MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Odpovědět
Errorada
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24.09.2009 16:38

MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od Errorada » 01.12.2010 18:20

Ahoj lidi..zadam o pomoc...vlastnim FoFo 1,8 TDdi 66kW r. v. 12/99.. Problem je v tom, ze nastartuju vyjedu a po nejake dobe prestane motor tahnout..od 2000ot/min leze nahoru pomalu jako snek... pritom kdyz pridam plyn slysim od motoru takove susteni...jak kdyby se prisaval falesny vzduch.. kdyz za jizdy vypnu klicek a rychle opet nastartuju na chvili je to zase v pohode a vse jede jak ma.. PROSÍM úzkostlive o radu...v cem je problem..nekolik variant prosim..jak vyresit? :-( Děkuju

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od foki » 01.12.2010 21:51

vedeni vzduchu do turba , netesnost zpusobí nedostatek vzduchu a tim netlaci turbo
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Errorada
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24.09.2009 16:38

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od Errorada » 01.12.2010 23:41

Dekuju, ale pokud by to bylo spatnou tesnosti u turba tak by to netahlo porad ne? Ale me se deje to, ze mi auto tahne krasne a tak po pul hodine nebo po 15 minutach prestane tahnout od 2000 ot/min kdyz to zajizdy zhasnu a nastartuju tak je to zase ok na chvilku

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od foki » 02.12.2010 07:52

jak pisu zjistit co tam je slyset , muze to byt regulace pretlaku , kdyz prestane fungovat tak muze zustat otevrena a zase se to nebude plnit .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Errorada
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24.09.2009 16:38

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od Errorada » 02.12.2010 16:58

Dekuju :-) pokud je to regulaci..lze samostatne vymenit nebo musi jit cele turbo?

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od Jozkablack » 09.12.2010 21:42

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

premyslv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16.05.2011 23:16

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od premyslv » 05.09.2011 23:59

Mam stejny problem, uz jste to nekdo resil a vyresil? napadlo me jestli by to nemohlo byt zpusobene zasekavanim ventilu omezujici tlak v sacim potrubi za turbem (ten co je spojen s turbem tou tyckou), cimz by doslo k nadmernemu tlakovani v sani pri ruznych rezimech jizdy a naslednemu vyhodnoceni chyby MAP senzorem, ale jak to overit a jde vubec ten ventil nejak promazat aby chodil spolehlive?

mondzo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05.11.2011 01:45

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od mondzo » 29.11.2011 12:12

zdravim, ja mam podobny problem. ide mi vsak o to, ze som pozoroval, ze mi to proste nerobi teraz, ked je rano von zimsie. predtym na ceste do prace mi to vacsinou v polovici cesty vypadlo - nudzovy rezim a autobolo bez turba. Ked su vsak studensie rana, tak auto ide v pohode celu cestu, uz omu nerozumiem, mal by niekto nejaky tip?
Ford Focus Combi 1.8TDDI 66kw 2001

mondzo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05.11.2011 01:45

Re: MOTOR NETAHNE, po vypnuti a nastartovani OK

Příspěvek od mondzo » 06.12.2011 00:00

ok vyriesene, vycistene sanie, zaslepeny EGR ventil - auto dostalo druhy dych, taha ako ma, zatial ziadny problem...
Ford Focus Combi 1.8TDDI 66kw 2001

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti