Blikají veškeré světla a volnoběh se to snaží dorovnávat stylem: klesne napětí na 13V=>přidá, napětí překmitne na 15V=> razantně ubere.
Dělá to jen vždycky po startu teplého motoru. Chtěl jsem otevřít kapotu a skusit pohýbat konektorem od altíku, ale jak jsem znovu nastartoval už to bylo zase v pohodě..
Mohl by takové blbosti dělat altik?
Zěmě jsem očistil na motoru a u baterky.. Jak je uzemněný altík? Jen přes blok motoru?
Nebo nemáte někdo seznam všech zemí v autě?












 
  Kdyby to aspon nedělalo blbosti a raděj kdyby se zakouřilo, rožlo to kontrolku a za 30 km zastavilo a hotovo, člověk by si aspon byl jistý že altík skončil a hotovo. Ovšem v mém připadě týden jezdím bez potíží a pak jednoho dne nastartuju a světla blikají jak v cirkuse a při měření napětí skáče 13-15V.
 Kdyby to aspon nedělalo blbosti a raděj kdyby se zakouřilo, rožlo to kontrolku a za 30 km zastavilo a hotovo, člověk by si aspon byl jistý že altík skončil a hotovo. Ovšem v mém připadě týden jezdím bez potíží a pak jednoho dne nastartuju a světla blikají jak v cirkuse a při měření napětí skáče 13-15V.  






 jsem místo 120A 150A. Najeto 130tis. Hučel a svítila kontrolka dobíjení
  jsem místo 120A 150A. Najeto 130tis. Hučel a svítila kontrolka dobíjení 
