Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5777
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 20:54

Ma.rt píše: 14.03.2021 20:46
miki21 píše: 14.03.2021 20:35 fofok A co bys se tu chtěl dozvědět nového, když tady máte vždycky pravdu?😀
Sranda je, že když se člověk zeptá jinde na něco konkrétního a odborného, tak se ozvou lidi jako Zaqik apod., před jejichž znalostmi se skláním. A tihle chytrolíni nemaj, z čeho by najednou vařili.
Ale když přijde klasická hospodská otázka "co je lepčí", to je najednou Einsteinů :totlsmile:
A pritom by stačilo, aby prisel Ma.rt a napsal ATMOSFERA.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:59

Jestli myslíš, že vypadáš chytře, tak fakt ne. Možná by bylo lepší nereagovat, když nevíš a jsi schopný vyplodit jen nesmysl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13457
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 14.03.2021 20:59

:mrgreen: jednoduchý :totlsmile:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 21:01

Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:50
Ma.rt píše: 14.03.2021 20:43
Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33 Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Zase kecáš. Tvl měl bys už vyndat hlavu z prdele a pořádně číst a poslouchat.
Dobrý vývoj je od vývojářů. Ne, že jim někdo od stolu bude někdo diktovat parametry. Takhle to fakt nefunguje...
Tu hlavu z prdele bys měl vytáhnout hlavně ty, Enjoy a pak treba Ballu (ale ten už to v té hlavě evidentně v poradku nema). U vás totiž opravdu platí,že jaký uživatel, takový motor. Jednoduchý.

A můžete si dal povídat o spiknuti, které vám sebralo zábavné motory z vašich kombíků.
Jasně a pak všichni ti, co v tom dělaj a drží si raději starý krumply, aby měli čas na to opravovat auta i ostatním :totlsmile:
Jednoduchý, ale spolehlivý. To jsem raději než složitý, co se může kdykoliv posrat :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 14.03.2021 21:03

enjoy píše: 14.03.2021 20:53 Jaký uživatel, takový motor..
Myšlenka dne otce Fura :mrgreen:
Přesně tak jak píšeš 👍když to uživatel neumí za volantem, tak si koupíš atmosféru a když zvládá atmosféru a chce si zajezdit tak klidně přesedlá na motory EB ,TSI :wink: :lol:
Naposledy upravil(a) maxik25 dne 14.03.2021 21:04, celkem upraveno 1 x.
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5777
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 21:04

Ma.rt píše: 14.03.2021 20:59 Jestli myslíš, že vypadáš chytře, tak fakt ne. Možná by bylo lepší nereagovat, když nevíš a jsi schopný vyplodit jen nesmysl.
Máš pravdu, jsem chytřejší než vypadám. :palec_nahoru:

A kdyby ses řídil tím,co vyžadujes ode mne, mohl jsi tu mít cca desetinu příspěvku.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 21:06

maxik25 píše: 14.03.2021 21:03
enjoy píše: 14.03.2021 20:53 Jaký uživatel, takový motor..
Myšlenka dne otce Fura :mrgreen:
Přesně tak jak píšeš 👍když to uživatel neumí za volantem, tak si koupíš atmosféru a když zvládá atmosféru a chce si zajezdit tak klidně přesedlá na motory EB ,TSI :wink: :lol:

:totlsmile: :totlsmile:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 21:06

To je fakt, kdybys pořádně četl, neblábolil nesmysly, nepodsouval pořád nějaké lži, tak to nemusím devětkrát opakovat :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5777
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 21:07

Ma.rt píše: 14.03.2021 21:01
Jasně a pak všichni ti, co v tom dělaj a drží si raději starý krumply, aby měli čas na to opravovat auta i ostatním :totlsmile:
Jednoduchý, ale spolehlivý. To jsem raději než složitý, co se může kdykoliv posrat :mrgreen:
Když se v novém, složitějším nevyzná, tak proč by nechválil a pořizoval si to. Vždyť to vidíš u sebe.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 21:08

enjoy píše: 14.03.2021 21:06
maxik25 píše: 14.03.2021 21:03
enjoy píše: 14.03.2021 20:53 Jaký uživatel, takový motor..
Myšlenka dne otce Fura :mrgreen:
Přesně tak jak píšeš 👍když to uživatel neumí za volantem, tak si koupíš atmosféru a když zvládá atmosféru a chce si zajezdit tak klidně přesedlá na motory EB ,TSI :wink: :lol:

:totlsmile: :totlsmile:
:totlsmile: :totlsmile: a to napíše bukvice, co si se 150 koňma myslí, kdoví co neřídí :totlsmile:
to jsme to dopracovali.. :bebng:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 14.03.2021 21:09

Stanley to nemá cenu.Kdo volí Babiše taky nerozumí politice a nevysvětlíš mu to.
Naposledy upravil(a) fofok dne 14.03.2021 21:16, celkem upraveno 1 x.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 21:11

Stanley_vy píše: 14.03.2021 21:07
Ma.rt píše: 14.03.2021 21:01
Jasně a pak všichni ti, co v tom dělaj a drží si raději starý krumply, aby měli čas na to opravovat auta i ostatním :totlsmile:
Jednoduchý, ale spolehlivý. To jsem raději než složitý, co se může kdykoliv posrat :mrgreen:
Když se v novém, složitějším nevyzná, tak proč by nechválil a pořizoval si to. Vždyť to vidíš u sebe.
Já neumím opravit ani starý motor. A ten nový se rovnou mění za jiný, tam moc knowhow nepotřebuješ :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 14.03.2021 21:17

Ma.rt píše: 14.03.2021 21:08 :totlsmile: :totlsmile: a to napíše bukvice, .................
přesně tak, raději nic nepiš :wink: :lol: :lol: bukvice
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 21:19

No já jsem si tu zdrobnělou přezdívku nedal, panáčku :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 14.03.2021 21:20

Ma.rt píše: 14.03.2021 21:11 Já neumím opravit ani ..........
to nám tady nepiš, to tady každý ví :wink:
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host