problem so startom pri "vlaznom' motore

Odpovědět
error
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 17.07.2008 16:47

problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od error » 17.01.2011 19:04

zdravim. po vymene TDDI motora mam problem so startom. pokial zhavice nezhavia motor len toci,nechyta. toto sa deje pri teplote nad 18st ked sa zhavenie udajne ani nema zapinat. vzika tym situacia, pokial je okolo 0st, nazhavi a chyti na cuknutie starterom. Pokial sa motor necha trochu ohriat, zhavice pri opakovanom starte uz nezopnu, motor len toci - nestartuje. pokial sa motor necha ohriat na prevadzkovu teplotu opat chyta na prve otocenie a pritom uz nemusi ani zhavit.

doteraz som si myslel, ze by mohla byt chyba v elektornike, no dost ma zmiatla tabulka v ktorej udavaju, ze nad teplotu 18st zhavice zopinat nemaju. zvlastne je, ze po odpojeni baterie na niekolko minut zhavenie opatovne zacina fungovat aj v garazi kde je teplota nad 20st, pripadne v takisto vlaznom motore. zda sa mi ze VW TDI motory chytaju aj bez zhavenia pokial nemrzne. TDDI motor ani naznak. Mohlo by ist o kompresie? podotykam pri nazhaveni chyta na prvy x aj ked je okolo nuly.
dakujem
Focus 1.8TDDI, 2000; Focus 1.8 TDCI, 2001; Celica T23 1.8 VVTL-i + turbo GT28RS

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od Milano » 17.01.2011 21:03

Kdysi mě takhle zlobila firemní dieselová Felicie, za studena startovala, za tepla i po 30 sekundách nic (myšleno zahřátém motoru). Bylo v háji vstřikovací čerpadlo. Ale to nebude tvůj případ, si myslím. Kompresí to taky nebude. Bych navštívil nějakej dobrej diesel servis, ne Ford, tam si s tím určitě poradí, chce to taky něco proměřit, to tady na fóru půjde těžko...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od hihi » 18.01.2011 01:13

TDDI chytaji bez funkcnich zhavicu naprosto v pohode i pri -15st. (moje na jedno otoceni klickem do cca 5vterin). Co mam nove zhavice, tak chyta okamzite. Chyba bude jinde.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

error
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 17.07.2008 16:47

Re: problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od error » 18.01.2011 13:52

Zacinam sa obavat ze by predsa mohlo ist o kompresie. Cerpadlo aj vstreky su z povodneho motora. Ten chytal na prvy sup aj z prerazenym blokom na 3 valce. Vstrekovace som sa snazil pri vymene trocha ocistit, jedine ze by som ich pri tom nejako poskodil. Zaujimalo by ma, ako je to so zhavenim u vas. Zhavi to niekomu aj pri teplote nad 20st? Davnejsie som mal Mazdu 121 (Fiestu Endura DE, takisto meneny motor) a zda sa mi, ze zhavila aj v lete
Focus 1.8TDDI, 2000; Focus 1.8 TDCI, 2001; Celica T23 1.8 VVTL-i + turbo GT28RS

Uživatelský avatar
lupo66
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žimrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od lupo66 » 18.01.2011 19:49

Žhaví každý diesel a to i v létě sice kratší dobu ale žhaví.
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 2/2000 - Hatchback - Silver 63 - 0 Rh+
Obrázek
Galeriehttps://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Obrázek
Obrázek

error
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 17.07.2008 16:47

Re: problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od error » 19.01.2011 01:33

tak ked zhavi, vie niekto kde hladat suciastku, ktora riadi dobu zhavenia? Udajne sa v diesloch pouzival nejaky bimetal. Da sa nieco obdobne hladat vo focuse?
mam este jednu otazku trochu offtopic. bol som sa na aute povozit a nad 3500rpm tomu rapidne klesa vykon a nad 4000 to vpodstate uz skoro vobec nezrychluje. Nemam s TDDI zatial skusenosti, je toto chovanie vporiadku? Mam zatial 55kw ECU.
Focus 1.8TDDI, 2000; Focus 1.8 TDCI, 2001; Celica T23 1.8 VVTL-i + turbo GT28RS

Uživatelský avatar
lupo66
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žimrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem so startom pri "vlaznom' motore

Příspěvek od lupo66 » 19.01.2011 21:48

To je normální největší zátah to má okolo 2500 ot. a potom to vadne.Bohužel.
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 2/2000 - Hatchback - Silver 63 - 0 Rh+
Obrázek
Galeriehttps://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů