neni to ono

Moderátor:phofy
petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 21.02.2012 14:16

Ahoj všichni... Mám mondeo combi 2,0 TDCI 96kw. Po nedávných mrazech jsem nechal měnit váhu vzduchu a čidlo tlaku vzduchu.Auto konečně jede ,ale zdá se mi ,že to není ono. Jako by ten motor zeslábl. Prvni ..druhy stupen dobry, ale trojka.. čtyřka a pětka nic moc. Možná je to jen zdáni ... jde nejak zjistit výkon motoru nebo jestli vše funguje jak má ? Myslím že ta akcelerace motoru či auta není taková jako před opravou... Zaplatil jsem za ni 10tis. což jae dost. Díky za radu. Petr.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: neni to ono

Příspěvek od lucky.jack » 21.02.2012 14:42

Začal bych kontrolou toho, jestli tam máš správný věci, který tam mají být...
Original diag. má možnost datalogeru. Možná i nějaké jiné lepší diag. mají podobnou fci :nixw: ., Tam se dají porovnat požadovaná a aktuální data.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

Re: neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 21.02.2012 15:00

Takže zajet do autorizovaneho servisu , kde by měli zjistit čím to je a zda jsou vyměněné součastky originální či parametrově vhodné... je opravdu možné , že servisman použil věci treba z mondea , ale ze slabší verze... je to tak...?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: neni to ono

Příspěvek od djdekl » 21.02.2012 17:14

OT: proč si nechával ty čidla měnit?

petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

Re: neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 21.02.2012 18:18

Proč jsem nechal vyměnit čidla? Po předešlých mrazech motor nešel do otáček, jako by nešlo turbo. Ale nakonec turbo bylo v pořádku. Na diagnostice servisman zjistil, že je to vzduchovou váhou a ňejakým čidlem tlaku vzduchu. Moc tomu nerozumím, ale prý to čidlo je někde vedle klimatizace, kterou musel také vyndat, aby se k němu dostal. Každopádně za práci jsem zaplatil v neautorizovaném servise 5500Kč. Součástky prý koupil na vrakovišti.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: neni to ono

Příspěvek od lucky.jack » 21.02.2012 20:18

No tě pic. 10k za věci z vraku + práce jak v autorizáku :wallbash: :dih:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: neni to ono

Příspěvek od lucky.jack » 22.02.2012 09:07

Tak oprava: Výměna cca 3 hodiny když to jde blbě, takže 5500,- je těžká palba.
No ale jestli zase někdo neví jak na to, tak věřím, že si tu práci musí napočítat...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

Re: neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 22.02.2012 14:05

No..jo... stalo se a mám zkušenost pro prište , že tudy cesta nevede.... Oravdu drahý servis. Nicméně jsem nespokojen protože se mi ta akcelerace opravdu nezdá... Zařadím třetí rychlost či čtvrtou nebo pátou sešlápnu plyn sepne turbo a jako by hodilo pauzu než se rozjede na plno. U jedničky a dvojky to není znát... Před opravou si myslím to jelo lépe. Něco jsem s tím autem už najezdil , tak to asi zdání nebude. No nadá se nic dělat , budu muset zajet do autor. servisu na diagnostiku jestli jim to něco ukáže... takže další placení , mýslím že chtěj 1200,-. Nevím jestli to muže delat čidlo či ta váha vzduchu. :dih:

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: neni to ono

Příspěvek od lucky.jack » 22.02.2012 14:41

Jsou dvě věci. Jedna, zjistit jestli tam máš správný věci a druhá, tj jestli ty věci správně fungujou, tudíž jestli z vraku nejsou vadný.
Třeba u váhy vzduchu to byl dost často problém i u nových neorig. dílů...
Váhu vzduchu by si mohl zvládnout vyndat sám a ev. mi hoď do SZ VIN a číslo dílu. S MAPem je to složitější.

A v AO se jich nejdřív zeptej jak dlouho výměna MAPu trvá. Váha vzduchu je otázka 15ti minut.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

Re: neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 22.02.2012 16:35

Počkej ... počkej .. jdeš na mě moc odborně ! Ani za mák nerozumím těm tvejm zkratkam . Váha vzduchu je na tom velkým potrubí co vede od vzduch. filtru k turbu ,vid ? jsou tam dva šrouby... odpojim ji a odšroubuju.Jestli se teda nepletu... A co ti mám poslat a kam ? jestli Tě dobře chápu?

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: neni to ono

Příspěvek od buceek07 » 22.02.2012 17:40

chtěl poslat soukromou zprávou ( SZ ) win kód tvého auta :wink: ...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

Re: neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 22.02.2012 17:44

Tak už rozumím... dík! :hhura:

petrnovak068
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15.01.2012 10:49

Re: neni to ono

Příspěvek od petrnovak068 » 22.02.2012 19:36

ahoj,.. zajímalo by mě jestli se dá zjistit na diagnostice nebo někde jinde , zda ta součastka kterou udajně měnil je puvodní či vyměněná... V tom případě bych byl na koni a asi ho musel vytahat za uši... Nevím zda existuje takovej registr.... Vi to chlapi někdo ?

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: neni to ono

Příspěvek od buceek07 » 22.02.2012 20:05

no u obou dílů to pujde zjistit podle čísla toho dílu......z krabičky a nebo to bývá na tom díle vyraženo...kód dílu se dá do Microcatu ( databáze všech součástek v autě s čísli dílů ) a ten ti hned zjistí přesně pro jakou kotorizaci/auto je danný díl :wink: ...diagnostika ti nahlásí pokud máš někde chybu a podobně a nebo v ní můžeš sledovat různé hodnoty, třeba množství nasávaného vzduchu a podobně ....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: neni to ono

Příspěvek od lucky.jack » 23.02.2012 08:40

Díky buči za osvětlení zkratek a dalších eventualit :)
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Motor - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host