Ford Focus ZTW + SVT/ST170 - laska az za hrob ;-)

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 10.01.2008 02:07

uz aj pri rozmyslani nad tym supechargerom a cenou mi vyjde lacnejsie predat moj focus a kupit iny s 2.0ltr motorom a narast vykonu bude znatelny rozhodne, s moznostou dalsieho rastu ;) .. mozno raz, s tymto som zatial spokojny, ale poznas to, nikdy nieje auto dost vykonne :twisted:
Inak duratec sa myslim ze davaju aj do FF2 v europe
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 10.01.2008 16:40

Heh jasne,ze poznam ;-) Ja na zaciatku veci co som kupil do combika boli vsetky z ebay a uz pouzite takze ma vstko nan stalo tusim $800...za 20 koni naviac nie zle.. a bol som spokojny...potom som si kupil SVT...supercharger a bol som spokojny az pokial som nesiel na zavodnu drahu....nie je to vobec lacna zalezitost ;-) ale co uz....nepijem, nefajcim, nedrogujem tak vrazam do dovoleniek a tohoto ;-) clovek nevie dna ani hodiny takze dopancusky ja moc netlacim ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 10.01.2008 19:01

Tak příští víkend se du kouknout na zoubek klapce :wink: :idea:

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 10.01.2008 22:02

Drzim palce...takze ziaden "spech" a pekne pomalicky, hlavne nezabudni ten epoxid naniest na zaciatku. A odpoj baterku aby sa computer potom naucil,ze ma nieco nove...a po namontovani skontroluj ci ti neunika vacuum .... vela stastia
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 06:39

Jj díky za rady, snad to nesk...m :wink: :lol:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 07:47

pasmo koukni co sem našel :wink: je to tady už vidět co se musí nejdřív oplácat epoxidem a co pak odbrousit.:wink:
http://wiki.ffclub.ru/FF1/Dvigatel'/Ras ... onki?v=hve :wink:
a je tam i odkaz na to co si mi dával ty, tudíš stejný zdroj informací :idea: :wink:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 07:48

Sakres jak to tady procitam tak taky premyslim o mirnem zvyseni vykonu na moji 1,6 :D, videl bych to na sport. filtr, vyhodim kat a koncak dam z ST, ale ta klapka me zacina taky lakat, myslite ze by to trosku pomohlo? :twisted:

Fordik
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1557
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fordik » 11.01.2008 13:06

omlouvám se za OT,ale může mi někdo říct,kde má tohle vozidlo omezovač???
http://www.youtube.com/watch?v=l2ua-Dyv ... 6&start=30

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 11.01.2008 17:39

Takze postupne:

Ano Boban pekne to tam vidno...vsimni si,ze sa tam snazia proste dosiahnut co najokruhlejsi otvor. Original je ovalny. Plus obrusia prec tie vycnelky.

Pbjun: k 65mm klapke je pisane,ze zdvihne vykon v rozmedzi 2-4kone, co je skoro nic (pocitaj max s 2ma) henta uprava originalnej klapky mozno prida 0.5kona,ale to nie je dolezite. Neviem ako 1.6tka,ale 2.0L nereaguje bohvieako na jemne stlacenie plynu prvy centimeter dva auto vobec nereaguje...takze vyznam vymeny klapky alebo tato uprava ma byt v tom, ze uz pri jemnom zoslapnuti pedalu sa ti zacne do auta dostavat viac vzduchu cize pedal je jemnejsi a mas pocit,ze auto lepsie zrychluje. Velky vyznam ma vacsia klapka ked pridas preplnanie.

Ta uprava original klapky je lacna a nenarocna, preto ju ludia bez preplnovania robia

Fordik: Ten chalanisko je tusim z grecka. To je ta spominana 1.8cka prevrtana na 2.1L a preplnana Powerworks superchargerom. Myslis obmadzovac otaciek ci rychlosti kde ma ?
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 18:05

Aha :) Ale tak konik ke konikovi a mas stadecko ne? :D Tedka mam cca tech 100, dam sport. filtr, vyhodim kat, dam pruchodnejsi koncak a stredak dam origo 1,6 tim bych nemel ztratit moc kroutaku a mel bych par koniku pridat (rikam PAR, necekam moc...), pokud bych se dostal ve vysledku na 110 koniku tak supr, ale s tim moc nepocitam... Jelikoz filtr me stejnak ceka (uz je stary) vyfuk tez (uz je diravy a v katu cinka) tak toto jsou investice stejne jako by me cekaly tak jako tak... Takze ta uprava klapky by me celkem zajimala do podrobna pokud ma nekdo zkusenosti a pokud mozno i fotodokumentaci tak supr a jak budu mit auto doma z te reklamacky laku tak bych do toho aji sel :)

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 18:54

Fotky budou stopro po příštím víkendu, ale z 1.8, zatím ti můžu dát fotku na přípravu, ale nevím jestli sem, snad to nebude moct vadit.
Přílohy
DSC03762.JPG
DSC03762.JPG (34.21 KiB) Zobrazeno 4780 x

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 19:55

Tak mozna by nebylo od veci zalozit tema uprava skrtici klapky... No mozna by bylo lepsi zkusit napasovat klapku z 1,8 do te 1,6 ale to leda ze by se zjistilo jake sou tam rozdily... No a pokud by byly stejne tak je to jasne ne? :)

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 15.01.2008 04:59

A dalsia vec dorazila z USA. Torsen T2 Diferencial plus nejake loziska a tesnenia. Predstavoval som si to mensie ;-) Ceruzka je na porovnanie:
Obrázek
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 15.01.2008 06:57

Taky bych očekával, že tam bude něco menšího :idea: a hlavně odlehčenýho.

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ford Focus ZTW + SVT/ST170 - laska az za hrob ;-)

Příspěvek od Pasmo » 10.03.2008 17:17

Toto je uz naozaj posledna vec co som tu kupil na auto. 20.3. sa obe nakladaju a odosielaju na Slovensko, ja sa nakladam 21.4. ;-)
Takze tu je Spojka SPEC Stage 2 a trosku odlahceny/zelezny jednohmotny zotrvak tiez SPEC:
Obrázek
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host