motor nemá výkon
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor netáhne
Podtlakový ovládání turba, na to bych se zaměřil. A při těhle kilometrech by si nechal proměřit tlaky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18.11.2011 23:17
Re: motor netáhne
juknu na to. taky me napadlo jestli nezavira obtok na turbu
jo a co tu ctu tak spotreba 5az6 litru jeu me scifi
pod 7 to nejde a to stim jezdi pani s mladym takze lank sam
dik za reakci

jo a co tu ctu tak spotreba 5az6 litru jeu me scifi

pod 7 to nejde a to stim jezdi pani s mladym takze lank sam


dik za reakci
FF 1 18 TDDI 66kw r.v.2000 kat off egr off
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor netáhne
Jukni a pak dej vědět jak jsi pokročil. A nebo taky palivový čerpadlo mě napadlo
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.08.2012 17:54
Re: motor netáhne
ahojte, prosím o radu, nám netáhne motor a důvod si myslím, že je v prořízlém díle na fotce, bohužel jako laik nepoznám co to je?poradíte? případně za kolik se to dá sehnat? díky moc, máme 1.6 TDCi, 2004
- Ivo
- Junior
- Příspěvky: 425
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Sprostě
Re: motor netáhne
Zuz jsi ve špatne sekci musíš to dát do 2004+
Jinak mám taky problém s výkonem. Mám nové vstřikovače,pal. filtr, vzduch filtr, vyčištěnej IC, ale stejně to furt netáhne dřiv to mělo kolem 1800ot zatah jako svina a teď je to prostě mrtvé až do nějakých 3000 ot pak se to jakš takš probere a rozjede se to, dneska jsme zkoušeli odpojit EGR jedina změna byla že to přestalo kouřit, ale motor pořád netáhne(hadice od turba zkontrolovane, ty malé podtlakové taky, ovladání lopatek taky šlape jak hodinky, tak bych potřeboval vědět počem ještě jít, jen dodám že občas se motor zničeho nic probere a zase jede jak zamlada, ale potom je to zase mrtvé. Napadl mě ucpaný katalizátor nebo zanesené saní. Tak třeba je tu měl někdo stejný problém
doufám že ten text je k pochopení.
Jinak mám taky problém s výkonem. Mám nové vstřikovače,pal. filtr, vzduch filtr, vyčištěnej IC, ale stejně to furt netáhne dřiv to mělo kolem 1800ot zatah jako svina a teď je to prostě mrtvé až do nějakých 3000 ot pak se to jakš takš probere a rozjede se to, dneska jsme zkoušeli odpojit EGR jedina změna byla že to přestalo kouřit, ale motor pořád netáhne(hadice od turba zkontrolovane, ty malé podtlakové taky, ovladání lopatek taky šlape jak hodinky, tak bych potřeboval vědět počem ještě jít, jen dodám že občas se motor zničeho nic probere a zase jede jak zamlada, ale potom je to zase mrtvé. Napadl mě ucpaný katalizátor nebo zanesené saní. Tak třeba je tu měl někdo stejný problém

doufám že ten text je k pochopení.
Teďka: VW BORA 1.9 TDI 74kW
EX: Ford Focus 1.8 TDCi 85kw
EX: Ford Focus 1.8 TDCi 85kw
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: motor netáhne
Podle toho co pises to vypada, ze netlaci turbo co by melo. Kdyz je to mrtve az do 3000 tak to vypada ze nastaveni lopatek turba je stale na minimu. Mel jsem obdobny problem, pricina byla skripnuta hadicka od cidla tlaku v sani. Problem muze byt i to cidlo. Pokud dava spatne hodnoty tak jednotka pak necha turbo na minimu aby nedoslo k prefouknuti motoru. Chce to diagnostiku a podivat se jaky to ukazuje tlak v sani. Kdyz se to obcas probere to je spis bude elektricka chyba nez mechanicka zavada. To cidlo tlaku je bud na hornim ulozeni tlumice vedle pojistkovky v motorovem prostoru - v pripade ze je pripojene primo do trubky mezi mezichladicem a sanim. Ale podle roku vyroby co mas v podpisu budes mit asi verzi, ktera ho ma na motorove prepazce vlevo od nadobky na brzdovou kapalinu. Jeste me napadlo, ze asi mas verzi, ktera ma 3 elektromagneticke ventily na ovladani podtlaku. Mohl by byt jeste problem s ovladanim klapky v sani, ktera je tam pro lepsi zhasinani motoru. Je mozne, ze se ta klapka naplno neotevre a skrti to privod vzduchu. Muzes zkusit sundat to gumove koleno a trubku od mezichladice do sani a mel bys ji videt.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Záhada TDCI
Ahoj všem,
sice to bude trošku delší, ale popíšu vám moji "záhadu" s Focusem 2003 TDCI 74kw, jestli nějaké chytré hlavy zde budou mít nějaké nápady. Začalo to tím, že auto při 4. a 5. rychlostním stupni v plném zátahu skákalo do nouzáku a rozblikalo se žhavení. Diagnostika ukázala nízkej/vysokej tlak na liště. Vymontovaly se vstřiky, daly na zkušebnu a zjistilo se, že mají špatné přepady, tak se nechaly repasovat. Poté vše podle měření OK. Namontovaly se do auta a po pár desítkách km, znovu žhavení a nouzák. Znovu diagnostika a závada- špatné údaje na tlakovém čidle paliva čerpadla. Vyměnilo se čidlo a při té příležitosti se znovu vstřiky vymontovaly a dali na stolici, jestli není přidřené čerpadlo a nebude nějaký špatný. Změřilo se a všechno OK, jako čerstvě po repasi. S vyměněným tlakovým čidlem a se vstřiky OK sem se znovu vydal na silnici a po pár km v plném zátahui na 5ku cca kolem 130-140km/h znovu nouzák a blikající žhavení. Už nevím co s tím. Nemáte někdo nějaký nápady nebo zkušenosti? Moc bych to uvítal. Díky
sice to bude trošku delší, ale popíšu vám moji "záhadu" s Focusem 2003 TDCI 74kw, jestli nějaké chytré hlavy zde budou mít nějaké nápady. Začalo to tím, že auto při 4. a 5. rychlostním stupni v plném zátahu skákalo do nouzáku a rozblikalo se žhavení. Diagnostika ukázala nízkej/vysokej tlak na liště. Vymontovaly se vstřiky, daly na zkušebnu a zjistilo se, že mají špatné přepady, tak se nechaly repasovat. Poté vše podle měření OK. Namontovaly se do auta a po pár desítkách km, znovu žhavení a nouzák. Znovu diagnostika a závada- špatné údaje na tlakovém čidle paliva čerpadla. Vyměnilo se čidlo a při té příležitosti se znovu vstřiky vymontovaly a dali na stolici, jestli není přidřené čerpadlo a nebude nějaký špatný. Změřilo se a všechno OK, jako čerstvě po repasi. S vyměněným tlakovým čidlem a se vstřiky OK sem se znovu vydal na silnici a po pár km v plném zátahui na 5ku cca kolem 130-140km/h znovu nouzák a blikající žhavení. Už nevím co s tím. Nemáte někdo nějaký nápady nebo zkušenosti? Moc bych to uvítal. Díky
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Záhada TDCI
Shrnutí:
Poprvé vstřiky ven, KO. repas.
Podruhé vstřiky ven, OK.
Čerpadlo bylo venku kdy? Dělat repas vstřiků bez opravy/repas čerpadla je asi cesta do pekel. Resp. rychlá cesta k přidření repasovaných vstřiků.
A dej si do podpisu typ a rok výroby
Poprvé vstřiky ven, KO. repas.
Podruhé vstřiky ven, OK.
Čerpadlo bylo venku kdy? Dělat repas vstřiků bez opravy/repas čerpadla je asi cesta do pekel. Resp. rychlá cesta k přidření repasovaných vstřiků.
A dej si do podpisu typ a rok výroby

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Re: Záhada TDCI
čerpadlo venku nebylo. Proto se vymontovaly vstřiky ven znovu, aby se zjistilo jestli je něco neucpalo nebo se nezhoršily. A byly ok. Ale na čerpadlo se mi to nezdá. Auto nekouří, výkon OK, chytá OK
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Záhada TDCI
Co ukázala diagnostika po posledním blikání žhavení? Do nouzáku při plným výkonu může motor shodit i váznoucí regulace na turbu.
Pokud při repasu vstřiků v nich nanajdou kovový částečky,dá se předpokládat,že čerpadlo je OK.
Pokud při repasu vstřiků v nich nanajdou kovový částečky,dá se předpokládat,že čerpadlo je OK.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Meda
- Pokročilý
- Příspěvky: 557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada TDCI
A když jsi dělal tyhle opravy vyměnil jsi i palivový filtr za originální?
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Re: Záhada TDCI
nevim jestli je filtr originál, ale je vyměněnej. kovový částečky v nich nenašly a dokonce jak byly teď venku podruhé, tak měření ukázalo že jsou ok, takže to nemohlo spadnout do nouzáku kvůli vstřikům
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Záhada TDCI
Mně bylo řečeno, že dělat vstřiky bez repase čerpadla je možné, ale poněkud krátkozraké. Vstřik neodejde jen tak pro nic za nic. V lepším případě končí jeho životnost. A životnost čerpadla není dvojnásobná, oproti vstřikům. Takže pokud se dělá repas či výměna vstřiků, to samé s čerpadlem. Info je od p. Častka. Místní asi znají.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Re: Záhada TDCI
Tak je to tady pánové, na diagnostice chyba 0251, takže přepdpokládám že čerpadlo
Nevíte jaká je cenovka za jeho repas?

Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
- mikki
- Pokročilý
- Příspěvky: 921
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: Záhada TDCI
Viděl bych to na nízkej tlak v liště ,dělal jsem se stejnou závadou Conect,Chlap měl taky vstřiky repas ale auto stejně nejelo,nakonec repas čerpadla ,auto mělo najeto 165 000 tis a repas čerpadla stál cca 16000 kč.
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host