
Ztrata vykonu pri jizde
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Ztrata vykonu pri jizde
mates sa nehlasi, asi ho to auto zozralo, alebo si to hodil 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11.11.2016 16:29
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Kluci kazdej to negome jak vy fordaci a taky se vám doktor urologie nechlame ze ste kapelu capli od staré
)

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Mates už není členem!
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Fabio88
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Ahoj. Mám také problém. Ztráta výkonu motoru. Z ničeho nic prostě jako by vůbec nešlo za plynem. Do kopce musím podřadit, abych vyjel. Mám ForScan a po připojení neházelo žádnou chybu. Mám zkušenosti s EGR ventilem z minulosti, problém je velmi podobný, také auto netáhlo. Proto jsem použil jiný (ne nový) egr a nic. Poté jsem zkusil i zaslepit a nic. Nastavil jsem i nový hodnoty přes diag a nic. Start motoru skvěly, volnoběh drží. Podle hluku má hrubší zvuk a takový utlumený, jakoby byl ucpaný výfuk.
Na diagnostice jsem měřil i hodnoty za jízdy, zkusím dát foto hodnot. Fofo je bez DPF.
Asi 10km před problémem jsem tankoval naftu. Ještě na ní stále jedu. Mohlo by to být tím? Nebo palivový filtr? Měněn asi 3 roky zpět. Co ten EGR? Zkusit nový? V poslední řadě mě napadlo turbo. Jak se projeví, když je vadné? Má podtlakovou regulaci lopatek, ktera dle diag. funguje. Regulátor by měl být ok. Olej se neztrácí, voda taky ne. Z výfuku nejde černý kouř, jen lehce takový šedivý, ale nic extra.
Hadice kolem turba by měly být ok, nikde nic nehvízdá.
Díky za rady.
Na diagnostice jsem měřil i hodnoty za jízdy, zkusím dát foto hodnot. Fofo je bez DPF.
Asi 10km před problémem jsem tankoval naftu. Ještě na ní stále jedu. Mohlo by to být tím? Nebo palivový filtr? Měněn asi 3 roky zpět. Co ten EGR? Zkusit nový? V poslední řadě mě napadlo turbo. Jak se projeví, když je vadné? Má podtlakovou regulaci lopatek, ktera dle diag. funguje. Regulátor by měl být ok. Olej se neztrácí, voda taky ne. Z výfuku nejde černý kouř, jen lehce takový šedivý, ale nic extra.
Hadice kolem turba by měly být ok, nikde nic nehvízdá.
Díky za rady.
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
- Fabio88
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Dnes jsem zjistil, že ta baňka, co ovládá natáčení lopatek turba se ani nehne, resp. to táhlo. Pamatuji si, že po nastartování se v minulosti pohla, podtlak ji zatáhl. Teď nic. Někdo nějaká zkušenost. Dva roky zpět jsem měnil regulátor, malej hnědej nesmysl, když jsem hledal závady. Takže zkusím nějak mrknout na hadičky. Ucítím podtlak na prstu, když ho od té banky odpojím? Táhlo se má hýbat volně. Vůbec s tímhle nemám zkušenost. Zajímavé, že na diag. dává hodnoty, že funguje, ale to bude asi jen regulátor, ta baňka nikoliv...
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
- magnos
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 08.04.2013 19:50
- Bydliště: Holíč, SK
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Ked odpojis hadicku a zacpeš ju prstom tak podtlak určite ucitis, teda ak tam je. Ak by tam pdtlak nebol tak skús odpojiť hadicu priamo z vakuovej pumpy a zistit ci je podtlak tam. Ak tam je tak sa niekde stráca tj. deravá hadica alebo nefunkčný ten hnedý bazmek - regulárne tlaku turňa. Ak by na výstupe z vakuovej pumpy nebol podtlak, tak je chyba tam, ale myslim ze to je malo pravdepodobné.
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther
- Fabio88
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Diky. Zkusim zitra a uvidim. A to tahlo u ty banky se ma pobybovat volne? Rukou s tim hybnu?
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
- magnos
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 08.04.2013 19:50
- Bydliště: Holíč, SK
Re: Ztrata vykonu pri jizde
To tiahlo by sa malo dať rukou normalne hýbať, ale nie volne. V tej banke je vratná pruzina. Malo by sa vracať do hornej polohy.
Po naštartovaní motora by sa to tiahol malo ihneď vtiahnuť dole. Po vypnuti motora ho podtlak ešte chvilu drzi v dolnej polohe. Ked odpojis hadicku od podtlakovej pumpy, je tam taka rychlospojka, tak sa to tiahlo z banky vysunie.
Po naštartovaní motora by sa to tiahol malo ihneď vtiahnuť dole. Po vypnuti motora ho podtlak ešte chvilu drzi v dolnej polohe. Ked odpojis hadicku od podtlakovej pumpy, je tam taka rychlospojka, tak sa to tiahlo z banky vysunie.
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther
- magnos
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 08.04.2013 19:50
- Bydliště: Holíč, SK
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Inak tiez mam problemy z výkonom, ale mne diagnostika vypisuje 3 chyby okolo EGR a to som ho vymenil za novy.
DTC:
P0490 vysoka hodnota ridiciho obvodu
P1412 EGR zamrzly
P042F-21 vaznutie EGR v zavretej polohe
Vsetko okolo EGR. Vymazal som naučené hodnoty EGR, a stale je to rovnaké. Štart ok, nedymi, necuka za jazdy, nikde nič nefučí. Do cca 1800 otáčok ide normalne, ale keď by mal prísť ten tzv. turbo boost tak nič, pomaly velmi neochotne ide do otacok a aj to len na rovine. Kopec ktory som pred tým bežne vybehol petkou teraz musim radiť aj na tri.
Už si neviem rady.
Nemáte s podobnymi príznakmi niekto skúsenosť?
DTC:
P0490 vysoka hodnota ridiciho obvodu
P1412 EGR zamrzly
P042F-21 vaznutie EGR v zavretej polohe
Vsetko okolo EGR. Vymazal som naučené hodnoty EGR, a stale je to rovnaké. Štart ok, nedymi, necuka za jazdy, nikde nič nefučí. Do cca 1800 otáčok ide normalne, ale keď by mal prísť ten tzv. turbo boost tak nič, pomaly velmi neochotne ide do otacok a aj to len na rovine. Kopec ktory som pred tým bežne vybehol petkou teraz musim radiť aj na tri.
Už si neviem rady.
Nemáte s podobnymi príznakmi niekto skúsenosť?
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther
- Fabio88
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Tak ja mam problem vyreseny. Byla nekde chyba v podtlaku. Vypojil jsem vsechny hadicky od vyvevy k el. regulaci a pote k podtlakove regulaci, zkontroloval, vse ok. Pak jsem je dal zpet a podtlak funguje. Takze tezko rict. Nevsiml jsem si, ze by byla nekde nejaka vypadla. Hlavne, ze to jede. Zase na chvili, nez udela bordel EGR. ☺
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Zdravim, řeším zrovna něco podobného 1.6 tdci 80kw.. FoFo 2 combi
Občas se na vteřinku rozsvítilo ozubené kolečko s vykříčníkem ale nic se nědělo, auto se chovalo normálně. Teď nedávno jsem si začal všímat, že na dojíždění napřn a křižovatku padají otáčky strašně nízko. Třeba na 400-500. Po sešlápnutí spojky a zařazení rychlosti se to srovnalo.
No a dneska se rozjíždim na křižovatce, zacukání a chcíplo to. Ozubené kolečko, ESP. Nechtělo to chytit, nic. Vytáhl jsem klíček, počkal cca minutu, nastartoval a otáčky se držely nízko. Chcíplo to. Nastartoval jsem znovu a vše v normálu, auto jezdí jako předtím. Nicméně jsem to dal na diagnostiku (obyč BT OBD) a vyjely mi 2 chyby:
U2023
U2196.
Někdo nějaké rady..? Poloha plyn pedálu? Vyčistit škrtící klapku?
Díky za rady,
T
Občas se na vteřinku rozsvítilo ozubené kolečko s vykříčníkem ale nic se nědělo, auto se chovalo normálně. Teď nedávno jsem si začal všímat, že na dojíždění napřn a křižovatku padají otáčky strašně nízko. Třeba na 400-500. Po sešlápnutí spojky a zařazení rychlosti se to srovnalo.
No a dneska se rozjíždim na křižovatce, zacukání a chcíplo to. Ozubené kolečko, ESP. Nechtělo to chytit, nic. Vytáhl jsem klíček, počkal cca minutu, nastartoval a otáčky se držely nízko. Chcíplo to. Nastartoval jsem znovu a vše v normálu, auto jezdí jako předtím. Nicméně jsem to dal na diagnostiku (obyč BT OBD) a vyjely mi 2 chyby:
U2023
U2196.
Někdo nějaké rady..? Poloha plyn pedálu? Vyčistit škrtící klapku?
Díky za rady,
T
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13501
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Kludne tym mozes zacat.Skoupe píše: Vyčistit škrtící klapku?
Ked ju najdes...

Obe chyby su problemy komunikacie na zbernici. Ake mas budiky?
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Tos mě potěšil.
Kdo hledá najde??
http://bazar.automedik.cz/AMD2251728907/ford/focus
Budíky zelené podsvícení, uprostřed pouze ukazatel KM.
Může být tím? Něco jsem tu o nich pročítal... :/

http://bazar.automedik.cz/AMD2251728907/ford/focus
Budíky zelené podsvícení, uprostřed pouze ukazatel KM.
Může být tím? Něco jsem tu o nich pročítal... :/
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Takže.. Vyyčištěná váha vzduchu, vyčištěná škrtící klapka. Nic extra špíny tam nebylo, hezky všechno vracelo. Vzhledem k tomu, že bylo před koupí měněno turbo, si myslim, že to někdo čistil.
Nicméně po sestavení před startem jsem si všiml, že po otočení klíčku do polohy pro rozsvícení budíků se začly klepat ručičky otáčkoměru a rychloměru. Na podruhé už to neudělalo. Každopádně po nastartování vše ok, žádné chyby se teď nehlásí.. Ale přijde mi, že to habruje teď v těch vedrech. V obou případech kdy mě to nechalo na holičkách, bylo vedro, stejně jako teď s těma ručičkama. Celou zimu nic, jen občas probliknutí vykřičníku v ozubeném kole.
Tedy.. Zítra diagnostika ale nejspíš ta přístrojovka? Dokáže někdo poblíž JBC se na to podívat?
Díky.
Nicméně po sestavení před startem jsem si všiml, že po otočení klíčku do polohy pro rozsvícení budíků se začly klepat ručičky otáčkoměru a rychloměru. Na podruhé už to neudělalo. Každopádně po nastartování vše ok, žádné chyby se teď nehlásí.. Ale přijde mi, že to habruje teď v těch vedrech. V obou případech kdy mě to nechalo na holičkách, bylo vedro, stejně jako teď s těma ručičkama. Celou zimu nic, jen občas probliknutí vykřičníku v ozubeném kole.
Tedy.. Zítra diagnostika ale nejspíš ta přístrojovka? Dokáže někdo poblíž JBC se na to podívat?
Díky.
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Zdravím,
tak dnes auto ve Fordu Jablonec - tvrdili, že je to tou přístrojovkou, že studený spoj.. Přepájené budíky, auto sem si vyzvedl. Po 20 metrech to znovu chcíplo. Vrátil jsem jim to zpátky.
Nějaké nápady, po čem jít? Ne, že bych jim nevěřil.. ALE..
Díky..
tak dnes auto ve Fordu Jablonec - tvrdili, že je to tou přístrojovkou, že studený spoj.. Přepájené budíky, auto sem si vyzvedl. Po 20 metrech to znovu chcíplo. Vrátil jsem jim to zpátky.
Nějaké nápady, po čem jít? Ne, že bych jim nevěřil.. ALE..
Díky..
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti