Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 20:18

Nebudu ti tady vyzobavat vaše vlastní příspěvky, které se tu neustále opakují a ve výsledku sdělují, že spravne auto má minimálně 4 roky a atmosferu. Kdo to nechápe a nemá to tak, si něco potřebuje dokazovat (nové auto) a nebo tomu nerozumí a neuvědomuje si riziko svého výběru (turbomotor). Nejhorším případě obojí.

Když to nejede tady, jdete hejtovat do benzínových motorů nebo "radit" do Prodej - nákup.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 20:21

Tak já bych to uzavřel tak, že ty jsi idiot pro nás a my pro tebe taky.
Bude to takhle už v pořádku?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13457
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 14.03.2021 20:22

Stanley Každému vyhovuje k jízdě něco jiného, to zas nechápeš ty. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13510
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 14.03.2021 20:27

Mam pocit, ze to nechapu ini.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 20:28

A ten třetí už je tu taky :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 14.03.2021 20:29

Stano přesně a dozví se tu člověk akorát kupu nových nadávek jinak nic :palec_dolu:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 20:33

enjoy píše: 14.03.2021 20:21 Tak já bych to uzavřel tak, že ty jsi idiot pro nás a my pro tebe taky.
Bude to takhle už v pořádku?
Já nemám potřebu si o vás myslet, že jste idioti, dokonce si to ani nemyslím. Pouze tu tak občas vystupujete. :wink:
miki21 píše: 14.03.2021 20:22 Stanley Každému vyhovuje k jízdě něco jiného, to zas nechápeš ty. :wink:
Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:34

Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:18 Nebudu ti tady vyzobavat vaše vlastní příspěvky, které se tu neustále opakují a ve výsledku sdělují, že spravne auto má minimálně 4 roky a atmosferu. Kdo to nechápe a nemá to tak, si něco potřebuje dokazovat (nové auto) a nebo tomu nerozumí a neuvědomuje si riziko svého výběru (turbomotor). Nejhorším případě obojí.

Když to nejede tady, jdete hejtovat do benzínových motorů nebo "radit" do Prodej - nákup.
Zase ze sebe děláš blbce. Já tu od začátku píšu, že atmosféry měly zůstat pro ty, co mají couračky a malé nájezdy. Na to se nehodí ani diesel, ani turbo s přímým vstřikem. Potenciální problémy, a to nejsou výjimky, tu snad opakovat nemusím. Pak začnete žvanit, jak vám to jede a atmosféry jsou líné (prdel je pak, když tohle někdo napíše s litrem, kterýho sejme každá trochu větší atmoška) a jak jsou ty turba úsporný - tam jsme si na spritmonitoru názorně ukázali, že se bavíme o rozdílu cca 1l/100km u aut cca stejných výkonů. Nám ty údaje v papírech jakžtakž sedí, vám tam napsali nesmysl, jen aby úředník nevytáhl červenou kartu.
Jinak mně je jedno, co si kdo vybral. Ale vadí mi, že jednoduché, ekologicky srovnatelné, spolehlivé, extrémní režimy celkem dobře snášející a zábavné motory skončily jen proto, že v papírech mají pravdivé údaje a ne vylhané nesmysly.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13457
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 14.03.2021 20:35

fofok A co bys se tu chtěl dozvědět nového, když tady máte vždycky pravdu?😀
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 20:39

Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33
enjoy píše: 14.03.2021 20:21 Tak já bych to uzavřel tak, že ty jsi idiot pro nás a my pro tebe taky.
Bude to takhle už v pořádku?
Já nemám potřebu si o vás myslet, že jste idioti, dokonce si to ani nemyslím. Pouze tu tak občas vystupujete. :wink:
miki21 píše: 14.03.2021 20:22 Stanley Každému vyhovuje k jízdě něco jiného, to zas nechápeš ty. :wink:
Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Vidíš to? Není s tebou možná ani velmi velmi jednoduchá dohoda :wallbash:

Ad 2
Dobrý vývoj skončil, když se vývoj začal nuceně řídit restrikcemi a CO2 omezeními. To snad dokážeš pochopit i ty. I když...
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:43

Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33 Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Zase kecáš. Tvl měl bys už vyndat hlavu z prdele a pořádně číst a poslouchat.
Dobrý vývoj je od vývojářů. Ne, že jim někdo od stolu bude někdo diktovat parametry. Takhle to fakt nefunguje...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:46

miki21 píše: 14.03.2021 20:35 fofok A co bys se tu chtěl dozvědět nového, když tady máte vždycky pravdu?😀
Sranda je, že když se člověk zeptá jinde na něco konkrétního a odborného, tak se ozvou lidi jako Zaqik apod., před jejichž znalostmi se skláním. A tihle chytrolíni nemaj, z čeho by najednou vařili.
Ale když přijde klasická hospodská otázka "co je lepčí", to je najednou Einsteinů :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 20:50

Ma.rt píše: 14.03.2021 20:43
Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33 Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Zase kecáš. Tvl měl bys už vyndat hlavu z prdele a pořádně číst a poslouchat.
Dobrý vývoj je od vývojářů. Ne, že jim někdo od stolu bude někdo diktovat parametry. Takhle to fakt nefunguje...
Tu hlavu z prdele bys měl vytáhnout hlavně ty, Enjoy a pak treba Ballu (ale ten už to v té hlavě evidentně v poradku nema). U vás totiž opravdu platí,že jaký uživatel, takový motor. Jednoduchý.

A můžete si dal povídat o spiknuti, které vám sebralo zábavné motory z vašich kombíků.
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 14.03.2021 20:52, celkem upraveno 1 x.

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 14.03.2021 20:52

smoula píše: 16.02.2021 18:08 Neskutečné, jaké zvířata dělá z lidí vlastnění starého atmosférického motoru :shocked: :D
Opět pravdivé tvrzení 😁👍
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 20:53

Jaký uživatel, takový motor..
Myšlenka dne otce Fura :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti