
Tak neco ke sportovnimu filtru konkretne ,,KN vlozka,, do airboxu na motor FF1 kombi 2004/1.6i/74kw:
filtr mam ve fofu asi 3 mesice a muzu rici ze spotreba je cca uplne stejna rozdily jsou jen v desetinkach L pro setrilky !!! no vykon je stejny mozna bych rekl, ze lehounce zvyseny kroutak ale nee vykon!!! hlavne od 3000ot vyse coz se logicky blizi k maximalnimu tovarnimu kroutaku a ten je u tohodle motoru ve 4000ot, takze jsi to domyslete.. tak ztoho plyne ze sportovni filtr v AIRBOXU i treba Kit HŘIB ma vcelku zanedbatelny vliv na vykonnost motoru je to nejen muj pocit ale muzete se studiem clanku vydanych nemeckymi automoilovymi zkusebnami dozvedet, ze rozdily namerene vymenami filtru a kytu sani nemaji vliv na vykon ale pouze v malickate mire na kroutici moment!!!!!!! no a neco ktomu touzebnemu zvuku: no zvucek se projevi lehce a to tim ze trosku zhrubne a to az nekdy od 3500ot a vise ale zkoro to neni poznat(vlozka), proto pro zvuk doporucuju vymenit kit sani ale to mi prijde vcelku nevyhodne a neucelne protoze vykon zustane stejny(miiiiiirne vyzsi kroutak), je to drazsi, neni to stejne zvenku videt jen slyset a navic vymenou celeho kitu byste meli spravne dat vhodnou vahu vzduchu z duvodu slozitych takto popisovat..a uplne bych se vyvaroval primeho sani vzduchu vcelku lilkvidacni pro sani vzduchu a navazujicich tehnologii jednoduse receno(ti co to meli na aute to uz zase dali pryc a uz o tom nikdy nerekli pul slova a kdyz se jich clovek zepta proc jsi to dal pryc?tak odpovi pouze posmutnelim pohledem na sve auto..proc asi??


zaverem muzu doporucit KN vlozku do airboxu z nekolika duvodu : 1,cena je prijatelna a vrati se vam cca za 5 let(cca pri 15000km/rocne) 2,neznici nic a presne sedi tam kde ma 3, jizda je lehci (pocitove



