A pritom by stačilo, aby prisel Ma.rt a napsal ATMOSFERA.Ma.rt píše: 14.03.2021 20:46Sranda je, že když se člověk zeptá jinde na něco konkrétního a odborného, tak se ozvou lidi jako Zaqik apod., před jejichž znalostmi se skláním. A tihle chytrolíni nemaj, z čeho by najednou vařili.miki21 píše: 14.03.2021 20:35 fofok A co bys se tu chtěl dozvědět nového, když tady máte vždycky pravdu?![]()
Ale když přijde klasická hospodská otázka "co je lepčí", to je najednou Einsteinů![]()
Atmosféra vs. downsizing motory
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5777
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jestli myslíš, že vypadáš chytře, tak fakt ne. Možná by bylo lepší nereagovat, když nevíš a jsi schopný vyplodit jen nesmysl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory


Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jasně a pak všichni ti, co v tom dělaj a drží si raději starý krumply, aby měli čas na to opravovat auta i ostatnímStanley_vy píše: 14.03.2021 20:50Tu hlavu z prdele bys měl vytáhnout hlavně ty, Enjoy a pak treba Ballu (ale ten už to v té hlavě evidentně v poradku nema). U vás totiž opravdu platí,že jaký uživatel, takový motor. Jednoduchý.Ma.rt píše: 14.03.2021 20:43Zase kecáš. Tvl měl bys už vyndat hlavu z prdele a pořádně číst a poslouchat.Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33 Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Dobrý vývoj je od vývojářů. Ne, že jim někdo od stolu bude někdo diktovat parametry. Takhle to fakt nefunguje...
A můžete si dal povídat o spiknuti, které vám sebralo zábavné motory z vašich kombíků.

Jednoduchý, ale spolehlivý. To jsem raději než složitý, co se může kdykoliv posrat

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Přesně tak jak píšeš


Naposledy upravil(a) maxik25 dne 14.03.2021 21:04, celkem upraveno 1 x.
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5777
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Máš pravdu, jsem chytřejší než vypadám.Ma.rt píše: 14.03.2021 20:59 Jestli myslíš, že vypadáš chytře, tak fakt ne. Možná by bylo lepší nereagovat, když nevíš a jsi schopný vyplodit jen nesmysl.

A kdyby ses řídil tím,co vyžadujes ode mne, mohl jsi tu mít cca desetinu příspěvku.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je fakt, kdybys pořádně četl, neblábolil nesmysly, nepodsouval pořád nějaké lži, tak to nemusím devětkrát opakovat 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5777
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když se v novém, složitějším nevyzná, tak proč by nechválil a pořizoval si to. Vždyť to vidíš u sebe.Ma.rt píše: 14.03.2021 21:01
Jasně a pak všichni ti, co v tom dělaj a drží si raději starý krumply, aby měli čas na to opravovat auta i ostatním![]()
Jednoduchý, ale spolehlivý. To jsem raději než složitý, co se může kdykoliv posrat![]()
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory



to jsme to dopracovali..

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stanley to nemá cenu.Kdo volí Babiše taky nerozumí politice a nevysvětlíš mu to.
Naposledy upravil(a) fofok dne 14.03.2021 21:16, celkem upraveno 1 x.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já neumím opravit ani starý motor. A ten nový se rovnou mění za jiný, tam moc knowhow nepotřebuješStanley_vy píše: 14.03.2021 21:07Když se v novém, složitějším nevyzná, tak proč by nechválil a pořizoval si to. Vždyť to vidíš u sebe.Ma.rt píše: 14.03.2021 21:01
Jasně a pak všichni ti, co v tom dělaj a drží si raději starý krumply, aby měli čas na to opravovat auta i ostatním![]()
Jednoduchý, ale spolehlivý. To jsem raději než složitý, co se může kdykoliv posrat![]()

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
přesně tak, raději nic nepiš



+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No já jsem si tu zdrobnělou přezdívku nedal, panáčku 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
to nám tady nepiš, to tady každý ví

+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host