Atmosféra vs. downsizing motory
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nebudu ti tady vyzobavat vaše vlastní příspěvky, které se tu neustále opakují a ve výsledku sdělují, že spravne auto má minimálně 4 roky a atmosferu. Kdo to nechápe a nemá to tak, si něco potřebuje dokazovat (nové auto) a nebo tomu nerozumí a neuvědomuje si riziko svého výběru (turbomotor). Nejhorším případě obojí.
Když to nejede tady, jdete hejtovat do benzínových motorů nebo "radit" do Prodej - nákup.
Když to nejede tady, jdete hejtovat do benzínových motorů nebo "radit" do Prodej - nákup.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak já bych to uzavřel tak, že ty jsi idiot pro nás a my pro tebe taky.
Bude to takhle už v pořádku?
Bude to takhle už v pořádku?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stanley Každému vyhovuje k jízdě něco jiného, to zas nechápeš ty. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13510
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mam pocit, ze to nechapu ini.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ten třetí už je tu taky 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano přesně a dozví se tu člověk akorát kupu nových nadávek jinak nic 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já nemám potřebu si o vás myslet, že jste idioti, dokonce si to ani nemyslím. Pouze tu tak občas vystupujete.enjoy píše: 14.03.2021 20:21 Tak já bych to uzavřel tak, že ty jsi idiot pro nás a my pro tebe taky.
Bude to takhle už v pořádku?

Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zase ze sebe děláš blbce. Já tu od začátku píšu, že atmosféry měly zůstat pro ty, co mají couračky a malé nájezdy. Na to se nehodí ani diesel, ani turbo s přímým vstřikem. Potenciální problémy, a to nejsou výjimky, tu snad opakovat nemusím. Pak začnete žvanit, jak vám to jede a atmosféry jsou líné (prdel je pak, když tohle někdo napíše s litrem, kterýho sejme každá trochu větší atmoška) a jak jsou ty turba úsporný - tam jsme si na spritmonitoru názorně ukázali, že se bavíme o rozdílu cca 1l/100km u aut cca stejných výkonů. Nám ty údaje v papírech jakžtakž sedí, vám tam napsali nesmysl, jen aby úředník nevytáhl červenou kartu.Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:18 Nebudu ti tady vyzobavat vaše vlastní příspěvky, které se tu neustále opakují a ve výsledku sdělují, že spravne auto má minimálně 4 roky a atmosferu. Kdo to nechápe a nemá to tak, si něco potřebuje dokazovat (nové auto) a nebo tomu nerozumí a neuvědomuje si riziko svého výběru (turbomotor). Nejhorším případě obojí.
Když to nejede tady, jdete hejtovat do benzínových motorů nebo "radit" do Prodej - nákup.
Jinak mně je jedno, co si kdo vybral. Ale vadí mi, že jednoduché, ekologicky srovnatelné, spolehlivé, extrémní režimy celkem dobře snášející a zábavné motory skončily jen proto, že v papírech mají pravdivé údaje a ne vylhané nesmysly.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
fofok A co bys se tu chtěl dozvědět nového, když tady máte vždycky pravdu?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vidíš to? Není s tebou možná ani velmi velmi jednoduchá dohodaStanley_vy píše: 14.03.2021 20:33Já nemám potřebu si o vás myslet, že jste idioti, dokonce si to ani nemyslím. Pouze tu tak občas vystupujete.enjoy píše: 14.03.2021 20:21 Tak já bych to uzavřel tak, že ty jsi idiot pro nás a my pro tebe taky.
Bude to takhle už v pořádku?![]()
Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.

Ad 2
Dobrý vývoj skončil, když se vývoj začal nuceně řídit restrikcemi a CO2 omezeními. To snad dokážeš pochopit i ty. I když...
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zase kecáš. Tvl měl bys už vyndat hlavu z prdele a pořádně číst a poslouchat.Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33 Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Dobrý vývoj je od vývojářů. Ne, že jim někdo od stolu bude někdo diktovat parametry. Takhle to fakt nefunguje...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Sranda je, že když se člověk zeptá jinde na něco konkrétního a odborného, tak se ozvou lidi jako Zaqik apod., před jejichž znalostmi se skláním. A tihle chytrolíni nemaj, z čeho by najednou vařili.miki21 píše: 14.03.2021 20:35 fofok A co bys se tu chtěl dozvědět nového, když tady máte vždycky pravdu?![]()
Ale když přijde klasická hospodská otázka "co je lepčí", to je najednou Einsteinů

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tu hlavu z prdele bys měl vytáhnout hlavně ty, Enjoy a pak treba Ballu (ale ten už to v té hlavě evidentně v poradku nema). U vás totiž opravdu platí,že jaký uživatel, takový motor. Jednoduchý.Ma.rt píše: 14.03.2021 20:43Zase kecáš. Tvl měl bys už vyndat hlavu z prdele a pořádně číst a poslouchat.Stanley_vy píše: 14.03.2021 20:33 Já to chápu. At si každý jezdí čím chce. Ale nechápu, proč si někdo myslí, že vývoj všeho dobrého skončil tím, co mu stojí v garáži, a má potřebu si to pořád dokola dokazovat.
Dobrý vývoj je od vývojářů. Ne, že jim někdo od stolu bude někdo diktovat parametry. Takhle to fakt nefunguje...
A můžete si dal povídat o spiknuti, které vám sebralo zábavné motory z vašich kombíků.
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 14.03.2021 20:52, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Opět pravdivé tvrzenísmoula píše: 16.02.2021 18:08 Neskutečné, jaké zvířata dělá z lidí vlastnění starého atmosférického motoru![]()
![]()
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jaký uživatel, takový motor..
Myšlenka dne otce Fura
Myšlenka dne otce Fura

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti