Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.11.2011 20:32
Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Prosím poraďte. Ford Focus Combi 2001, 1.8 TDCI 85kW, 171tis km
Je to tak rok, co jsem byl nucen vyměnit vysokotlaké čerpadlo a všechny vstřiky - regenerací.
Po půlroce auto opět nejelo. Došlo na výměnu teplotního čidla. Auto vždy lehce zacukalo, pak se rozblikala kontrolka žhavení a motor chcípnul. Přijel vždy kamarád, vymazal chyby z řídící jednotky a mohl jsem jezdit dál do dalšího zdechnutí. A takhle pořád dokola. Byl jsem už snad u 5ti servismanů a žádný si s tím neví rady. Dvakrát jsem měl regenerované vstřiky a čerpadlo na testu a vždy proběhl test výborně. Po výměně teplotního čidla najednou v pohodě až do teď. Umyl jsem auto, vyjedu z myčky a bez varování to chcíplo. Takhle několikrát za sebou. No nakonec, protože jsem stál na velmi rušné křižovatce v Plzni jsem hned po nastartování sešlápl plyn na doraz a auto se rozjelo bez zdechnutí. Sice škubalo, jelo na tři ale jelo a já se dostal z velmi frekventovaného místa a nikomu tak nemohl překážet. Po ujetí asi jednoho kilimostru silné škubání, cukání a chrchlání, neváhal jsem a znovu více přišlápl pedál, no ujel jsem ještě asi 500 metrů a rozblikala se kontrolka žhavení, motor zdechl a už jsem to nenatočil. Přijel kamarád, vymazal chyby a já zas odjel. Už jsem přemýšlel, že bych si taky kopul takovou mašinku a sám si mazal chyby, to ale není řešení, už nemůžu takhle dál. Bát se jestli dojedu nebo nedojedu. Tak před měsícem začalo auto při držení konstatní rychlosti, vždy při třetím a čtvrtém zařazeném rychlostním stupni cca mezi 1900 a 2300 otáčkami mírně cukat, což šlo eliminovat zvyšením otáček na cca 2400 a výše. Vše bez zastavení motoru nebo blikání kontrolky žhavení. Teď tedy problém znovu. Z diagnostiky mám vyspané tyto chyby: P1211, P0251, P2288, P1283. Čerpadlo a vstřiky vyloučeny testy. EGR a turbo je údajně v pořádku, tak už nevím.
Je to tak rok, co jsem byl nucen vyměnit vysokotlaké čerpadlo a všechny vstřiky - regenerací.
Po půlroce auto opět nejelo. Došlo na výměnu teplotního čidla. Auto vždy lehce zacukalo, pak se rozblikala kontrolka žhavení a motor chcípnul. Přijel vždy kamarád, vymazal chyby z řídící jednotky a mohl jsem jezdit dál do dalšího zdechnutí. A takhle pořád dokola. Byl jsem už snad u 5ti servismanů a žádný si s tím neví rady. Dvakrát jsem měl regenerované vstřiky a čerpadlo na testu a vždy proběhl test výborně. Po výměně teplotního čidla najednou v pohodě až do teď. Umyl jsem auto, vyjedu z myčky a bez varování to chcíplo. Takhle několikrát za sebou. No nakonec, protože jsem stál na velmi rušné křižovatce v Plzni jsem hned po nastartování sešlápl plyn na doraz a auto se rozjelo bez zdechnutí. Sice škubalo, jelo na tři ale jelo a já se dostal z velmi frekventovaného místa a nikomu tak nemohl překážet. Po ujetí asi jednoho kilimostru silné škubání, cukání a chrchlání, neváhal jsem a znovu více přišlápl pedál, no ujel jsem ještě asi 500 metrů a rozblikala se kontrolka žhavení, motor zdechl a už jsem to nenatočil. Přijel kamarád, vymazal chyby a já zas odjel. Už jsem přemýšlel, že bych si taky kopul takovou mašinku a sám si mazal chyby, to ale není řešení, už nemůžu takhle dál. Bát se jestli dojedu nebo nedojedu. Tak před měsícem začalo auto při držení konstatní rychlosti, vždy při třetím a čtvrtém zařazeném rychlostním stupni cca mezi 1900 a 2300 otáčkami mírně cukat, což šlo eliminovat zvyšením otáček na cca 2400 a výše. Vše bez zastavení motoru nebo blikání kontrolky žhavení. Teď tedy problém znovu. Z diagnostiky mám vyspané tyto chyby: P1211, P0251, P2288, P1283. Čerpadlo a vstřiky vyloučeny testy. EGR a turbo je údajně v pořádku, tak už nevím.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.11.2011 20:32
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Jo ještě dodávám, že spotřeba paliva se pohybuje okolo 5 - 6 litrů/100km, z výfuku se čoudí jen několik vteřit po prošlápnutí pedálu.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Pokud vylucujes cerpadlo a vstriky, asi bych zkousel hledat v kabelazi rizeni motoru, pripadne ve vlastni jednotce (vlastne jsou dve, takze v obou) ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.11.2011 20:32
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Cidlo co je na railu vyměnit? Kabeláž řízení motoru od obou jenotek nebo kompletní elektro překontrolovat? To první asi nebude tak těžký, to druhý bude mravenčí práce ta na měsíc. Nenapadá Vás ještě něco? Pravdou je, že se mi to zatím nestalo ve dnech, kdy bylo týden nepřetržitě sucho.
Servismani už na mě vydělali majland. Všichni jsou měniči dílů, kažý pracuje způsobem pokusk - omyl.
To mě v době, kdy PC v autě ukáže závady docela štve. Nesjem mechanik, rozumím klasickým motorům, ale tohle je fakt vyšší dívčí.
Servismani už na mě vydělali majland. Všichni jsou měniči dílů, kažý pracuje způsobem pokusk - omyl.
To mě v době, kdy PC v autě ukáže závady docela štve. Nesjem mechanik, rozumím klasickým motorům, ale tohle je fakt vyšší dívčí.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
S tim suchem to muze byt nahoda. Dostat ven kompletni svazek rizeni motoru je prace tak na pul dne. Tech pinu ke kontrole zase tolik neni a mozna pri tom treba objevis nejaky problem v kabelech. Pokud je nejaka zavada v jednotce, pak jeji chybova hlaseni muzou byt k nicemu - zavirovany pocitac taky dela ruzne veci a pritom je problem uplne jiny ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.11.2011 20:32
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
A jak by prosím např. šlo zjistit, že odešla řídící jednotka? Existuje nějaký test, benchmark nebo něco podobného? Poradil by si s tím jakýkoliv autoelektrikář?
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 25.10.2011 20:49
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Nemáte někdo zkušenosti, kolik stojí regenerování vstřiků? Jak dlouho to trvá (jako v servisu) jak náročná je to oprava? a pomůže to něčemu, když auto bezproblému jezdí v létě vše OK- akorát v zimě horší starty? děkuji za odpověď
Ford Focus, 5dv. hatchback 1. 8 TDCi 74 kw, r. v. 2004
Seat Toledo, sedan 1. 6 16 V 74 Kw, r. v. 2001
Fiat Brava, 5dv. hatchback 1. 9D, 48 kw, r. v. 1996
Seat Toledo, sedan 1. 6 16 V 74 Kw, r. v. 2001
Fiat Brava, 5dv. hatchback 1. 9D, 48 kw, r. v. 1996
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.08.2011 14:03
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Regenerování vstřiků stojí cca 4.000 CZK za kus. To co se při regeneraci děje zodpoví nejlépe servis, který to provádí. Před regenerací jsem měl v zimě také těžké starty, regenerace vstřiků nepomohla. Zkoušel jsem různá aditiva - bez výsledku,no nakonec pomohlo tankovat arktickou naftu (Agip, OMV). Jakmile natankuji cokoliv jiného, mám se starty v zimě problém.
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 25.10.2011 20:49
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Já tankuju kvalitní naftu, přidávám i aditiva... a stejně nic...
mám strach, že když zkusím regenerovat ty vstřiky, tak mě stejně časem odejdou, a oni na diagnostice poznají, jak na tom vstřiky jsou? nebo to uviděj, až budou uplně v háji? děkuji 


Ford Focus, 5dv. hatchback 1. 8 TDCi 74 kw, r. v. 2004
Seat Toledo, sedan 1. 6 16 V 74 Kw, r. v. 2001
Fiat Brava, 5dv. hatchback 1. 9D, 48 kw, r. v. 1996
Seat Toledo, sedan 1. 6 16 V 74 Kw, r. v. 2001
Fiat Brava, 5dv. hatchback 1. 9D, 48 kw, r. v. 1996
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Podle mého názoru problémy se startama jak je popisuješ v jiném vlákně,nezpůsobují vstřiky.Načaté vstřiky se projevují nepravidelným chodem a zhasínáním krátce po nastartování.Doprovází to kouř nespálené nafty.Ty píšeš,že jen dlouho točí a pak běží normálně.Takže buď to nežhaví,nebo pomalu točí starter a nebo má motor malé tlaky.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 25.10.2011 20:49
Re: Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
to u mě po nastartování krásně běží... má hezkej pravidelnej zvuk motoru a hlavně, když je teplo, tak všechno krásně funguje chytá jak benzinák... a když je teplota menší (asi 15 stupnů a míň) tak to takhle dlouho chytá a s tím malým tlakem se dá dělat co...? děkuji 

Ford Focus, 5dv. hatchback 1. 8 TDCi 74 kw, r. v. 2004
Seat Toledo, sedan 1. 6 16 V 74 Kw, r. v. 2001
Fiat Brava, 5dv. hatchback 1. 9D, 48 kw, r. v. 1996
Seat Toledo, sedan 1. 6 16 V 74 Kw, r. v. 2001
Fiat Brava, 5dv. hatchback 1. 9D, 48 kw, r. v. 1996
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti