
jinak dela to od vymeny palivoveho cerpadla (resp te patrony motorku) sice tam dali motorek z oktavy (ze pry je to stejne) ale nevim nevim... kdyby ale bylo blbe tak by to netlacilo to cerpadlo nikdy, ne jenom sporadicky ??
kdyz s autem jedu normalne (proste to nevytacim k omezovaci a enom do 3-4 tis) tak to nikdy neudelalo... v ramci technicke mi menili vsechny podtlakove hadice (vetsinou je nejaka praskla a tohle to dela co sem vycet - to mi ale svitila kontrolka motoru a chyba chuda smes - po vymene tech hadic se vyresilo), nedela to uz skoro vubec ale sem tam prece (uz ale bez chyb v dia a bez kontrolky, pri snizeni otacek se "spravi" a muzu jet klidne dal)... jedina hadice kerou nemenili je ta od posilovace brzd (je hned navrchu sani), ma takove kolinko do eLka, praskla sice neni ale kvrdla se nahoru dolu - i v servisu si toho vsimli ale jak sem psal vymenili jen podtlakove od sani co vedou do bloku motoru, tu od posilovace brzd nee... auto brzdi normalne (za kolinkem je podtlakovy ventil takze v posilovaci je tlak vzdy)
ono se to chova v tech vysokych otackach kdyz to udela je to jako kdyz by nekde ufoukl ten vykon a otacky ;o) chybu mi to taky zadnou nehlasi, tlak paliva merili a byl ok, fakt uz sem z toho celkem zoufaly...

myslim ze to bude prave nejaka posrana hadicka za par kacek

jinak se o auto staram coz sem nikdy nedelal - pravidelne kontroluju tlak v gumach (mam tu dofukovaci vec do zapalovace - na doplneni par desetin baru staci bohate) i hladinu oleje (po mem zkroceni uz jako ex-piratovi mi auto olej nepapa - sezere tak litr za 10tis kdyz se toci k omezovaci coz je taky ok ??) olej i vsechny filtry menim kazdych max 10tis, motor po vymene za filtr K&N do origo boxu zere 8,6l (pri dodrzovani predpisu a zbytecnem nevytaceni motoru) takze myslim ze motor je dobry (jinak by vic zral ??)... s papirakem sem se pod 9,9 nedostal...
auto si budu muset nechat (nepodarilo se mi prodat ani za 100 tis) takze chci resit... myslim (doufam) ze je to prkotina, jinak vsechno funguje (tj. ool systems nominl ;o) zadne pazvuky proste nic)... chapu ze rj je naprogramovana aby chranila motor takze kdyz se ucpe privod paliva tak raci vypne privod paliva jako ochranu motoru (po nastartovani to bylo vzdy ok na dalsich cca 80km)
kdyby mel nekdo live diag tak bych byl moc moc vdecny za testnuti ;o) ...takovou diag v servisu nemaji (naco taky kdyz raci by hned vymenili cele auto) navic za to "nic" chteji 6 kil - a stejnou sluzbu mi udela palubni diag (kody si pak akorat vygugluju)... ale ta mlci (i ta v servise)