Po tom, co mi jeden ocas totálně zrušil mého benzínového Focuse jsem urychleně hledal, nějaké další vozítko, páč auto potřebuji skoro denně. 14 dní jsem strávil na netu prohledáváním,zkoumáním a čtením různých recenzí na bazary. V hledáčku mi nakonec zůstal AutopartnerPlus z Liberce. Měli tam krasavce ve stříbrné metalíze,dovoz Itálie po leasingu, pravidelný orig.servis Ford, výbava Style,hangusy,dual klima, šest pytlů,rádio Sony,orig.lit.kola Ford, najeto 98000km, nafta 1.6 66kw bez DPF,rok výroby 2010, prodej.cena 208 000. Neváhal jsem, zavolal a vyrazil směr Liberec. Po příjezdu do bazaru bylo již auto přistavené na zkušební jízdu. Chvíli jsem čekal na prodejce, páč tam zrovna byli nějací tři další zájemci o jiné vozy. Dostal jsem klíčky a společně jsme vyrazili. Motor naskočil jak má a předl si jak kočka. Prodejce mne táhl kus po docela rozbité cestě a pak jsme se dostali na průtahovou R10. Vyzkoušel jsem si všechno, co ke zkušební jízdě patří. Po návratu do bazaru mi otevřel motorovej prostor a řekl ať si auto projdu a vyzkouším další věci. Tak jsem ho půl hodiny prolézal,podlézal, zkoušel a vše fungovalo jak má. Co se týká čistoty, tak nikde ani smítko a motorovej prostor byl, jako by právě vyjelo z fabriky. Bylo rozhodnuto. Zašli jsme do kanceláře na vyřízení potřebných formalit s nabídkou kávy. Ke smlouvě jsem dostal servisku a ještě certifikát, že v případě prokázání nepravdivých km, bouraného vozu, kradeného vozu,právních vad atd mi bude navrácena plná kupní cena. Nevím jestli by toto fungovalo, kdyby se naneštěstí na něco přišlo, ale což.Vše tedy bylo vyřízeno. Po koupi jsem s vozem ihned zajel do autorizovaného servisu Ford Mareš Poděbrady na výměnu oleje a filtrů plus pískování skel a zaregistrování do Cebie. No a aby nebyly jen plusy, tak musím uvést pár takových drobností.
V autorizovaném servisu bylo zjištěno, že rok výroby je prosinec 2009, ale s tím, že vozidlo bylo uvedeno do provozu květen 2010, což prodejce neuvedl. Dále vozidlo bylo vedeno jako N1, což prodejce v nabídce vozu na svých stránkách také neuvedl. Přepážku jsem nechal odstranit. Jinak jiná přestavba na vozidle nebyla provedena. Měl jsem s tím problémy na STK, neboli mne z ní vyhodili. Byl chybně vyplněn VTP, ale to nebylo chybou bazaru, ale dopravního inspektorátu v Ústí nad Labem. Nakonec jsem to vyřešil se svým dopr.inspektorátem pod který spadám. Stk jsem napodruhé prošel jen s tím, že vozidlo mám pořád vedeno jako N1 a je tudíž čtyřmístné, ikdyž vzadu je originál sedačka se třemi bodovými pásy. Samozřejmě to jde s doložením lejster přepsat na M1, ale jsme tří členná rodina,tak na to kašlu. S autem jsem za 3/4 roku najel cca 13000km a vše funguje jak má.
Shrnutí. Velká spokojenost na poměry v ČR. Příště opět vůz od nich, jen se budu zajímat o vícero věcí. První můj nákup v bazaru tedy dopadl dobře
