tekl olej. Už nevím odkud ://
Snad jsem ti alespoň trochu pomohl

Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
- jvkgrifone
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.10.2011 16:07
- Bydliště: Bernkastel Kues, Deutschland
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umřel motor.
Možná bych zkusil i jinou baterku. Mě tohle dělala Honda, napětí na baterce OK, ale start to nedalo. Prostě umřela!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti