Jelikož E85 hoří chladněji, paliva musí přijít do válce více - při úprave ŘJ se to řeší prodloužením doby kdy je vstřik otevřen, já bych to chtěl řešit výměnou vstřiků za větší - nevím jak velké tam jsou, jestli palivová pumpa dokáže dodat víc paliva - co s regulátorem paliva a podobně. Chci tím taky řešit dvě věci co mi auto dělá - první, že jsou vstřiky hlučnější - prostě klepou, a druhá, auto jezdí od výměny motoru na chudou směs - bílé svíčky - přikládám to tomu, že motor má buď víc vzduchu a nebo vstřiky už jsou staré a nedodají dost paliva.
Prosím někoho kdo tomu opravdu rozumí - kluci kteří upravují STčka (skutečně upravují), foki, boban a spol co se v těchto věcech hrabou/hrabali a ví jaké hodnoty jsou na autě teď. Nemám v plánu hrabat do RJ (pokud bude třeba tak jo) ani do železa motoru (blok, hlava). Zatím řešme v teoretické rovině
