Mě takhle zatím stačí
Originál středová konzola s loketní opěrkou
- Koficek
- Nováček

- Příspěvky: 123
- Registrován: 29.03.2012 13:32
- Bydliště: Chotěboř
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Dnes s ní 100km a spokojenost.
Mě takhle zatím stačí
Mě takhle zatím stačí
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
PLS HELP
Dneska jsem se pustil do práce a demontoval jsem starý tunel mezi sedačkama. Šlo to dobře, ale narazil jsem na jeden problém. Nový tunel s loketkou obsahuje 2 el. zásuvky, jejichž připravená kabeláž je svedena do černého obdélníkového konektoru, který je umístěn na samém začátku tunýlku. Myslel jsem, že po demontáži původního dílu tam bude stejný konektor, takže pouze zacvaknu dva protikusy, ale omyl - původní zásuvka byla zapojená přímo na dráty (viz. foto), bez toho konektoru. Takže teď potřebuju poradit, co s tím, jednak chci aby byly funkční obě zásuvky a navíc i kdybych se smířil pouze s jednou a chtěl na ní přímo zapojit ty dráty, stejně tam nedosáhnou, protože ta zásuvka je umístěná mnohem více vzadu, než ta původní.
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Původní zásuvky si nevšímej - konektor pro konzolu s 12V bys tam měl mít - já ho tam měl připravenej.. Pokud ne, tak ty dráty prostě napojíš (prodloužíš) na tuto zásuvku..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
A kde ho mám hledat? Do očí mě teda zrovna dvakrát neuhodil
Navíc dráty nemůžu jen prodloužit a napojit na zásuvku, protože v tom případě by běžela pouze jedna, musel bych nejspíš někde sehnat protikus toho černého obdélníkového konektoru a ty dráty zapojit do něj, ale do elektriky se pouštět nebudu...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24900
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
puvodni zasuvka - to myslis tu pod ovladacema vyhrivani skel? to muzes cele zaslepit (mam take vyvedeno, ale zaizolovano), ten spravny konektor bude nekde niz ...
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Jj, myslel jsem tu, úplně jsem jí vydoloval do pryč, takže už tam není. Po tom konektoru se ještě podívám, ale hledal jsem ho s baterkou v ruce, tak jestli nejsem úplně slepej, tak tam podle mě není 
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24900
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
neni to vlevo dole?
neni to vlevo dole?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Ten konektor je ze strany od řidiče - měl bys hovidět po demontáži toho krytu u řidičových nohou - já jsem tam měl AUX a pak dva dráty s větším průřezem - pro zásuvky v konzole. Pokud tam konektor nemáš, tak se pomocí zařezávacích rychlospojek napojíš k původní zásuvce.. Tu tam můžeš buď nechat (pokud nedáváš zavírací popelník) nebo demontovat (popelníku by zavazela a byl by tam zešikma). Já jsem ji otočil dozadu směrem k motoru a mám na ní napojenou nabíječku mobilu
.
Konektor mezi středovou konzolou a podlahovou konzolou je tady - na té fotce kde už podlahová konzola není je nalevo od řadičky.
Konektor mezi středovou konzolou a podlahovou konzolou je tady - na té fotce kde už podlahová konzola není je nalevo od řadičky.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Aha, tak tam asi bude zakopaný pes, já jí hledal spíš z druhé strany
Takže se znova podívám a jestli je to ono, tak u mě máte každej pivo, díky moc

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Takže jste měli pravdu, ten konektor tam byl, byl pečlivě schovaný v záhybu palubní desky, v místě kam se mi nevešla ruka (jenom prsty), byl pečlivě zabalený do několika vrstev pěnové lepenky a pod ní další 4 (!) vrstvy elekrikářské pásky. Takže jsem to doloval ven snad půl hodiny, nas*anej jak carskej důstojník, v poloze, kdy jsem u toho skoro stál na hlavě
(klečel jsem vedle auta, zkroucenej jak paragraf, hlavu opřenou u podlahu řidiče, takže vlasy jsem měl pak plný bordelu). Zajímalo by mě, jak to dělaj v servisech. Nicméně, jsem tam tu loketku ráno zvládnul namontovat, ale už bez ostatních věcí, protože jsem v devět už zase musel být jinde. Takže jsem dneska jezdil autem a řadil pouze tyčkou 
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Odpoledne jsem to dodělal, ale musím se přiznat, že jsem z funkce loketky trochu zklamanej. Myslel jsem si, že si to budu vychutnávat a užívat, ale přišlo mi to jako něco tak samozřejmého, že si v podstatě ani neuvědomuju, že tam mám něco navíc
Jen nechápu, jak jsem dosud jezdil bez toho
Carbon teď navazuje od rádia až k loketce, vypadá to fakt dobře
Až bude víc času, udělám lepší foto...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Tak se vyskytl problém, který jsem sice považoval původně za malý, ale ukazuje se, že je pro Ford neřešitelný. Ta řadící páka co vidíte na fotce je původně určená pro FF3. Byl jsem ujištěn, že při předělání rámečku na FF2 bude bez problémů pasovat. Takže jsem to předělal a nacvakl do auta a zjistil, jsem, že ta manžeta je příliš krátká a při řazení sudých rychlostí a zpátečky, to za tu manžetu tahá a to tak, že se nadzvedává celý ten rámeček (při předělávání jsem se přitom snažil šetřit kůží a manžetu přidělat až za samé konce. Tak jsem si říkal, že holt koupím ve Fordu origo koženou manžetu pro FF2, přehodím hlavici a dám to tam. Jenže už jsem kvůli tomu byl dneska ve Fordu 2x a pořád nemám nic objednáno, protože požadavek že chci koženou manžetu bez hlavice řadičky, pro verzi s loketkou pro FF2 FL není prý dost konkrétní. Je prý moc druhů, kožená prý neexistuje, jen koženková, vlastně se to vůbec neprodává a dělá se jen komplet s hlavicí (já bych snad koupil i celý komplet). Sehnal jsem i VIN od ZaQika, vrátil jsem se tam zpátky, říkám, že to chci podle toho, jen s tím rozdílem, aby to bylo v kůži. Jediné co mi nabídli, celou řadičku i s hlavicí za 2.600Kč (!) a to prosím pouze koženku. Uměl by mi někdo prosím poradit, podle jakého finishe mám objednat to co chci? Nebo snad uříznu tu tyčku radící páky a narvu tam tu s krátkou manžetou

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Samotná manžeta s rámečkem se na 5-ti kvalt neprodává - je na 6-ti kvalt.. Myslím, že kůže není snad nikde, i ta co jsem kupoval já je koženková. Je to finis 1580557, cena 998 Kč. Když se z toho sundá ten kroužek šestikvaltu, tak to jde zacvaknout do hlavice. Délka "kůže" je taky s odřenejma ušima - v rámečku jsem ty sponky přecvakával, protože mi to taky tahalo za plast kolem řadičky. Po úpravě ale OK. Zkus to taky upravit v rámci toho rámečku - je tam rezerva cca 0,5 cm - což může problém vyřešit..
PS: o uříznutí tyčky jsem taky uvažoval - ono by to i líp vypadalo
PS: o uříznutí tyčky jsem taky uvažoval - ono by to i líp vypadalo
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Právě že tak jak to mám teď udělané, tak tam žádná rezerva není. Nejradši bych říznul tu tyčku, jenže se obávám následujících problémů:
- musel bych to muset pižlat ruční pilkou, aby nelétaly jistkry a neponičily mi interiér
- otázkou je, jak by vypadal závit, jestli by se hlavice pak vůbec "chytla"
- asi by to pak chtělo závit prodloužit, což by asi ta tyčka musela ven, protože kdyby se to vyřezávalo v autě, nevím, jestli by se kulisa řazení nepoškodila
- vypadalo by to asi lépe, ale abych na to pak vůbec dosáhl třeba z loketky...
Takže ta manžeta přišla i s rámečkem, ten jsi poupravil a je to OK?
- musel bych to muset pižlat ruční pilkou, aby nelétaly jistkry a neponičily mi interiér
- otázkou je, jak by vypadal závit, jestli by se hlavice pak vůbec "chytla"
- asi by to pak chtělo závit prodloužit, což by asi ta tyčka musela ven, protože kdyby se to vyřezávalo v autě, nevím, jestli by se kulisa řazení nepoškodila
- vypadalo by to asi lépe, ale abych na to pak vůbec dosáhl třeba z loketky...
Takže ta manžeta přišla i s rámečkem, ten jsi poupravil a je to OK?
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Originál středová konzola s loketní opěrkou - FF2 po FL 2008
Jj, nic mi netáhne, nic se nezvedá - ani když páku pořádně zatlačím dozadu
. Ale je to "nachlupózní" záležitost
.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

