
Čaute chlapi, mám takový problém s Focusem I 1.8 TDDi r.v. 2002.
Po jízdě asi 10 minut se mi úplně vybila baterka (spadly ručičky, rozsvítilo ABS) baterka mrtvá.
Koupil jsem novou baterku, a nový alternátor, po výměně to samé.
Tak jsem vzal voltmetr, začal postupně měřit pojistky po odpojování a najednou se po odpojení předehřevu motoru (auto je dovezené z Holandska tak se předehřev dával) objevilo na baterce při volnoběhu 13.5V. Tak jsem si myslel že problém je vyřešen a jsou tam nejspíše vypálené už žhaviče a nahřívají déle než mají.
Sednu do auta natahnul jsem si dvojlinku do auta s měřákem, a po vytočení motoru asi na 2500 ot/min jsem měl na baterce 16V, no po proměření alternátoru jsem zjistil, že ten nový altík má v pr*eli regulátor. Tak jsem tam dal zpět starý alternátor, nabil baterku a doufal jsem, že celý problém v tom vybíjení byl v tom předehřevu.
Dal jsem všechno na auto natartoval, najezdil asi 80 km měřak pořád ukazoval dobíjení ve vyšších otáčkách okolo 14V takže vše v pořádku.
Dneska ráno přijdu a baterka se přes noc opět vybila. Tak jsem dal další jinou novou baterku a po nastartování a zvyšování otáček opět nedobíjí a s napětím na baterce se dostávám až někde pod 12V se zapnutýma světlama...
Nenapadá Vás něco? Díky za každou radu!!!