Ahoj, menil jsem napinaci i vodici kladku a souhlasim s tim, ze tam je neco zbrousenyho. Ale taky je fakt to, ze u ty vodici kladky (oboje SKF) je na lozisku napsano Made in China. Napinaci jsem nezkoumal. Remen jsem daval novy od Forda a stejne tam neco po case drhne. Ale kupovat novou varku nebudu. To stary jsem nevyhodil, takze prinejhorsim budu prohazovat stary a novy dily

Myslel jsem si, ze ty vule u starych kladek budou u novych vyrobku eliminovany, ale neni tomu tak. Novy maj vuli taky i kdyz mensi. A remen je taky tissi nez pred vymenou. Tolik ke klinaku a spol. v mem podani

Jo a pri vymene ve fazi uvolnovani/nasazovani remenu pretlacovanim napinaci kladky je lepsi pouzit ockovy klic. Me se tam gola treba nevesla (resp. vesla, ale po nandani noveho kratsiho remenu je potreba zatlacit vic nez u sundavani stareho vytahaneho a na to uz nemusi byt s golou misto) a taky bacha na brzdovy vedeni
