řídící jednotka kolaps aneb diskotéka na palubní desce

Odpovědět
goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

řídící jednotka kolaps aneb diskotéka na palubní desce

Příspěvek od goodbuy » 17.04.2010 20:24

Včera večer když jsem jel z prahy do české lípy cesta po liberecký dálnici byla v pohodě. V bělé pod bezdězem jsem naložil kámoše a jeli jsme po městě a najednou z ničeho nic shasl stav ujetých km na displeji. zajel jsem na parking zhasnul motor a znovu nastartoval, stav kilometrů naběhl ale po cca 10 vteřinách opět zhasnul k tomu se rozsvítila baterka a začalo blikat žhavení. auto jelo ale něco s ním nebylo v pořádku, po sešlápnutí plynu nereagovaly otáčky pak se zasekly na 2000 ikdyž jsem měl neutrál, rychloměr při rychlosti odhadem 50 km/hodinu ukazoval 10 km/hodinu. zavolal jsem allianz ty mi sehnali servisního technika ten mi doporučil jet dál. Vyjel jsem do č. lípy celou cestu jsem jel tak 50 km/h a doprovázela mě diskotéka po celou dobu jízdy, stav kilometrů na chvilku naběhl pak se zase vypnul, žhavení občas zablikalo pak shaslo to samý baterka začala svítit pak se zase vypla. Tuto fascinující podívanou jsem si už v bělý nahrál na mobil až bude příležitost vložím to a taky to pošlu diesel servisu ty mi někdy v lednu dávali nový software do řídící jednotky. Dávkování paliva rozhodně nefungovalo tak jak má, proto jsem jel strašně pomalu, určitě se ničí čerpadlo když řídící jednotka špatně dávkuje. Ted co s tím mám s tím jet 100 km do dieselservisu kde to mám v záruce nebo raději odtah? Palubní deska je v totálním chaosu a nefunguje dávkování, navíc ta diskotéka na displeji mě rozptyluje od řízení. Díky za rady. :evil:
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

monty9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30.08.2011 17:02

Re: řídící jednotka kolaps aneb diskotéka na palubní desce

Příspěvek od monty9 » 30.08.2011 17:20

Ahoj, koukám, že nikdo podobnou závadu asi ještě neřešil, tak nevím jestli se radovat že jsem první, respektive druhý. Mám podobný problém...párty na palubní desce jakbysmet. 3 autoservisy si neví rady a pomalu začínám ztrácet naději.
Mám Focus 1,6 Duratec 74kW 16V (r.v.2005). Když se podaří před startem autu rozpojit imobilizér, tak je to úspěch, nicméně kontrolky začnou svítit o chvíli později.
Takže nastartuji, rozjedu se a rozsvítí se snad vše co na palubce je, poklesne otáčkoměr na nulu, kilometry/hod na nulu a stav kilometrů se vynuluje. Po chvíli kontrolky zhasnou a zůstane svítit pouze červený vykřičník v ozubeném kole. Auto jakoby ztrácelo výkon, zejména při přeřazení na vyšší rychlost, škubne a trvá mu než se dostane zpět do otáček. Diagnostika hlásí: U0155-61-PCM ztracená komunikace s řídícím modulem přístrojové desky. Závada komunikace sběrnice CAN (chybějící zprávy). P2138-A1-PCM - korelace napětí obvodu spínače/snímače D/E polohy škrtící klapky. Když takto chvíli jezdím, další kontrolkou, která zůstane trvale svítit a přidá se k vykřičníku je žlutá kontrolka motoru. V autorizovaném servise 2x kontrolovali elektroinstalaci, promazali piny, zkontrolovali kabeláž jestli není narušena, vymazali chybu z DTC, auto jelo cca 200km úplně bez problémů a poté se to stejné opakovalo znovu...v servise provedli to stejné znovu a další cesta 200km a opět. Teď už to dělá pravidelně cca po 1km, respektive nějakou chvíli po rozjetí vozu, rozsvícení kontrolek, pokles měřičů otáček a km, vůz ztratí výkon, kontrolky zhasnou a zůstane vykřičník. Obracím se s žádostí o pomoc, jelikož takto se s tím autem jezdit téměř vůbec nedá a vzhledem k tomu že má cca 6roků, tak je ještě dost mladé na to, abych ho někde pustil ze svahu. Díky všem za rady.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host