


Vše přišlo dobře zabalené v krabici se vším, co bylo potřeba (prodlužováky pro přední a zadní tlumiče).

Na přední nápravě je možné štelovat odklony.





Instalace byla vcelku "jednoduchá", jen je třeba počítat s pár komplikacema (vrtání rozpěrné tyče apod).
Co se týče podvozku, tak je možné měnit tuhost od 0 do 30ti (0 = hard, 30 = soft). Pro vyzkoušení jsem jel 0 předek a 0 zadek, ale je to moc tuhé a na nerovnostech zadní náprava a auto obecně hodně poskakuje. Nastavení 15:15 je vcelku podobné sérii. Nastavení okolo 25:25 je hodně pohodlné, ale A6 to není. Nyní mě čeká najítí optimálního nastavení pro divočení a denní jízdu a přední/zadní nápravu.
Jen spolu s podvozkem a výkonem jsou nyní nejslabším článkem brzdy, tudíž se časem budou muset pořešit nějaké 360mm 6ti pístky
