mel bych jeste par dotazu ohledne upravy meho motoru.Pasuji tam vstriky a klapka z St200 popripade
St 220?A kdyby to tam pasovalo,da se nejak upravit tlak cerpadla,aby to pak davalo vic paliva,nebo koupit nejake kde se da regulovat tlak?Dik
Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
-
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste
Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
new ford mondeo 2.5 V6 r.v.2004 ,stříbrná barva
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
OT: a jak tam dostaneš víc vzduchu?
-
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
prave tou vetsi klapkou,na st by mela byt prece vetsi
new ford mondeo 2.5 V6 r.v.2004 ,stříbrná barva
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Spíš by to chtělo jiný vačky taky...
- konupek88
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.05.2012 17:28
- Bydliště: Kostelec nad Černými lesy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Tuning atmosferických V6 je dosti nákladný a neúčinný. Pokud chceš získat víc než jednotky kW, tak je třeba vyměnit vačky, sání, písty, ojnice a zároveň s tím i soft v ŘJ...
Když je člověk dostatečnej magor, je možné vykuchat katalyzátor a střední tlumič, s tím že na STK asi nebudou rádi... To vše je potřeba dostatečně zásobovat benzínem, takže pravděpodobně bude potřeba posílit i palivovou soustavu.
Viděl jsem i turbokit za 170 000 bez DPH
Prostě V6 se nedá nějak výrazně otunit, aniž by kvůli tomu bylo potřeba prodat ledvinu
Pokud chce někdo tunit, nechť si pořídí VW 1.8T, ze kterého lze prokazatelně vyrazit až 180 kW, ovšem narozdíl od V6 nemůže počítat s tím, že na něm najezdí 300 000 km...
Když je člověk dostatečnej magor, je možné vykuchat katalyzátor a střední tlumič, s tím že na STK asi nebudou rádi... To vše je potřeba dostatečně zásobovat benzínem, takže pravděpodobně bude potřeba posílit i palivovou soustavu.
Viděl jsem i turbokit za 170 000 bez DPH
Prostě V6 se nedá nějak výrazně otunit, aniž by kvůli tomu bylo potřeba prodat ledvinu

Pokud chce někdo tunit, nechť si pořídí VW 1.8T, ze kterého lze prokazatelně vyrazit až 180 kW, ovšem narozdíl od V6 nemůže počítat s tím, že na něm najezdí 300 000 km...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
nejjednodušší na úpravu V6 125kW je použít díly z ST200 ... vačky, vstřiky, sání atd .... pak dokoupit výfukové svody bez katů, De-Cat případně celý výfuk ... a ECU zkusit třeba z ST2OO, ale na původní elektro-instalaci nefunguje(alespoň u MkII), je potřeba přehodit i část "drátů" .... nebo programovatelná ECU, která ale stojí nějak cca 11.000
viděl jsem i do MkII naimplantovaný motor ST220 z MkIII ... takže do MkIII by to taky mělo jít ...
je otázkou, jakou cestou se člověk vydá ....
nebo blok z 3,0 V6 15OkW nebo ST220 a hlavy a sání a zbytek z ST200 - je taky možnost .... na netu je toho hodně
dají se sehnat i kované vnitřky třeba do 3,0 V6
existují turbo - kity, kompresor - kity ... tam by to chtělo asi generálku motoru, aby to vůbec přežil ... a pak je otázka co spojka atd ....

viděl jsem i do MkII naimplantovaný motor ST220 z MkIII ... takže do MkIII by to taky mělo jít ...
je otázkou, jakou cestou se člověk vydá ....
nebo blok z 3,0 V6 15OkW nebo ST220 a hlavy a sání a zbytek z ST200 - je taky možnost .... na netu je toho hodně



existují turbo - kity, kompresor - kity ... tam by to chtělo asi generálku motoru, aby to vůbec přežil ... a pak je otázka co spojka atd ....
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů