Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Ahoj, obcas se setkavam s jevem, ktery se objevuje nahodile obcas a myslim ze jen u studeneho motoru, protoze jsem si toho vsim jen kdyz rano vycouvavam z garaze.
popis akce /
1) nastartuju, volnoben OK, no problem, nekolisa.
2) vyslapnu spojku a zaradim zpatecku a zacnou kolisat otacky, jakoby padat, cca v 1/2 vterinovem intervalu, 600/900 ot/min.
3) kdyz vyradim zpatecku, prestane to
4) kdyz zacnu couvat, dela to furt, vyjedu z garage, vyradim, klid po pesine...
5) dam jednicku, pohoda, rozjezd a pak celej den super jizda...
Deje se to nahodile, zjevne kdyz sepne cidlo zpatecky, vysle to nejaky povel ro RJ ci co.... nevite co je to za priznak/bug?
popis akce /
1) nastartuju, volnoben OK, no problem, nekolisa.
2) vyslapnu spojku a zaradim zpatecku a zacnou kolisat otacky, jakoby padat, cca v 1/2 vterinovem intervalu, 600/900 ot/min.
3) kdyz vyradim zpatecku, prestane to
4) kdyz zacnu couvat, dela to furt, vyjedu z garage, vyradim, klid po pesine...
5) dam jednicku, pohoda, rozjezd a pak celej den super jizda...
Deje se to nahodile, zjevne kdyz sepne cidlo zpatecky, vysle to nejaky povel ro RJ ci co.... nevite co je to za priznak/bug?
Naposledy upravil(a) knudsen1971 dne 04.04.2012 15:32, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
A jenom zpátečka? Ostatní kvalty to nedělají?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Dela to jen na zpatecku, jinak bych to napsal.
Pri jizde to tez nedela nic, auto funguje paradne.... nicmene pri jizde zas neradim zpatecku, to se prej nema


Pri jizde to tez nedela nic, auto funguje paradne.... nicmene pri jizde zas neradim zpatecku, to se prej nema


Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
A mě říkali, že to R se nesmí používat, protože je to potom jako Raketa 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Takze nikdo nic? To mam zas neco extra? 

Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
-
- Test driver
- Příspěvky: 2664
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
A zpátečka ti svítí normálně? Zkus vytáhnout žárovky a pak vyzkoušej to kolísání. Nic jiného mě včil nenapadá. Taková divná porucha 

je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
jasne, zpatecka sviti normale obe strany, zarovky meneny asi pred rokem preventivne na celem zadku, parkovaci senzory funguji jak maji....
Jediny co si rikam, jestli ty zpatecky a parkovaci senzory nemuzou nejak zvysenym odberem zamestnat altik a ten to pak nejak pribrzduje... ale nejspis je to nesmysl... ted treba tyden nic, bez problemu... zkusim to natocit na mobil, az se to stane...
Jediny co si rikam, jestli ty zpatecky a parkovaci senzory nemuzou nejak zvysenym odberem zamestnat altik a ten to pak nejak pribrzduje... ale nejspis je to nesmysl... ted treba tyden nic, bez problemu... zkusim to natocit na mobil, az se to stane...
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
-
- Test driver
- Příspěvky: 2664
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Právě proto se tě ptám na ty zpátečky
zkus odpojit přímo kenektor na převodovce, jak to začne blbnout. Škoda, že to nedělá pořád, líp by se hledala závada. A neblbne to třeba jen za vlhka, mokra?

je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
No vlkost atd asi ne... je to v garazi, bez vlivu teploty taky se zda... a ze bych lezl oblecenej do prace nekde pod auto a odpojoval konektor, to asi taky neklapne...navic by to asi prestalo se da predpokladat, protoze prave ten spinac to spina ten problem... bud ten signal nejak zblbne RJ, nebo to vazne zbusobuje treba sepnuti parkovacich cidel...asi nejspis vyradim je cvicne a uvidim. Jak rikas, je blby se se to objevuje jenom nekdy a vazne ne moc casto...
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
-
- Test driver
- Příspěvky: 2664
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
S tím odpojením konektoru na čidle zpátečky jsem určitě nemyslel v čistém, když jdeš do práce
Měl jsem za to, že to dělá třeba celý den nebo více dní (to by jsi pak měl čas se hodit do montérek) a pak zas třeba dlouho nic. A vyloučil by jsi tím odpojením mechanickou závadu. Pak ještě stmívací zpětné zrcátko, jak jsi psal parkovací senzory a ještě samotné světla zpátečky. No prostě zkoušet odpojovat, když se to projeví. Přeji ti hodně zdaru a pevné nervy 


je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Nezkoušel jsi spustit test palubky, do něj nastartovat a omrknout, kolik je palubní napětí na neutrál a po zařazení zpátečky?

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
To je skvelej napad, jen nevim jak spustit test palubky... Nicmene pokud to ukaze pokles napeti nejaky vetsi, tak by to mohlo bejt a pak bych podezrival baterku... mam takovej pocit, jakoby se to stavalo pokud treba jezdim 14 dni jen mesto.... ted jsem byl v Nemecku, dlouhy cesty a nestalo se to ani jednou. Tyden predtim se to stalo doma asi dve rana po sobe...
Jelikoz se to objevuje vazne jen zridka, blbe se to diagnostikuje, ale diky za napady. Zatim je to takova spis kuriozita, nez zavada kterou by bylo nutno resit, ale co neni muze byt, ze:)
Jelikoz se to objevuje vazne jen zridka, blbe se to diagnostikuje, ale diky za napady. Zatim je to takova spis kuriozita, nez zavada kterou by bylo nutno resit, ale co neni muze byt, ze:)
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Zajímavý to je...každopádně to zkus, dělá se to takto. I když já mám asi jinou verzi softu, mám to trochu zpřeházené a jiné. Ale to napětí tam najdeš.
Diagnostický mód přistrojové deskySlouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce.
Aktivace:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
Diagnostický mód přistrojové deskySlouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce.
Aktivace:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- knudsen1971
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14.06.2011 08:47
- Bydliště: Brno
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Diky moc. Jestli ti dobre rozumim, tak v tomto bode pokud dam II polohu, tak to bude ukazovat hodnoty staticky, tedy bez motoru v chodu, pokud dam III polohu, tak vlastne nastartuju a budou se ukazovat i hodnoty jak RPM atd, jest tak?Yeshterr píše: Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Kolisani volnobeznych otacek TDCi, zarazena zpatecka
Tak jest.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host