Ja ted resim taky ohrev vody v aute, vzdy rucicka jak bylo kolem 0 mi cestovala nahoru dolu, dle stylu jizdy, ale topilo to vzdy hned po prvnim kilometru ( webasto jsem nazapinal ) jak uz bylo venku +10 °C byla v pulce a nehlase ani z kopce. Vice jsem neresil a bral to jako vlastnost, protoze kazdy druhy s mondem co jsem se bavil mel to same
Ale min, tyden najednou rucika stale 60°C max 70°C a i na dalnici jsem nemel sanci dostat se na provozni teplotu, topeni opet fungovalo po nejakym 1km. Auto jsem nechal vystydnout, nastartoval jsem na miste, pockal 5 minut a hadice pred termostatem varici za termostatem do chladice taky, z toho jsem usoudil ze termostat propousti.
Koupil jsem novy, vymenil, odvzdusnil, poradne to prohral do vetraku na miste, vse dolil atd. A vse ok. Teplota mi zase jde krasne do provozni teploty, ale jak jedu z kopce opet se ochlazuje, presne jak to bylo drive do nejakych 70°C.
Hadice pred termostatem tepla po prvnim startu a cca 5 min na miste za termostatem vlazna. Takze uzavira.
Co mi ale hlava nebere je, stary termostat motorcraft jsem povaril a na 88°C se zacina otvirat na 95°C je otevreny a jak se zacne ochlazovat na 85°C cca je videt ze se zacina zavirat a na 80°C je uz uplne uzavreny a tesni. No ale v aute je otevreny, tesneni je ok, takze Sci-Fi
Az bude cas, vyndam jeste maly termostat a povarim mrknu na nej, kdyz tak vymenim, ale verim ze jak bude +10 opet bude rucicka rovne a ani se nehne
