Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
Lze vymenit kus za kus, diagnostika neni treba. Uprava km je slozitejsi, ForScan umi upravit jen smerem nahoru (pokud vubec) ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 25.12.2009 15:53
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
Díky za rychlou odpověď. Ty km umí jen nahoru, to by stačilo. Já jen jestli nebude problém s imobilizérem a klíčema. Ty sice forscan taky umí, ale on má jen jeden klíč a tak proto se ptám.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
- zmena km jde jen nahoru
- immobilizer je v budikach
EDIT: immo je jen v PCM, v budikach ne
- immobilizer je v budikach
EDIT: immo je jen v PCM, v budikach ne
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 25.12.2009 15:53
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
Tak teď jste mě dostali. Jak to teda je? Zítra mám domluvenou přístrojovku na vrakovišti a chtěl jsem ji tam rovnou odzkoušet. Nerad bych narazil na to, že tam dám jinou a už neodjedu ani s tou starou. Nesmaže to klíče z imma? Pokud ano, půjde to ještě dát zpět i s jedním klíčem? Možná se ptám blbě, ale nerad bych něco po..al.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
Immobilizér ve FFI je v ŘJ motoru. FFI bez budíků klidně jede.
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 25.12.2009 15:53
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
OK tož to su klidný. Už jsem řešil, jak to udělám. Díky za klid.
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 25.12.2009 15:53
Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW
Tak se podařilo ke vší spokolenosti vše opravit. Po rozebrání budíků, jsem desku tišťáku lehce prohnul a display naskočil. Tak jsem trafopájkou propájel okolí domělého místa ohybu včetně blízkého procesoru a nějaké dyody s odporem. Po zpětné montáži vše funguje, zakže se nic měnit nemuselo. Díky všem za rady a pomoc. Přeji všem mnoho úspěchů při opravách a hezké vánoce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host