Spotřeba
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to all
Tankuji vždy do zcela plné nádrže z důvodů kontroly spotřeby.Po automatickém vypnutí pistole se tam vejde asi 1,75 l.V tomto stavu je tam určitě víc nafty než je deklarovaných 52,7l, o čemž jsem se přesvědčil opakovaně výpočty přes spotřebu. Za tohoto stavu také vždy neukazuje palivoměr max. výchylku a naopak je na nule. Asi po ujetí 50 km sám vyskočí za maximální výchylku.Proporcionálně mi měřič ukazuje zbytek paliva přibližně správně/ t.j. např. v polovině mám přes 25l/.Chybovost je na úplném začátku a konci ukazatele trochu větší ve vztahu objemu paliva. Hladové oko v mém případě mi dává reálnou šanci dojezdu 50 km bez čerpání kalů z nádrže. To je výsledek mého sledování.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
V manualu pisou, ze po prvnim cvaknuti pistole muzes jeste jednou zmacknout. Nevidim jediny rozumny duvod, proc tam rvat vice. Je lepsi tam nechat nejaky prostor pro vypary, atd.
Je pravda, ze nafta dost peni, jednou v zime jsem bral OMV Alpin Diesel Start a tankoval jsem to asi 15 minut, protoze to byla pena a ne nafta. Jinak beru jenom Shell V-Power Diesel a ten ma prisady proti peneni, takze natankuju bez problemu na jeden pokus plnou.
Je pravda, ze nafta dost peni, jednou v zime jsem bral OMV Alpin Diesel Start a tankoval jsem to asi 15 minut, protoze to byla pena a ne nafta. Jinak beru jenom Shell V-Power Diesel a ten ma prisady proti peneni, takze natankuju bez problemu na jeden pokus plnou.
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to all
Dlouhodobě - cca rok sledovaná průměrná spotřeba 5,28l/100km v zastoupení do 1/3 město a pojíždky 2/3 dálky a dálnice. 4 hodiny po dálnici kolem 130km a spotřeba byla do 6l.Potvrzuji, že kvalitní nafta se na spotřebě projeví a vyšší cena vrátí.Riziko komplikací z palivové soustavy je také vyrazně nižší.To potvrzuje vzhled palivového filtru při výměně.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- almach
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- horvatm
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
RADA jazda s TDDi
zdravim, mam prvykrat diesel a trosku by som rad sa dozvedel o technike jazdy, snazim sa aby bola co nauspornejsia a preto sa chcem spytat ako radit ake otacky mam drzať, večšinou mi to jazdi do 2000 ot. priem spotreba mimo mesta je do 5 L v meste do 6, len nechcem uskodit motoru, napriklad na trojke ked su uz otacky okolo 2000 tak PC ukazuje spotrebu vysoku 7-8L zasa pri preradeni na 4 klesnu otacky na 1200. Optimalne je 4 stupen a 70km/h vtedy je to ok, ked dam 5 stupen tak otacky su 1200 - 1400 - 80km/h - 90km/h vecsinou po rovine, do kopca sa ide vcelku dobre az na spotrebu, ale to je asi velka u vsetkych aut.
je to tu uz niekde popisane ?
je to tu uz niekde popisane ?
1.8 TDDI Combi r.v 99, tmavočervená - GHIA
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ja to nevytacim pres 2500ot. Snazim se vetsinou co nejmene, takze kolem tech 2200ot., ale urcite neni dobre preradit moc brzo a pak to dotahnout na spravnou rychlost se zarazenou vyssi rychlosti, to asi motor moc rad mit nebude. A petkou roztahovat v 70km/h kopec taky neni moc dobre. Palubni PC nemam, tak nedokazu posoudit, jak presne a aktualni hodnoty ukazuje. Ale asi bude lepsi lehce se opirat nohou a mit vyssi otacky, nez mit nizke a plyn u podlahy...
Pokud teda jedu porad stejnou rychlosti, tak na 3 neco pres 40, na 4 pod 60, na 5ku 70 a vice, pokud nemusim, tak moc dlouho pres 2000 ot. nejezdim, zatim to vychazi na 6,08l prumer z 9 tankovani, 1/4 dalky, okresky, zbytek jen a pouze mesto.
Pokud teda jedu porad stejnou rychlosti, tak na 3 neco pres 40, na 4 pod 60, na 5ku 70 a vice, pokud nemusim, tak moc dlouho pres 2000 ot. nejezdim, zatim to vychazi na 6,08l prumer z 9 tankovani, 1/4 dalky, okresky, zbytek jen a pouze mesto.
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti