turbo

macek72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06.07.2010 10:13

turbo

Příspěvek od macek72 » 06.07.2010 11:09

zdravím pánové,mámFF 1,8TDCi a tak asi 2x týdně z ničeho nic vypne turbo,kontrolka se žádná nerosvítí a diagnostika hlásí vše v pořádku.po vypnutí a zapnutí klíčku jede normálně,veškerá elektonika k turbu vyměněna,prosím o radu dík.
foc.1,8tdci combi 85kw 2002

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: turbo

Příspěvek od Milano » 12.07.2010 21:56

A jak víš, že je to čistě turbo?
To mě spíš přijde, že ti to padá do nouzáku, mě to udělalo kdysi taky jednou, svítila mi kontrolka jiného nebezpečí - s tím vykřičníkem a pak to po vypnutí a nastartování zmizelo a jezdilo ok, tak jsem to už neřešil.
A to byla diagnostika ve Fordu nebo kde? Taky to háže do nouzáku, když turbo zabere moc a "přefoukne" motor, třeba u tdi se to stává celkem často, zkuš nějakýho zkušenýho mechoše, at' to projede, jestli se to stane při plným výkonu, tak by to mohlo být ono.
A dej pak vědět! :wink:
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

macek72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06.07.2010 10:13

Re: turbo

Příspěvek od macek72 » 18.07.2010 15:32

že by to padlo do nouzáku to mně vubec nenapadlo,kontrolka se vubec žádná nerosvítí a auto jede dál,diagnostika byla od forda.slyšel sem že stačí vnitřek vypískovat a mělo by to být dobrý ,ale nevím jestli to není kec,moc se mně to kuchat nechce.
foc.1,8tdci combi 85kw 2002

Uživatelský avatar
ajvn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín

Re: turbo

Příspěvek od ajvn » 18.07.2010 17:40

bylo by dobré, kdyby sis do podpisu doplnil přesný typ motoru a rok výroby. tak netuším, jestli máš turbo s variabilním naklápěním lopatek nebo ne. a tím pádem nevím, jestli ti můžu aspoň v něčem poradit ( taky kolem turba laboruju :( )
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver

papouch22

Re: turbo

Příspěvek od papouch22 » 18.07.2010 21:50

ajvn píše:bylo by dobré, kdyby sis do podpisu doplnil přesný typ motoru a rok výroby. tak netuším, jestli máš turbo s variabilním naklápěním lopatek nebo ne. a tím pádem nevím, jestli ti můžu aspoň v něčem poradit ( taky kolem turba laboruju :( )
zdravím pánové,mámFF 1,8TDCi a tak asi 2x týdně z ničeho nic vypne turbo,kontrolka se žádná nerosvítí a diagnostika hlásí vše v pořádku.po vypnutí a zapnutí klíčku jede normálně,veškerá elektonika k turbu vyměněna,prosím o radu dík.

pise ze ma 1.8tdci a kazdy tdci ma naklapeni( vyjma 1.8 tdci v connectu ) kontrola podtlaku a jestli to naklapeni chodi na turbu volne.

macek72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06.07.2010 10:13

Re: turbo

Příspěvek od macek72 » 25.07.2010 19:03

pánové,díky všem za rady.Trošku se mně přidíralo natáčení lopatek,už je to v cajku a zase lítám :Dancer:
foc.1,8tdci combi 85kw 2002

Uživatelský avatar
hondička
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31.03.2010 15:17
Bydliště: Tyra
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od hondička » 02.02.2011 13:47

Zdar fofaci.Mněl bych dotaz:Při nasani hadičky ovladani naklapěni lopatek turba pusou o kolik by se mněla pohnout?Kde najdu ten elektromag. ventil pro skontrolovani? dik moc.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od vitut » 02.02.2011 15:13

ovladaci ventilky jsou ve vysi vika ventilu, od bloku smerem k prepazce mot. prostoru. U 85 kW verze jsou tri, u 74 kW verze jsou jen dva. Vedou do nich kabely s konektory a zepredu pak soustava podtlakovych hadicek (ruzne pospojovanych). Kdyz koukam do motoru, jsou postupne zprava tyto - rizeni lopatek turba, rizeni EGR a pripadne 3. ventilek je zavzdusnovaci klapka v sani :wink:
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
hondička
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31.03.2010 15:17
Bydliště: Tyra
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od hondička » 02.02.2011 19:19

Dik za odpověd.Mam 74 kw.Kluci už o té hadičce hodně psali ta co vede od hadičky od posilovače brzd z toho téčka.Ja mněl na tom tečku tu hadičku docela volnou tak jsem se ji snežil upevnit objímkou a ona mi praskla :wallbash:.Zitra zajdu do forda a objednam to tečko kluci tady psali že stoji 580 kč tak jsem vydělal no nic.Snad jsem ale kapnul konečně na muj problem:když to takhle v ruce spojim hadičku s podtlakem s hadičkou ktera vede k těm ventilum tak se tahlo naklapěni lopatek na turbu pohne na doraz směrem dolu,to je asi dobře ne?Nevím teda jestli to před tim takhle dobře fungovalo když ta hadička byla volnější.Snad když to tam namontuju to tečko tak to bude dobré,jinak mam stejny problem co tu kluci popisujou,cukani a strata vykonu atd.co myslíte????????????
dik za rady a odpovědi.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od vitut » 03.02.2011 19:38

Osobne si myslim, ze sis nevydelal, nejspis uz ten T-kus byl nacaty. Problem celeho podtlaku je ten, ze vykon vakove pumpy neni velky, takze pri sebemensim poruseni tesnosti je tam natok pres netesnost dost velka. Tim padem je v systemu neco malo pod atmosferou a nefunguje pak poradne ani nataceni lopatek, ani EGR ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
hondička
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31.03.2010 15:17
Bydliště: Tyra
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od hondička » 04.02.2011 16:49

Diky za info a rady dnes jsem to namontoval,ten novy t-kus a motor jede jak tenkrát.Myslim že diky lepšímu podtlaku v posilovači i lepe brzdí.Musím poděkovat že také forum vůbec funguje,kdybych se mu věnoval dřive určitě by mi ušetřilo spoustu starosti i peněz.

Robert 323
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 24.11.2010 18:21

Re: turbo

Příspěvek od Robert 323 » 25.03.2011 15:17

Ma aj tddi to nastavenie lopatiek?

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: turbo

Příspěvek od Antony » 25.03.2011 18:21

TDDI nemá naklápění lopatek.

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od WnemOne » 23.04.2011 18:42

Nejdem zakladať nové vlákno, ale mám problém, turbo mi začne ťahať až od 2500 ot ... cca , hadice som prekontroloval už všetky , nejaké nápady? Nič nesičí, žiadne divné zvuky, len proste turbo neskoro nastupuje :?
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: turbo

Příspěvek od kaminek » 23.04.2011 18:50

Podívej se jak je na tom vzduchový filtr,je-li hodně špinavý ,tak to má taky vliv na pozdější nástup turba.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host