Turbo 74kW / 85kW
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Turbo 74kW / 85kW
Dobrý den je turbo stejné ? pro 74kW a 84 kW Děkuji . Já mám 85kW turbo zpívá píseň smrti a kamarád by mě dal z 74 zdarma jetý tak se ptám zda mohu zaměnit děkuji Stenli.
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Turbo 74kW / 85kW
Podle toho co píšou tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a by měla být stejná (mají stejné obědnací čislo) Elit má v nabídce taky pouze jeden typ turba pro oba výkony.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo 74kW / 85kW
Jardak :
A co ten chybajuci ventil ovladania variabilu ?
A co ten chybajuci ventil ovladania variabilu ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Turbo 74kW / 85kW
Chybějící ventil ovládá chcípací klapku kterou měli starši 85 kW verze..Variabilní lopatky má i 74 kW verze.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Turbo 74kW / 85kW
Ahoj . Turbo mám doma tak to vyměním - Ještě dotaz jistě to tady bylo napsáno ale já nevím název Mám tam 3 El. ventily ( název nevím ) má to co dělat s EGR a jeden ten zelený docela bzučí / Někde jsem to již tady četl že se dá koupit jen ten 1 z mondea ? Poradíte mě co teda přesně mám koupit ? Název . Děkuji moc Stenli 

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Turbo 74kW / 85kW
Jenom pro jistotu připomínám obecné zásady při výměně turba.http://www.turba.cz/montaz.html
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo 74kW / 85kW
Nezabudni na mazaciu skusku turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Turbo 74kW / 85kW
Děkuju všem udělám to jak se sluší . A dám vědět . Dostal jsem to zadarmo tak za pokus to stojí .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo 74kW / 85kW
StenliH: shanej "podtlakovy ventil ovladani EGR". U Forda dostanes pro FoFo jen celou listu se tremi nebo dvema ventily, celek stoji kolem 4000 Kc. Nabidka pouzitych je treba tady:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 23&t=28719
Mozna bych nasel i nejaky ventil doma.
Jinak ventily jsou stejne jako v Mondeu Mk.3, kde se daji objednat zvlast, kus tusim kolem 1400 Kc.
Jardak: Jen pro upresneni - 3 ventily = kod motoru F9DA, dve ridici jednotky motoru; 2 ventily = kod motoru F9DB, jedna ridici jednotka motoru. Ja mam kombinaci, prestavel jsem motor na rizeni jednou jednotkou a i ta podporuje zavzdusneni sani pri chcipani. Zapojil jsem to a zhasinani motoru je krasne hladke ...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 23&t=28719
Mozna bych nasel i nejaky ventil doma.
Jinak ventily jsou stejne jako v Mondeu Mk.3, kde se daji objednat zvlast, kus tusim kolem 1400 Kc.
Jardak: Jen pro upresneni - 3 ventily = kod motoru F9DA, dve ridici jednotky motoru; 2 ventily = kod motoru F9DB, jedna ridici jednotka motoru. Ja mam kombinaci, prestavel jsem motor na rizeni jednou jednotkou a i ta podporuje zavzdusneni sani pri chcipani. Zapojil jsem to a zhasinani motoru je krasne hladke ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Turbo 74kW / 85kW
Děkuji za vysvětlení nabídku jsem dostal moc děkuju lidi . Přemýšlím kde by měly ty těsnení k turbu .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo 74kW / 85kW
sorry za OT, ale doporucuju navstivit tato vlakna a neco s tim udelat:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=96
http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=106
Kdyztak poradim, co mam na mysli ...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=96
http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=106
Kdyztak poradim, co mam na mysli ...

S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Turbo 74kW / 85kW
Sadu těsnění měly v Kelly Sada těsnění turbodmychadla
Objednací kód: TD 2T-0110 za 350 peněz .
Objednací kód: TD 2T-0110 za 350 peněz .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Turbo 74kW / 85kW
Tak jsem dneska vyoperoval staré turbo . Nemohl jsem ho dostat ven musel jsem spodem po odebraní katu atd . Povolit a na doraz naklopit motor do předku + mám tam bufík ( takže žádné místo ) jako dalo mě zabrat . To turbo mé staré je hotový. Kantare ohnutá lopatka vůle na hřídeli jako v peklo já se divím že to auto jelo normálně . Až na hvízdání . Pěkná rakovina to turbo vybrat
Ale je venku samozřejmě - ano je stejná jako 74kW
Tak jsem vyčistil dosedací plochy a awe složím to v pondělí . Jo samozřejmě jsem to zánovní ( jetý zdarma ) zalil atd .
Má někdo ponětí kolik by v servise stála výměna turba ? Práce ? Docela mě to zajímá 




Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Turbo 74kW / 85kW
To by mě zajímalo čím se ohnula ta lopatka . Hvízdalo to to jó
Ale auto jelo normálně .

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti