Příspěvek
od Pasmo » 11.01.2008 17:39
Takze postupne:
Ano Boban pekne to tam vidno...vsimni si,ze sa tam snazia proste dosiahnut co najokruhlejsi otvor. Original je ovalny. Plus obrusia prec tie vycnelky.
Pbjun: k 65mm klapke je pisane,ze zdvihne vykon v rozmedzi 2-4kone, co je skoro nic (pocitaj max s 2ma) henta uprava originalnej klapky mozno prida 0.5kona,ale to nie je dolezite. Neviem ako 1.6tka,ale 2.0L nereaguje bohvieako na jemne stlacenie plynu prvy centimeter dva auto vobec nereaguje...takze vyznam vymeny klapky alebo tato uprava ma byt v tom, ze uz pri jemnom zoslapnuti pedalu sa ti zacne do auta dostavat viac vzduchu cize pedal je jemnejsi a mas pocit,ze auto lepsie zrychluje. Velky vyznam ma vacsia klapka ked pridas preplnanie.
Ta uprava original klapky je lacna a nenarocna, preto ju ludia bez preplnovania robia
Fordik: Ten chalanisko je tusim z grecka. To je ta spominana 1.8cka prevrtana na 2.1L a preplnana Powerworks superchargerom. Myslis obmadzovac otaciek ci rychlosti kde ma ?
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion