mám dotaz.
Již od koupě (cca 4 měsíce) má auto problém při rozjíždění. Než jsem si na to zvykla, tak pravidelně při rozjetí (na křižovatce např) chcípal. Je to jako když se v autoškole ještě neumíte rozjíždět a dáte mu málo plynu(nafty), zacuká a chcípne. Dělá to i příteli. Občas to udělá i na dvojku. Ta neutáhne rozjezd, když už člověk malinko jede... musí se dát jednička. Byla jsem zvyklá na escorta, kterej v tomhle neměl problém, byl schopnej se rozjet i na trojku

Přijde mi jako kdyby se tam stříkalo málo nafty, musim na to prostě myslet a ten pedál mačkat víc.
Když pominu to že je to protivný, na to neustále myslet, tak se mi už párkrát stalo, že jsem fakt potřebovala rychle přidat (křižovatka, předjíždění) a motor to nedal, zakuckal se a zůstala jsem viset v pulce křižovatky

Dělá to kdykoliv, když je studenej nebo zahřátej, nemá to vliv.
A teď před pár dny dokonce chcípnul v neutrálu. Šla jsem z práce, nastartovala, musela jsem se vytočit v malé uličce, takže jednička - zpátečka - jednička - zpátečka několikrát za sebou , pak jsem vyjela (na jedničku) a z malého kopečka hodila neutrál, zapla pás a ejhle motor zhasnul, rozsvítila se baterka a nešlo točit volantem a brzdit(respektive hůř). Rychle jsem nastartovala a ok.
Co si o tom myslíte?
Je možné že to chcípnutí v neutrálu s tim předchozím chcípáním nemá nic společného, nikdy to neudělal a ráno jsem shodou okolností natankovala naftu u noname benzínky, protože už jsem musela. Možná byla špatná.
Starty má průměrný. Nad 0 stupňů bezproblémů. Pod 0 musim tak 2-3 sekundy točit než naskočí. Extra nízké teploty zatím nemám vyzkoušené. Na dokončení žhavení samozřejmě čekám

Spotřeba 7L (víceméně jezdím v zácpách a kousek po dálnici).