Příspěvek
od Eidž » 26.01.2012 16:47
škoda, že jste si ten článek alespoň nepřečetli, když už o tom píšete...
Motor sám o sobě je velmi tichý a písty v nečinných válcích se starají o jeho vyvážení v dvouválcovém režimu, zbytek zajistí upravená ložiska klikového hřídele a dvouhmotový setrvačník. Změnu lze při bedlivém poslouchání rozeznat jen z mírně rozdílného zvuku motoru, bez pomoci ukazatele by ale byla prakticky nepostřehnutelná.
důvod, proč automobilky vymysleli downsizing či cylinder on demand je, že nějak snížit emise musí, spotřeba je taky věc, co při koupi hraje roli a přitom zákazník chce výkon.
Já osobně nemám praktickou zkušenost ani s jedním, ale víc milejší je mi cylinder on demand, než downsizing.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno