Ztrata vykonu pri jizde

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od V12 » 14.08.2014 21:53

mates sa nehlasi, asi ho to auto zozralo, alebo si to hodil :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

fobl123
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11.11.2016 16:29

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od fobl123 » 12.11.2016 00:23

Kluci kazdej to negome jak vy fordaci a taky se vám doktor urologie nechlame ze ste kapelu capli od staré :))

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od lucky.jack » 12.11.2016 08:20

Mates už není členem!
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Fabio88
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.04.2012 13:30

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Fabio88 » 07.04.2018 14:58

Ahoj. Mám také problém. Ztráta výkonu motoru. Z ničeho nic prostě jako by vůbec nešlo za plynem. Do kopce musím podřadit, abych vyjel. Mám ForScan a po připojení neházelo žádnou chybu. Mám zkušenosti s EGR ventilem z minulosti, problém je velmi podobný, také auto netáhlo. Proto jsem použil jiný (ne nový) egr a nic. Poté jsem zkusil i zaslepit a nic. Nastavil jsem i nový hodnoty přes diag a nic. Start motoru skvěly, volnoběh drží. Podle hluku má hrubší zvuk a takový utlumený, jakoby byl ucpaný výfuk.

Na diagnostice jsem měřil i hodnoty za jízdy, zkusím dát foto hodnot. Fofo je bez DPF.

Asi 10km před problémem jsem tankoval naftu. Ještě na ní stále jedu. Mohlo by to být tím? Nebo palivový filtr? Měněn asi 3 roky zpět. Co ten EGR? Zkusit nový? V poslední řadě mě napadlo turbo. Jak se projeví, když je vadné? Má podtlakovou regulaci lopatek, ktera dle diag. funguje. Regulátor by měl být ok. Olej se neztrácí, voda taky ne. Z výfuku nejde černý kouř, jen lehce takový šedivý, ale nic extra.

Hadice kolem turba by měly být ok, nikde nic nehvízdá.

Díky za rady.
Přílohy
Volnoběh
Volnoběh
Pod plynem
Pod plynem
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF

Uživatelský avatar
Fabio88
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.04.2012 13:30

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Fabio88 » 09.04.2018 21:06

Dnes jsem zjistil, že ta baňka, co ovládá natáčení lopatek turba se ani nehne, resp. to táhlo. Pamatuji si, že po nastartování se v minulosti pohla, podtlak ji zatáhl. Teď nic. Někdo nějaká zkušenost. Dva roky zpět jsem měnil regulátor, malej hnědej nesmysl, když jsem hledal závady. Takže zkusím nějak mrknout na hadičky. Ucítím podtlak na prstu, když ho od té banky odpojím? Táhlo se má hýbat volně. Vůbec s tímhle nemám zkušenost. Zajímavé, že na diag. dává hodnoty, že funguje, ale to bude asi jen regulátor, ta baňka nikoliv...
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF

Uživatelský avatar
magnos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 08.04.2013 19:50
Bydliště: Holíč, SK

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od magnos » 09.04.2018 21:40

Ked odpojis hadicku a zacpeš ju prstom tak podtlak určite ucitis, teda ak tam je. Ak by tam pdtlak nebol tak skús odpojiť hadicu priamo z vakuovej pumpy a zistit ci je podtlak tam. Ak tam je tak sa niekde stráca tj. deravá hadica alebo nefunkčný ten hnedý bazmek - regulárne tlaku turňa. Ak by na výstupe z vakuovej pumpy nebol podtlak, tak je chyba tam, ale myslim ze to je malo pravdepodobné.
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther

Uživatelský avatar
Fabio88
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.04.2012 13:30

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Fabio88 » 09.04.2018 21:44

Diky. Zkusim zitra a uvidim. A to tahlo u ty banky se ma pobybovat volne? Rukou s tim hybnu?
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF

Uživatelský avatar
magnos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 08.04.2013 19:50
Bydliště: Holíč, SK

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od magnos » 09.04.2018 22:26

To tiahlo by sa malo dať rukou normalne hýbať, ale nie volne. V tej banke je vratná pruzina. Malo by sa vracať do hornej polohy.
Po naštartovaní motora by sa to tiahol malo ihneď vtiahnuť dole. Po vypnuti motora ho podtlak ešte chvilu drzi v dolnej polohe. Ked odpojis hadicku od podtlakovej pumpy, je tam taka rychlospojka, tak sa to tiahlo z banky vysunie.
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther

Uživatelský avatar
magnos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 08.04.2013 19:50
Bydliště: Holíč, SK

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od magnos » 09.04.2018 22:45

Inak tiez mam problemy z výkonom, ale mne diagnostika vypisuje 3 chyby okolo EGR a to som ho vymenil za novy.
DTC:
P0490 vysoka hodnota ridiciho obvodu
P1412 EGR zamrzly
P042F-21 vaznutie EGR v zavretej polohe
Vsetko okolo EGR. Vymazal som naučené hodnoty EGR, a stale je to rovnaké. Štart ok, nedymi, necuka za jazdy, nikde nič nefučí. Do cca 1800 otáčok ide normalne, ale keď by mal prísť ten tzv. turbo boost tak nič, pomaly velmi neochotne ide do otacok a aj to len na rovine. Kopec ktory som pred tým bežne vybehol petkou teraz musim radiť aj na tri.
Už si neviem rady.
Nemáte s podobnymi príznakmi niekto skúsenosť?
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther

Uživatelský avatar
Fabio88
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.04.2012 13:30

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Fabio88 » 13.04.2018 01:57

Tak ja mam problem vyreseny. Byla nekde chyba v podtlaku. Vypojil jsem vsechny hadicky od vyvevy k el. regulaci a pote k podtlakove regulaci, zkontroloval, vse ok. Pak jsem je dal zpet a podtlak funguje. Takze tezko rict. Nevsiml jsem si, ze by byla nekde nejaka vypadla. Hlavne, ze to jede. Zase na chvili, nez udela bordel EGR. ☺
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF

Uživatelský avatar
Skoupe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 20.01.2018 13:48
Bydliště: Loužnice

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Skoupe » 06.05.2018 15:38

Zdravim, řeším zrovna něco podobného 1.6 tdci 80kw.. FoFo 2 combi

Občas se na vteřinku rozsvítilo ozubené kolečko s vykříčníkem ale nic se nědělo, auto se chovalo normálně. Teď nedávno jsem si začal všímat, že na dojíždění napřn a křižovatku padají otáčky strašně nízko. Třeba na 400-500. Po sešlápnutí spojky a zařazení rychlosti se to srovnalo.
No a dneska se rozjíždim na křižovatce, zacukání a chcíplo to. Ozubené kolečko, ESP. Nechtělo to chytit, nic. Vytáhl jsem klíček, počkal cca minutu, nastartoval a otáčky se držely nízko. Chcíplo to. Nastartoval jsem znovu a vše v normálu, auto jezdí jako předtím. Nicméně jsem to dal na diagnostiku (obyč BT OBD) a vyjely mi 2 chyby:
U2023
U2196.

Někdo nějaké rady..? Poloha plyn pedálu? Vyčistit škrtící klapku?

Díky za rady,
T
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od stano. » 06.05.2018 15:52

Skoupe píše: Vyčistit škrtící klapku?
Kludne tym mozes zacat.
Ked ju najdes... :mrgreen:

Obe chyby su problemy komunikacie na zbernici. Ake mas budiky?

Uživatelský avatar
Skoupe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 20.01.2018 13:48
Bydliště: Loužnice

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Skoupe » 06.05.2018 16:43

Tos mě potěšil. :D Kdo hledá najde??

http://bazar.automedik.cz/AMD2251728907/ford/focus

Budíky zelené podsvícení, uprostřed pouze ukazatel KM.

Může být tím? Něco jsem tu o nich pročítal... :/
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0

Uživatelský avatar
Skoupe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 20.01.2018 13:48
Bydliště: Loužnice

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Skoupe » 08.05.2018 15:46

Takže.. Vyyčištěná váha vzduchu, vyčištěná škrtící klapka. Nic extra špíny tam nebylo, hezky všechno vracelo. Vzhledem k tomu, že bylo před koupí měněno turbo, si myslim, že to někdo čistil.
Nicméně po sestavení před startem jsem si všiml, že po otočení klíčku do polohy pro rozsvícení budíků se začly klepat ručičky otáčkoměru a rychloměru. Na podruhé už to neudělalo. Každopádně po nastartování vše ok, žádné chyby se teď nehlásí.. Ale přijde mi, že to habruje teď v těch vedrech. V obou případech kdy mě to nechalo na holičkách, bylo vedro, stejně jako teď s těma ručičkama. Celou zimu nic, jen občas probliknutí vykřičníku v ozubeném kole.

Tedy.. Zítra diagnostika ale nejspíš ta přístrojovka? Dokáže někdo poblíž JBC se na to podívat?

Díky.
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0

Uživatelský avatar
Skoupe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 20.01.2018 13:48
Bydliště: Loužnice

Re: Ztrata vykonu pri jizde

Příspěvek od Skoupe » 15.05.2018 18:10

Zdravím,
tak dnes auto ve Fordu Jablonec - tvrdili, že je to tou přístrojovkou, že studený spoj.. Přepájené budíky, auto sem si vyzvedl. Po 20 metrech to znovu chcíplo. Vrátil jsem jim to zpátky.
Nějaké nápady, po čem jít? Ne, že bych jim nevěřil.. ALE..

Díky..
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host