motor nemá výkon

Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor netáhne

Příspěvek od phofy » 07.08.2012 16:42

Podtlakový ovládání turba, na to bych se zaměřil. A při těhle kilometrech by si nechal proměřit tlaky.

nehamik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 18.11.2011 23:17

Re: motor netáhne

Příspěvek od nehamik » 07.08.2012 19:17

juknu na to. taky me napadlo jestli nezavira obtok na turbu :cry:
jo a co tu ctu tak spotreba 5az6 litru jeu me scifi :nnou:
pod 7 to nejde a to stim jezdi pani s mladym takze lank sam 8O :nunu:
dik za reakci
FF 1 18 TDDI 66kw r.v.2000 kat off egr off

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor netáhne

Příspěvek od phofy » 07.08.2012 19:38

Jukni a pak dej vědět jak jsi pokročil. A nebo taky palivový čerpadlo mě napadlo

Zuz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24.08.2012 17:54

Re: motor netáhne

Příspěvek od Zuz » 27.08.2012 13:55

ahojte, prosím o radu, nám netáhne motor a důvod si myslím, že je v prořízlém díle na fotce, bohužel jako laik nepoznám co to je?poradíte? případně za kolik se to dá sehnat? díky moc, máme 1.6 TDCi, 2004
Přílohy
sani.JPG

Uživatelský avatar
Ivo
Junior
Junior
Příspěvky: 425
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sprostě

Re: motor netáhne

Příspěvek od Ivo » 01.09.2012 12:52

Zuz jsi ve špatne sekci musíš to dát do 2004+

Jinak mám taky problém s výkonem. Mám nové vstřikovače,pal. filtr, vzduch filtr, vyčištěnej IC, ale stejně to furt netáhne dřiv to mělo kolem 1800ot zatah jako svina a teď je to prostě mrtvé až do nějakých 3000 ot pak se to jakš takš probere a rozjede se to, dneska jsme zkoušeli odpojit EGR jedina změna byla že to přestalo kouřit, ale motor pořád netáhne(hadice od turba zkontrolovane, ty malé podtlakové taky, ovladání lopatek taky šlape jak hodinky, tak bych potřeboval vědět počem ještě jít, jen dodám že občas se motor zničeho nic probere a zase jede jak zamlada, ale potom je to zase mrtvé. Napadl mě ucpaný katalizátor nebo zanesené saní. Tak třeba je tu měl někdo stejný problém :nixw:
doufám že ten text je k pochopení.
Teďka: VW BORA 1.9 TDI 74kW
EX: Ford Focus 1.8 TDCi 85kw

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: motor netáhne

Příspěvek od xbobcz » 01.09.2012 13:58

Podle toho co pises to vypada, ze netlaci turbo co by melo. Kdyz je to mrtve az do 3000 tak to vypada ze nastaveni lopatek turba je stale na minimu. Mel jsem obdobny problem, pricina byla skripnuta hadicka od cidla tlaku v sani. Problem muze byt i to cidlo. Pokud dava spatne hodnoty tak jednotka pak necha turbo na minimu aby nedoslo k prefouknuti motoru. Chce to diagnostiku a podivat se jaky to ukazuje tlak v sani. Kdyz se to obcas probere to je spis bude elektricka chyba nez mechanicka zavada. To cidlo tlaku je bud na hornim ulozeni tlumice vedle pojistkovky v motorovem prostoru - v pripade ze je pripojene primo do trubky mezi mezichladicem a sanim. Ale podle roku vyroby co mas v podpisu budes mit asi verzi, ktera ho ma na motorove prepazce vlevo od nadobky na brzdovou kapalinu. Jeste me napadlo, ze asi mas verzi, ktera ma 3 elektromagneticke ventily na ovladani podtlaku. Mohl by byt jeste problem s ovladanim klapky v sani, ktera je tam pro lepsi zhasinani motoru. Je mozne, ze se ta klapka naplno neotevre a skrti to privod vzduchu. Muzes zkusit sundat to gumove koleno a trubku od mezichladice do sani a mel bys ji videt.
Focus II 1.8 TDCi

astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 03.09.2012 20:28

Ahoj všem,

sice to bude trošku delší, ale popíšu vám moji "záhadu" s Focusem 2003 TDCI 74kw, jestli nějaké chytré hlavy zde budou mít nějaké nápady. Začalo to tím, že auto při 4. a 5. rychlostním stupni v plném zátahu skákalo do nouzáku a rozblikalo se žhavení. Diagnostika ukázala nízkej/vysokej tlak na liště. Vymontovaly se vstřiky, daly na zkušebnu a zjistilo se, že mají špatné přepady, tak se nechaly repasovat. Poté vše podle měření OK. Namontovaly se do auta a po pár desítkách km, znovu žhavení a nouzák. Znovu diagnostika a závada- špatné údaje na tlakovém čidle paliva čerpadla. Vyměnilo se čidlo a při té příležitosti se znovu vstřiky vymontovaly a dali na stolici, jestli není přidřené čerpadlo a nebude nějaký špatný. Změřilo se a všechno OK, jako čerstvě po repasi. S vyměněným tlakovým čidlem a se vstřiky OK sem se znovu vydal na silnici a po pár km v plném zátahui na 5ku cca kolem 130-140km/h znovu nouzák a blikající žhavení. Už nevím co s tím. Nemáte někdo nějaký nápady nebo zkušenosti? Moc bych to uvítal. Díky
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Eidž » 03.09.2012 20:51

Shrnutí:
Poprvé vstřiky ven, KO. repas.
Podruhé vstřiky ven, OK.

Čerpadlo bylo venku kdy? Dělat repas vstřiků bez opravy/repas čerpadla je asi cesta do pekel. Resp. rychlá cesta k přidření repasovaných vstřiků.

A dej si do podpisu typ a rok výroby :-)

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 03.09.2012 21:23

čerpadlo venku nebylo. Proto se vymontovaly vstřiky ven znovu, aby se zjistilo jestli je něco neucpalo nebo se nezhoršily. A byly ok. Ale na čerpadlo se mi to nezdá. Auto nekouří, výkon OK, chytá OK
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Jardak » 03.09.2012 21:28

Co ukázala diagnostika po posledním blikání žhavení? Do nouzáku při plným výkonu může motor shodit i váznoucí regulace na turbu.

Pokud při repasu vstřiků v nich nanajdou kovový částečky,dá se předpokládat,že čerpadlo je OK.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Meda
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 557
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Meda » 03.09.2012 21:37

A když jsi dělal tyhle opravy vyměnil jsi i palivový filtr za originální?
Ford Focus II kombi r.v. 2004 1.6 100PS Obrázek

astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 03.09.2012 23:44

nevim jestli je filtr originál, ale je vyměněnej. kovový částečky v nich nenašly a dokonce jak byly teď venku podruhé, tak měření ukázalo že jsou ok, takže to nemohlo spadnout do nouzáku kvůli vstřikům
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od Eidž » 04.09.2012 06:27

Mně bylo řečeno, že dělat vstřiky bez repase čerpadla je možné, ale poněkud krátkozraké. Vstřik neodejde jen tak pro nic za nic. V lepším případě končí jeho životnost. A životnost čerpadla není dvojnásobná, oproti vstřikům. Takže pokud se dělá repas či výměna vstřiků, to samé s čerpadlem. Info je od p. Častka. Místní asi znají.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


astar84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.08.2012 14:55

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od astar84 » 04.09.2012 08:59

Tak je to tady pánové, na diagnostice chyba 0251, takže přepdpokládám že čerpadlo :( Nevíte jaká je cenovka za jeho repas?
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003

Uživatelský avatar
mikki
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 921
Registrován: 10.01.2012 09:07
Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.

Re: Záhada TDCI

Příspěvek od mikki » 04.09.2012 09:31

Viděl bych to na nízkej tlak v liště ,dělal jsem se stejnou závadou Conect,Chlap měl taky vstřiky repas ale auto stejně nejelo,nakonec repas čerpadla ,auto mělo najeto 165 000 tis a repas čerpadla stál cca 16000 kč.
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti