turbo
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06.07.2010 10:13
turbo
zdravím pánové,mámFF 1,8TDCi a tak asi 2x týdně z ničeho nic vypne turbo,kontrolka se žádná nerosvítí a diagnostika hlásí vše v pořádku.po vypnutí a zapnutí klíčku jede normálně,veškerá elektonika k turbu vyměněna,prosím o radu dík.
foc.1,8tdci combi 85kw 2002
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: turbo
A jak víš, že je to čistě turbo?
To mě spíš přijde, že ti to padá do nouzáku, mě to udělalo kdysi taky jednou, svítila mi kontrolka jiného nebezpečí - s tím vykřičníkem a pak to po vypnutí a nastartování zmizelo a jezdilo ok, tak jsem to už neřešil.
A to byla diagnostika ve Fordu nebo kde? Taky to háže do nouzáku, když turbo zabere moc a "přefoukne" motor, třeba u tdi se to stává celkem často, zkuš nějakýho zkušenýho mechoše, at' to projede, jestli se to stane při plným výkonu, tak by to mohlo být ono.
A dej pak vědět!
To mě spíš přijde, že ti to padá do nouzáku, mě to udělalo kdysi taky jednou, svítila mi kontrolka jiného nebezpečí - s tím vykřičníkem a pak to po vypnutí a nastartování zmizelo a jezdilo ok, tak jsem to už neřešil.
A to byla diagnostika ve Fordu nebo kde? Taky to háže do nouzáku, když turbo zabere moc a "přefoukne" motor, třeba u tdi se to stává celkem často, zkuš nějakýho zkušenýho mechoše, at' to projede, jestli se to stane při plným výkonu, tak by to mohlo být ono.
A dej pak vědět!

Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06.07.2010 10:13
Re: turbo
že by to padlo do nouzáku to mně vubec nenapadlo,kontrolka se vubec žádná nerosvítí a auto jede dál,diagnostika byla od forda.slyšel sem že stačí vnitřek vypískovat a mělo by to být dobrý ,ale nevím jestli to není kec,moc se mně to kuchat nechce.
foc.1,8tdci combi 85kw 2002
- ajvn
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
Re: turbo
bylo by dobré, kdyby sis do podpisu doplnil přesný typ motoru a rok výroby. tak netuším, jestli máš turbo s variabilním naklápěním lopatek nebo ne. a tím pádem nevím, jestli ti můžu aspoň v něčem poradit ( taky kolem turba laboruju
)

Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver
Re: turbo
zdravím pánové,mámFF 1,8TDCi a tak asi 2x týdně z ničeho nic vypne turbo,kontrolka se žádná nerosvítí a diagnostika hlásí vše v pořádku.po vypnutí a zapnutí klíčku jede normálně,veškerá elektonika k turbu vyměněna,prosím o radu dík.ajvn píše:bylo by dobré, kdyby sis do podpisu doplnil přesný typ motoru a rok výroby. tak netuším, jestli máš turbo s variabilním naklápěním lopatek nebo ne. a tím pádem nevím, jestli ti můžu aspoň v něčem poradit ( taky kolem turba laboruju)
pise ze ma 1.8tdci a kazdy tdci ma naklapeni( vyjma 1.8 tdci v connectu ) kontrola podtlaku a jestli to naklapeni chodi na turbu volne.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
ovladaci ventilky jsou ve vysi vika ventilu, od bloku smerem k prepazce mot. prostoru. U 85 kW verze jsou tri, u 74 kW verze jsou jen dva. Vedou do nich kabely s konektory a zepredu pak soustava podtlakovych hadicek (ruzne pospojovanych). Kdyz koukam do motoru, jsou postupne zprava tyto - rizeni lopatek turba, rizeni EGR a pripadne 3. ventilek je zavzdusnovaci klapka v sani 

S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- hondička
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 31.03.2010 15:17
- Bydliště: Tyra
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
Dik za odpověd.Mam 74 kw.Kluci už o té hadičce hodně psali ta co vede od hadičky od posilovače brzd z toho téčka.Ja mněl na tom tečku tu hadičku docela volnou tak jsem se ji snežil upevnit objímkou a ona mi praskla
.Zitra zajdu do forda a objednam to tečko kluci tady psali že stoji 580 kč tak jsem vydělal no nic.Snad jsem ale kapnul konečně na muj problem:když to takhle v ruce spojim hadičku s podtlakem s hadičkou ktera vede k těm ventilum tak se tahlo naklapěni lopatek na turbu pohne na doraz směrem dolu,to je asi dobře ne?Nevím teda jestli to před tim takhle dobře fungovalo když ta hadička byla volnější.Snad když to tam namontuju to tečko tak to bude dobré,jinak mam stejny problem co tu kluci popisujou,cukani a strata vykonu atd.co myslíte????????????
dik za rady a odpovědi.

dik za rady a odpovědi.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
Osobne si myslim, ze sis nevydelal, nejspis uz ten T-kus byl nacaty. Problem celeho podtlaku je ten, ze vykon vakove pumpy neni velky, takze pri sebemensim poruseni tesnosti je tam natok pres netesnost dost velka. Tim padem je v systemu neco malo pod atmosferou a nefunguje pak poradne ani nataceni lopatek, ani EGR ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- hondička
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 31.03.2010 15:17
- Bydliště: Tyra
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
Diky za info a rady dnes jsem to namontoval,ten novy t-kus a motor jede jak tenkrát.Myslim že diky lepšímu podtlaku v posilovači i lepe brzdí.Musím poděkovat že také forum vůbec funguje,kdybych se mu věnoval dřive určitě by mi ušetřilo spoustu starosti i peněz.
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.11.2010 18:21
Re: turbo
Ma aj tddi to nastavenie lopatiek?
- WnemOne
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 14.04.2008 16:27
- Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
Nejdem zakladať nové vlákno, ale mám problém, turbo mi začne ťahať až od 2500 ot ... cca , hadice som prekontroloval už všetky , nejaké nápady? Nič nesičí, žiadne divné zvuky, len proste turbo neskoro nastupuje 

Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: turbo
Podívej se jak je na tom vzduchový filtr,je-li hodně špinavý ,tak to má taky vliv na pozdější nástup turba.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host